Kysymyksiä härkämiehestä

jälleen taasen=D

Olen tapaillut härkää 3kk ja aika sekavaa.Välillä on ikävä ja tykkää.Välillä ihmeen etäinen ja haluaa miettiä onko valmis seurustelemaan.Annoin aikaa,mutta aina vaan miettii ja miettii lisää.
No lopulta sanoin,oisko meiän sitten parempi ettei aleta seurustelemaan,jos et pysty jne.
Vastaus tulisi,ei hullumpi ajatus.
Mutta sitten haastoi riitaa ja sellasta,kuitenkin halusi nähdä.Eka siis tuntui ettei se ollutkaan hyvä ajatus ett loukkaantui jotenki ehdotuksestani.Sitten suunnilleen oli jo ei nähdä ees enää muutenkaan ja sitten halusi jutella.
Juttelu,siinä oli ekaksi oi voi on ollu ikävä,ja sitten taas ei meistä tule mitään..olin ok,asiaha on sitten selvä..oli siis eikö sulla ole muuta sanottavaa.Olin no en kai voi sanoa enää mitään.Sen jälkeen oli kuitenkin taas pusi pusi,kyllähä mä sua haluun.Sitten kuitenkin taas yhtä ????.En enää tiedä.
Kysyin jälkikäteen viestein asiasta,oli vaan,mitä nyt? Olin ett siis mitä nyt tosiaan? Niin jutellaan taas joskus sopiiko?
Siis tuntuu ettei halua kuitenkaan päästää irti jne. vai mitä taas..oisko vaikeaa vastata..joo,ollaa vaa kavereita tms. Jos ei halua muuta.
Mitä odotettavissa vaiko mitään??=/

25

4010

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ap.

Siis vastaus tuli=D:ei hullumpi ajatus.
      Ja joo,siis itse ehdotti juttelua vaikka eka haastoi riitaa sen jälkeen ku ehdotin kaveruutta,riidan aikana ilmoitti ettei nähdä enää.Sitten kuitenki halus nähdä..=/.
      Ääh..olipa sekava,mutta toiv. joku tajuaa..

• 2vuoden

voin sanoa yli kahden vuoden seurustelun jälkeen,että sekavaa on härän kanssa ja minun kohdallani ainakin,sekavana olisi jatkunut,jossen itse olisi suhdetta lopettanut.sulkeutunut omista tunteistaan ja epävakaa.väkivaltainen ja hermoheikko!

jätä vielä kun voit.

• ap.
        2vuoden kirjoitti:

voin sanoa yli kahden vuoden seurustelun jälkeen,että sekavaa on härän kanssa ja minun kohdallani ainakin,sekavana olisi jatkunut,jossen itse olisi suhdetta lopettanut.sulkeutunut omista tunteistaan ja epävakaa.väkivaltainen ja hermoheikko!

jätä vielä kun voit.

Siis samallalailla,ollaan ei ollaan ei?
        Ja toinen,eka niinku tuli tykkään susta,pusi pusi,oot kulta jne. tyylisiä.Ja välillä ei mitään ko neutraalia.Heti ku ite viileni niin taas oli pusi pusi jne. Siis uskomatonta.
        Nytte kerroin ett mulla on vähän ikävä jne. Vastaus:toki ollaan kavereita.
        Okei,siis no ollaan sitten vaan kavereita..eka pannaan,tykätään kovasti ja sitte ykskaks näin.Silti halutaan vielä jutella jostakin?Siis täh?Tosiaankin oon ihan idiootti ko vaivaan itteeni moisella,mutta ottaa päähän nää tunteet.
        Parempi tosiaa ois antaa olla=/..jotenki on hyväksikäytettyolokin..eka lupaa maat ja taivaat ja sitte ollaan tollasia..mietitään ja jahkaillaan jne.

• taivas..

sentään kun vaikutta tutulta,kuin omasta elämästäni. vaikea luonne ,jos kaikki ei mene niin´kuin hän on ajatellut ,,on turhaa kääntää hänen härkä-päätänsä...jospa sinulla kuitenin onnistuisi.

• ap.

