Täälä tampereella, mihin mennä alkuraskauden ultraan. Koskari, terveystalo ???
Ja minkä hintanen.
Kun tilataan aikaa, niin sanotaanko et haluu siis alkuraskauden ultran.
alkuraskauden ultra TAMPERE
5
1694
Vastaukset
- koskiklinikalle
mulla varhaisultra varattuna koskiklinikalle, hintaa en tiedä, mutta veikkaan 70 euroa. Varatessa sanotaan, että haluaa nimenomaan raskaudenaikaiseen varhaisultraan.
- rv 7+1
ja hinta kuulemma 110-130e. koskiklinikalla.
- vähennetty
rv 7+1 kirjoitti:
ja hinta kuulemma 110-130e. koskiklinikalla.
kelan korvaukset? Mulla gynen tarkastus ja tavallinen ultra reseptin kirjoitus (ennen raskautta) maksoi 90 euroa kelan korvaukset vähennettynä. Ei kai pelkkä ultra voi maksaa yli sataa euroa? Kai siitä on pakko lähteä osa pois kelan korvauksien takia...
- rv 8+0
kävi kokiklinikalla ultrassa 6 4, hinnasta en tiedä kun sain sen työterveyden piikkiin mutta suosittelen todella paljon kyseistä paikkaa. lääkäri joka minulla oli niin oli aivan mahtava.. :) selitti asiat juurta jaksain ja jaksoi vastailla kysymyksiin, joita meinaan tuli kun on esikoinen kyseessä..
- minä80
Myös väestöliitolla on alkuraskauden ultra. Heiltä ainakin löytyy kokemusta raskauteen liittyvistä asioista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195983
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263764- 822597
- 392131
- 331902
- 451878
- 1071775
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331478