S40 Niskatuet

Jake_33

Osaisiko joku näppärä neuvoa miten s40 vm. -01 etupenkkien niskatuet lähtee irti??

8

2518

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimimerkki

      Eikös se lähde irti samalla tavalla kuin takanakin? Jalan juuressa on lukitus, joka pitää avata (eli painaa sisäänpäin lukitusnappulaa) ennenkuin tuen saa nostettua. Penkkiä pitää myös kallistaa eteenpäin, että tuen saa kokonaan pois.

    • Jake_33

      Juu ei todellakaan ole samanlainen kuin takana... Siinä ei näy ulkoisesti mitään lukitus "nappulaa" Joten lisää hyviä neuvoja tarvitsisin...

      • dzg<

        En tiedä noin vanhoista rimpuloista, mutta uudessa s40 nuo eivät lähde irti.


      • Nimimerkki
        dzg< kirjoitti:

        En tiedä noin vanhoista rimpuloista, mutta uudessa s40 nuo eivät lähde irti.

        Kyllä se niskatuki irtoaa noista vanhemmista (ph1), itsekin olen aikoinaan sen useamman kerran irroittanut. Muistelisin, että siellä jalan juuressa olisi ollut joku lukitus, joka pitäisi avata ennenkuin tuen saa irroitettua.


      • taitaakin olla
        Nimimerkki kirjoitti:

        Kyllä se niskatuki irtoaa noista vanhemmista (ph1), itsekin olen aikoinaan sen useamman kerran irroittanut. Muistelisin, että siellä jalan juuressa olisi ollut joku lukitus, joka pitäisi avata ennenkuin tuen saa irroitettua.

        jo ph2 volle. Ph1.5:ssa on whipsit niissä niskatuissa, enkä tiedä saako niitä silloin edes ottaa irti.


      • mnm
        taitaakin olla kirjoitti:

        jo ph2 volle. Ph1.5:ssa on whipsit niissä niskatuissa, enkä tiedä saako niitä silloin edes ottaa irti.

        Ainakin kaikissa 2000-luvun s40/v40/v50 on etupenkeissä tällaiset niskatyynyt http://www.autoblog.com/media/2006/04/IMG_5260.JPG jotka ei ainakaan meillä irtoa.


    • repale40

      Mulla Volvo V40 -96, haluaisin etupenkin niskatuet irti, en ole keksinyt kuin ne irtoaa
      ilman hirveää väkivaltaa, olisko jollakin vinkkiä tähän "pikku" ongelmaan, Kiitos!

      • Anonyymi

        Hei! Sama ongelma keksitkö ratkaisun :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1495
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1301
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1282
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1227
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1204
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1106
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1087
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1076
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1074
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1052
    Aihe