Siis tuntuu ett hänen pitää myös olla se joka suhteen lopettaa siis ei vaan tule miehisyys kärsimään ett tullaan jätetyksi.
        Siis onkoha tässä nytte tosiaan enää mitään mahdollisuutta?=/ Kun ny ollaan sitten vaan kavereita kai..mutta onpa toi mieli muuttunut muutenki aika tiuhhaan!
        Toisaalta siis olin jo ton 3kk:n aikana henkisesti poikki tuoho venslailuun,itte sai sanoa mitä lystäs ja olla mennä ja juosta.Mutta minä ku avasin suuni ja sanoin omat asiat ja ajatukset,niin oltiin hirmu loukkaantuneita jne. Suuunnilleen unohda meininkiä ja mua tentattiin olinko pe missä jne. Sattuipa baarissa puhuu puhelimeen,niin luultiin ett miehen kanssa ja hävittiin paikalta jne.
        Siis ees tiiä tykkääkö vai ei?ja millä tapaa=/..
        Ääh..rasittaa myös ett välillä sano haluu seurustella ja yks kaks ei oo valmis kenenkää kanssa suhteeseen jne.
        Miten ihminen voi noin paljo muuttaa mieltää 3kuukaudessa??
        Kertokeeha kokemuksianne=)

• ei ei

niin kuulostaa minustakin tutulta naisen kaunis koti ja varallisuus saa rattaat pyörittämään tiuhemmin kehut ja hyvänäpito onnen onkia

• Suomenna =)
        ei ei kirjoitti:

niin kuulostaa minustakin tutulta naisen kaunis koti ja varallisuus saa rattaat pyörittämään tiuhemmin kehut ja hyvänäpito onnen onkia

Siis härkä on kehut ja hyvänäpito onnen onkia?vai?

• kokeileppa
        Suomenna =) kirjoitti:

Siis härkä on kehut ja hyvänäpito onnen onkia?vai?

annappa härän määräillä ja tehdä jokaisen liikkeen oman mielen mukaan kehu ylistä muistappa pikku lahjalla laita hyvä ateria ja anna olla herra talossasi silmät alkaa loistaa ja sinäkin alat saada jotain arvoa vaikka härkä alkuaikana onkin ylensä yhtä aurinkoa

• ap.
        kokeileppa kirjoitti:

annappa härän määräillä ja tehdä jokaisen liikkeen oman mielen mukaan kehu ylistä muistappa pikku lahjalla laita hyvä ateria ja anna olla herra talossasi silmät alkaa loistaa ja sinäkin alat saada jotain arvoa vaikka härkä alkuaikana onkin ylensä yhtä aurinkoa

Just tuota aattelinkin,että aina pitäs tehdä herran mielen mukaan ja ei kysellä ihmeitä vaan antaa mennä ja olla niinku vaan.
        Siihe astiha meneeki hyvin,mutta arvaapa ko alkaa kyselemään jotaki "vakavaa" niin stop.
        Ja just tuo olet ihana jne. saattaa niellä itteesä ku mikäkin,mutta aina ei ees voi vastata esim.niin sinäkin.
        Ja joo,pitää kokeilla lahjaa=D,antaa vaikka jouluna=D..viiä vaan=D..eikä sen ihmeemmi miettiä meiän juttua.
        Aijai ja miteehä kehus=D.

• kaiken kokenut
        ap. kirjoitti:

Just tuota aattelinkin,että aina pitäs tehdä herran mielen mukaan ja ei kysellä ihmeitä vaan antaa mennä ja olla niinku vaan.
        Siihe astiha meneeki hyvin,mutta arvaapa ko alkaa kyselemään jotaki "vakavaa" niin stop.
        Ja just tuo olet ihana jne. saattaa niellä itteesä ku mikäkin,mutta aina ei ees voi vastata esim.niin sinäkin.
        Ja joo,pitää kokeilla lahjaa=D,antaa vaikka jouluna=D..viiä vaan=D..eikä sen ihmeemmi miettiä meiän juttua.
        Aijai ja miteehä kehus=D.

itsekkin olin aikoinani yhteydessä härkämieheen ja lopetin yhteydenpidon koska naisia oli muitakin vaikka kiisti sen ja piti mennä hänen pillin mukaan aina kaikki, en jaksanut alkaa kenekään kynnysmatoksi, ota joku selainen joka arvostaa sinua vaan sinuna itsenään jätä härkämies sellaisille naisille jotka etsivät yhden illan seikkailua, siihen härkäherra on ihan omiaan.

