pelaako kukaan enää tuota itse latasin tuon eilen ja katsoin multiplayeriin niin ei yhtään serveriä eli kysymys kuuluu pelaako tuota peliä kukaan enää?
Vastaukset 10
- Egilan
Kyllä mä uskoisin, ainakin tota on latailtu sen verran että kyllä mä uskoisin että siellä ainakin 1000 pelaajaa olisi.
- F1NSwat
Ostapa kuule ihan koko versio, ei maksa paljoa enää. Deluxe 15€:
http://hintaseuranta.fi/tuote.aspx/44677 - bf2 gona
Demo versiolla ei muistaakseni pääse täysveristen BF2 servujen pariin.
BF2:n täysversiossa riittää servuja ja pelaajia tungokseen asti, suosittelen.- hgkgkm
kyllähän niitä demossakin on ja tungokseen asti ainakin. heti kun paikka vapautuu, pitää olla heti valmiina painamassa nappia et pääsee sisään. mutta ei se kokoversiota voita. ;)
- Nörtti!
tiedättekö miten siinä pelissä voi kierähtää?
tosi hyvä peli! - bäfä2
siinä kierähtää automaattisesti ku menet makuulle.sinä vaan et itse näe tai koe sitä. servuja mun filttereillä noin 700 kpl.
- Nörtti!
entä miten ne ovat makuullaan ja pomppivat ylös mutta ovat koko ajajn makuulla
- BÄFÄ2
OISKOHAN LAG/BUG
- Nörtti!
ei siinä kierähä automaattisesti
- bäfä2
katoppa vain kun kaveri lyö makuulle, niin kierähtää se
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1811485
- 831306
- 1041048
- 48869
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40763Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..8684Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83646Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.101594Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30576Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45557