pelaako kukaan enää tuota itse latasin tuon eilen ja katsoin multiplayeriin niin ei yhtään serveriä eli kysymys kuuluu pelaako tuota peliä kukaan enää?
battlefield 2 demo
10
684
Vastaukset
- Egilan
Kyllä mä uskoisin, ainakin tota on latailtu sen verran että kyllä mä uskoisin että siellä ainakin 1000 pelaajaa olisi.
- F1NSwat
Ostapa kuule ihan koko versio, ei maksa paljoa enää. Deluxe 15€:
http://hintaseuranta.fi/tuote.aspx/44677 - bf2 gona
Demo versiolla ei muistaakseni pääse täysveristen BF2 servujen pariin.
BF2:n täysversiossa riittää servuja ja pelaajia tungokseen asti, suosittelen.- hgkgkm
kyllähän niitä demossakin on ja tungokseen asti ainakin. heti kun paikka vapautuu, pitää olla heti valmiina painamassa nappia et pääsee sisään. mutta ei se kokoversiota voita. ;)
- Nörtti!
tiedättekö miten siinä pelissä voi kierähtää?
tosi hyvä peli! - bäfä2
siinä kierähtää automaattisesti ku menet makuulle.sinä vaan et itse näe tai koe sitä. servuja mun filttereillä noin 700 kpl.
- Nörtti!
entä miten ne ovat makuullaan ja pomppivat ylös mutta ovat koko ajajn makuulla
- BÄFÄ2
OISKOHAN LAG/BUG
- Nörtti!
ei siinä kierähä automaattisesti
- bäfä2
katoppa vain kun kaveri lyö makuulle, niin kierähtää se
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?972008- 981468
- 1121177
- 761067
- 1211062
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57903- 51867
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58836- 36812
- 33723