• ap.
        kaiken kokenut kirjoitti:

itsekkin olin aikoinani yhteydessä härkämieheen ja lopetin yhteydenpidon koska naisia oli muitakin vaikka kiisti sen ja piti mennä hänen pillin mukaan aina kaikki, en jaksanut alkaa kenekään kynnysmatoksi, ota joku selainen joka arvostaa sinua vaan sinuna itsenään jätä härkämies sellaisille naisille jotka etsivät yhden illan seikkailua, siihen härkäherra on ihan omiaan.

Joo,samaa miettiny taitaa olla pelimies.Itse hyvinki mustis ja typerä,mutta itse saa juosta miten haluu.
        Toisekseen luulee ehkä liikaa itsestään? Ei ole kovinka sosiaalinen ja niinkää komia=/.
        Ja tuntuu ett oikeasti nauttii siitä,että toinen pitää hänestä ja sen ilmaisee..itse harvemmin niin..ei puhu paljoa tunteistaan ainakaan.Etenkä mikäli kysyy.
        Musta tuntuu hirmu vaikealta jutella jotenki härän kanssa mtn vakavampaa (?).Muilla kokemusta?

• ja nuo ihan ku mulla
        ap. kirjoitti:

Joo,samaa miettiny taitaa olla pelimies.Itse hyvinki mustis ja typerä,mutta itse saa juosta miten haluu.
        Toisekseen luulee ehkä liikaa itsestään? Ei ole kovinka sosiaalinen ja niinkää komia=/.
        Ja tuntuu ett oikeasti nauttii siitä,että toinen pitää hänestä ja sen ilmaisee..itse harvemmin niin..ei puhu paljoa tunteistaan ainakaan.Etenkä mikäli kysyy.
        Musta tuntuu hirmu vaikealta jutella jotenki härän kanssa mtn vakavampaa (?).Muilla kokemusta?

Härkämies on vaikea kumppani.Ei osaa valita mitä haluaa,vaihtaa naisia koko ajan ja sulkeutuu ja eristäytyy,eikä osaa puhua asioista.Ei kannata sekaantua,jos saa olla epävarma suhteesta!!!!!

• ap.
        ja nuo ihan ku mulla kirjoitti:

Härkämies on vaikea kumppani.Ei osaa valita mitä haluaa,vaihtaa naisia koko ajan ja sulkeutuu ja eristäytyy,eikä osaa puhua asioista.Ei kannata sekaantua,jos saa olla epävarma suhteesta!!!!!

Tulipa sitten viesti:tunteillaan joskus kahestaan?
        En vastaa p....... mitään,alkaa rasittamaan tää just.Heti ko en anna kuuluu itsestäni niin jo alkaa kuulumaan taas ja muutaku kaveri juttua...eilen olin kaveri tänään tunteillaan???
        Ei helv....,nytte olkoonsa!

• sapetti
        ap. kirjoitti:

Tulipa sitten viesti:tunteillaan joskus kahestaan?
        En vastaa p....... mitään,alkaa rasittamaan tää just.Heti ko en anna kuuluu itsestäni niin jo alkaa kuulumaan taas ja muutaku kaveri juttua...eilen olin kaveri tänään tunteillaan???
        Ei helv....,nytte olkoonsa!

uskomatonta hieman helpotti kun en ole ainoa tälläisen härän omistaja omapäinen,periksi antamaton,suuttuu ja mököttäjä ,pihi,suuttuessaan käyttää rivoa kieltä,koittaa olla vitsikäs ei naurata ym.ym tässä vain alkua

• grass

Minusta tuo kuulostaa aika nuorten ihmisten touhulta. Kannattaako sitä kamalasti seurustella jos
      noin vaikeata on yhtään kenenkään kanssa vakavasti?
      Antakaa itsenne kasvaa ensin aikuisemmiksi.

• ap.

Härkämies on 31 vuotta ja itse olen 29 vuotta,että näin..

• minätönkö

Olenko tutustunut harvinaiseen härkään (jonka kanssa tässä kohta seitsemäs joulu yhdessä tulossa), vai miten voi olla, ettei minulla koskaan ollut tuollaisia vaikeuksia hänen kanssaan???

Homma oli aika selvää jo alusta asti, ensimmäinen vuosi nyt vähän tunnusteltiin mikä on homman nimi, toisaalta itsekin kaipaan rauhallista etenemistä tunteideni kanssa, enkä ole itse kyllä härkä.

Jos ei jonkun kanssa vaan sovi yhteen tai synkkaa, niin antakaa olla!

BB Tero ja Tuuli oli minun mielestäni oikein hyvä esimerkki siitä, miten härän kanssa ei toimita! Jatkuva motkotus tunteista ja niiden näyttämisestä, tai yleensä hallitseminen ei pidemmän päälle toimi. Minä en henk.kohtaisesti usko sen suhteen kestävän, härkä menee talutusnuorassa vähän aikaa, mutta pidemmän päälle alkaa pyristellä vastaan.

Härkä on omien teidensä kulkija, eikä hänen puolestaan kukaan voi päättää mitään, niin se vain on. Hän on jos haluaa ja ei ole, jos ei halua. Välillä on juuri tuota hösläystä, jos on epävarma tunteistaan. Moni nainen laittaa suhteen toimimattomuuden härkämiehen piikkiin. Minusta se on silkkaa katkeruutta ja itsensä virheettömänä näkemistä. Ok, paskiaisia on joka merkeissä ja niitä tulee ja menee. Mutta en minä ainakaan laita omassa elämässäni miehen syyksi kaikkea paskaa suhteista, jotka eivät lopulta toimineet. Ei vaan synkannut, rakkauden ylä-ja alamäet pitää hyväksyä.
      MIkä ihme siinä on, että niin moni nainen yrittää väkisin saada härkämiestä rakastumaan itseensä syvemmin? Kyllä minulle ainakin kertoo jo aika paljon sellainen vehtaaminen varalla olosta parempaa odotellessa! Ja sitä harrastaa ihan mikä merkki tahansa, ei pelkästään härät. Näitä on nähty omassakin historiassa monessa merkissä!

Voin sanoa, että härkää oppii ymmärtämään vasta vuosien yhteiselon jälkeen, enkä osaa sanoa miksi meidän suhteemme on tasapainossa. Meillä ei riidellä juuri koskaan ja vietetään aikaa paljon yhdessä, touhutaan kaikenlaista.
      Itse olen vahva ihminen ja tuen härkämieheni omaa minuutta paljon, minulla ei ole tarvetta yrittää muuttaa sitä. En myöskään anna tilaa murjotukselle . Minun kanssani asiat puhutaan selviksi!
      Mutta mikä sitten lie on se yhteensopivuuden salaisuus, en osaa sanoa. Ainakin aurinkomerkkien, nousevien merkkien ja kiinalaisten merkkien puolesta sovimme yhteen astrologian mukaan.

• härkäpäinen..

älä nyt vedä hernettä nenääsi,vaikka jokainen ei nyt satukkaan pitämään härästä tai kehumaan hänen parempia puolia joka välissä.
        kai jokainen saa oman kokemuksensa tänne kirjoittaa ,aivan samalla tavalla kuin sinä itsekin. Kirjoituksesi oli jotenkin läpinäkyvää ja olit panostanut vain härkäkumppanisi hyviin puoliin ??? siis ole onnellinen jos teillä menee hyvin ja olet löytänyt tasapainoisen ihmis-suhteen .,Kommentoit Bb-teroa ja tuulia ja olet kuitenkin "varma" ettei siitä suhteesta tule pitemmän päälle mitään miksi?? ..olisiko tuuliassa vain yksistään vika jos ne sattuisikin lopettamaan seukkaaamisen .vain mistä voit nähdä asioita joita vasta eletään.

en tiedä mutta voisin melkein ajatella ettet ole ihan perillä härkämiehestä ja olet seukanut vasta 7 vuotta hänen kanssaan ..ja sanoitkin että hän onkin "harvinnainen "myös!!

ehkä "harvinaisen" voisi kääntää vaikka " arkipäiväinen"

• horoskoopiltasi

kun noin hyvin tulet toimeen härän kanssa.
        itselläni parin vuoden kokemus härästä ja se kiitos riitti, empä ole moista valehtelijaa koskaan nähnyt ja sitten kun sain valeesta kiinni niin alkoi haukkua minua, taitaa olla lapsuudessa jokin asia mennyt pahasti vikaan kun pitää aikuisena olla tuollainen kusipää.

• ap.

Arvaapa vastaako sillon ko itse kysyn jotakin?EI!
      Mutta sitten ku en laittele taas mtn niin alkaa tulla lällynlää,antaa olla.En oo nähnytkkään sen viime vkon jälkeen ja paree olla näkemättä nii pääsee yli.

• Voimia ja hyvä joulu

Joulu tulossa elä pilaa joulua tuon miehen takia. Minulla meni 3 joulua aivan surkeasti hävisi aina tuo härkämies juhlapyhät etenkin. Otti yhteyttä ja taas oltiin. Välillä kuulemma ei oltukaan tapailimme vain. Taas anto ymmärtää olemme vakipari etenkin kun löysi minut paanalta sai 2päivän kohtauksia, vaikka itse oli poissa ollut taas kerran .....

Nyt olen päättänyt tämä joulu onnistuu ei kaipausta. Yli puoli vuotta mennyt nyt erosta.

Mieti sitäkin minulla oli helppoa vielä tehä loput ekalla tokalla keralla, kun vuosi meni. Oli aina pois pari kuukautta.Unohdin hänet jo,,, mutta kun 3kerta neljäs ... Mutta kun 5kerta tuli ja oltiin yhessä se sitten jo vaikeempaa erota kiintymys. Minä itse tiesin ei vikaa minussa hän ei itse pysty koskaan kaikki murheet oli saanut päälleen naisilta. Kostaa tavallaan yrittää olla se joka määrää alentaa on pois tulee, ja tuntee hallitsevansa kuviot, ja nauttii kun kärsit, ja sulla ikävä.

Minun härkä Itse pilasi kuitenkin elämäänsä naisiin, kun koskaan ei kunnolla käyttäytynyt, ei tajua vieläkään suhdetta hoidetaan ei oteta, ja olla ylimmäinen.

Ap jos jatksat tätä muutamia vuosia mutta jaksakko. Vauhti kyyhtii vain härältä, ja häviämiset.

Voit hukata nuoresta elämästä paljon jäämällä odotteleen. Tai sitten saat hänet, ja olet aivan ihmeissäsi parin vuoden päästä.

Siinä kyllä tulee itsellesi kelaamista, ja voi olla kun vihdoin viimein hän olisi ...olet,,,, niin katkeruutta täynnä että et itse luota ,ja epäilet kyllä tämä mies taas häviää. Ei osaa olla onnellinen ei ole lupa vaikka hän vapaa olemaan.

Minulle osaksi kävi näin en tienny hänen valheiltaan enää onko tämä nyt totta, kun esitti ekan kerran tosi pysyvää oloa 3vuoden jälkeen.

No selvishän se taas valehteli kerran saadakseen hyötyä minusta...mutta unohti aina minulla aivot otin aina selvää...

Kyse ei ole vaikka nainen tosi älykäs kaunis muitten tavoittelema toivenainen.. Sekään ei auta vain herättää härän halut hallita tätä, jota kukaan ei saanut. Näin minulle kävi.

Hyvää joulua ap. Minulla nyt pitkästä aikaa hyvän mielen joulu. Toivon kuitenkin ettet mene tähän pisteeseen kuin minä en uskalla enää mitään miesten kanssa. Hän vei minun itseluottamuksen mitä ihmetellään. Näin vain kävi.Mutta aloitan kuitenkin tämän hyvällä asialla eli hain rauhan sisimpääni. Ole varovainen. Mielessäni olen jo varma en enää ikinä alkaa suhteeseen. Eli lopeta ajoissa on se sitten mikä merkki tahansa näitä miehiä riittää ..Niillä ei vain omaatuntoa se puuttuu....

• keinuttaa

leuka pystyyn sanon minä olen oppinut ja tullut niin itsekkäksi seurustelen tai en menen tulen tai teen mikä tuntuu hyvältä en aijo tässä iässä enään olla kenenkään ponputteltavissa jos ei käy en mahda mitään tämä koskee vain hangoittelioita

• ap.

Oli aika surettavaa ja samalla juuri härältä ootettavissa olevaa käyttäytymistä toi sun tekstisi.
        Voi ett en tosiaan aio ja halua noin käyvän,olenkin juuri miettinyt ett parempi ois kai olla tapaamatta niin pääsin ns.eroon tunteistaan ja tapais sitten ehkä joskus ko menny aikaa.
        No onpa ollu sulla todella ikävä kokemus,mutta muista ettei kaikki miehet ole tuollaisia *hali*.
        En minäkään jouluani pilaa tollasen takia=)..en en=)..sen verta tässä kuitenkin muutakin menoa ettei tarvii ONNEKSI miettiä tai luultavasti ainakaan (toivottavasti ei itse viesti jotakin) niin koko äijää.
        Onpaha tapauksia=/,ikävvää ett joku voi olla noin itsekäs ja tuntuu ett nauttii tosiaan ett toisella ikävä..on ns.vaikeast tavoteltava ja heti ku ite päättää annan olla..niin ei ko roikuttamaan.Ei ei,ei oo oikein tollanen.
        Hyvää joulua sullekkin,ja koita nauttia tästä joulusta=)!

• ladulla
        ap. kirjoitti:

Oli aika surettavaa ja samalla juuri härältä ootettavissa olevaa käyttäytymistä toi sun tekstisi.
        Voi ett en tosiaan aio ja halua noin käyvän,olenkin juuri miettinyt ett parempi ois kai olla tapaamatta niin pääsin ns.eroon tunteistaan ja tapais sitten ehkä joskus ko menny aikaa.
        No onpa ollu sulla todella ikävä kokemus,mutta muista ettei kaikki miehet ole tuollaisia *hali*.
        En minäkään jouluani pilaa tollasen takia=)..en en=)..sen verta tässä kuitenkin muutakin menoa ettei tarvii ONNEKSI miettiä tai luultavasti ainakaan (toivottavasti ei itse viesti jotakin) niin koko äijää.
        Onpaha tapauksia=/,ikävvää ett joku voi olla noin itsekäs ja tuntuu ett nauttii tosiaan ett toisella ikävä..on ns.vaikeast tavoteltava ja heti ku ite päättää annan olla..niin ei ko roikuttamaan.Ei ei,ei oo oikein tollanen.
        Hyvää joulua sullekkin,ja koita nauttia tästä joulusta=)!

lippu korkealle elämää tämä on ei sen enempää meidän itse on sen tien valittava jota kuljemme ei sitä kukaan muu näy tekevän olemme hyviä tyyppejä ja rajansa se on ihmisten pompottamisellakin ja kuka sen tekee kirjoituksesi aukaisi silmäni ja sain ahaa elämyksen näin se on ja täytyykin olla :kiitos; me itse vastaamme itsestämme ja hyvästä olosta ja sen me ansaitsemme Luin kirjoituksesi kahdesti kiitos

• ap.
        ladulla kirjoitti:

lippu korkealle elämää tämä on ei sen enempää meidän itse on sen tien valittava jota kuljemme ei sitä kukaan muu näy tekevän olemme hyviä tyyppejä ja rajansa se on ihmisten pompottamisellakin ja kuka sen tekee kirjoituksesi aukaisi silmäni ja sain ahaa elämyksen näin se on ja täytyykin olla :kiitos; me itse vastaamme itsestämme ja hyvästä olosta ja sen me ansaitsemme Luin kirjoituksesi kahdesti kiitos

Juuri noin =).Vaikka vaikeaa se onkin,kun kaipuu yms. yllättää.Mutta aika multaa muistot ja parempi vaan ainakin itselle olla tapaamatta,koska huomannu ett sen jälkeen TAAS alkaa haikailu jne. Ja juuri ku se on loppunu ja alkanu sujumaan jotenki paremmin.
        Eikä meijän tosiaan tarvia olla toisten palloteltavana,jos ei osaa päättää mitä haluaa ja jos haluaa sillon tällön seuraa jne. niin etsiköön sen muualta=).Meitä varten on olemassa joku joka arvostaakin muutenku omiin tarpeisiinsa käyttäen=),ihan varmasti.
        Kiitos myös sulle=)!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      295
      6797
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2069
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1797
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1277
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1180
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1156
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      53
      1057
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1031
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      982
    Aihe