Olen aikomassa ostaa hyvän kännykän jossa on erinomainen tekstiviestitoiminto. Olen tiedustellut muutamalta. Moni sanoo että joskus lähetys kangertelee. Lähetetty tekstiviesti viipyy todella kauan matkalla ennenkuin saapuu vastaanottajalle. Miksi tämmöinen ongelma? Onko muita häiriöitä tai ongelmia tekstiviestien lähetyksessä ja vastaanottamisessa? Mistä johtuu?
Voitko suositella hyvää kännykkäämerkkiä? Kiitän!
kännykkä
5
1010
Vastaukset
- tekstarit
Mulla on pelkästään hyviä kokemuksia tekstiviestin lähettämisestä,ei koskaan ole kangertellut.
En tiedä mistä tuo on voinut johtua, että lähetys kangertelee. Mutta olen huomannut, tiettyinä sesonkiaikoina, esim. vappuna, jouluna tms. tekstiviestien lähetysliikenne saattaa vähän jumittua, kun ihmiset lähettelevät toisilleen tekstiviestejä. Myös jossain syvällä maastossa ei saata onnistua lähettämään tekstiviestiä, mutta olen kuitenkin yleensä onnistunut lähettämään.
Aika hassua, että lähetetty tekstiviesti viipyisi todella kauan matkalla ennen kuin saapuu vastaanottajalle. Ei se noin voi olla, koska olen aina saanut lähes heti vastauksen toiselta lähetettyäni viestin hänelle. Ja kaikki ystävät/sukulaiset ovat aina saaneet lähettämäni viestin perille,ainakin heti lähetettyäni.
Se onkin toinen juttu, miten nopeasti toinen jaksaa vastata saamaansa tekstiviestiin. ;) Ei se välttämättä tarkoita, että lähetys kestäisi kauan, vaikka toinen vastaa siihen vasta vaikka parin päivän päästä. Myönnän itsekin, että olen joskus vastaillut tekstiviestiin vasta tunteja myöhemmin, vaikka olen saanut sen heti, kun ilmoitus saapuneesta tekstiviestistä on pompahtanut kännykän näytölle. :)
Saapuneessa tekstiviestissä on myös muuten sellainen toiminto, josta näkee milloin toinen on lähettänyt sen viestin.
En valitettavasti osaa suositella mitään erityistä kännykkämerkkiä, kun olen aina käyttänyt Nokia-merkkistä.:D Se on nyt vaan makuasia, kun jotkut mieltyvät enemmän Samsung-merkkiseen, jotkut taas Nokia-merkkiseen.
Mutta minulla on kuitenkin sellainen tuntuma,että aika monilla suomalaisista on Nokia-merkkinen kännykkä. - kuuleva86
Ainakin Nokian 2760 puhelimeen on mahdollista valita tekstipuhelintoiminto lisäasetuksista.Älyttömän hyvä kännykkä!
Lisätietoja:
http://www.nokia.fi/A4405395- merkillä
Kunhan valitset Doron. Siinä on kaikki hyvät ominaisuudet heikkokuuloisiakin varten. Hienoa puhua kädet taskussa kuulolaitteeseen tulevan puheäänen kanssa. Kaulassa on doro -merkkinen induktiosilmukka. Tämä on monta kertaa parempi kuin tavallinen Handsfree.
- Doroja
merkillä kirjoitti:
Kunhan valitset Doron. Siinä on kaikki hyvät ominaisuudet heikkokuuloisiakin varten. Hienoa puhua kädet taskussa kuulolaitteeseen tulevan puheäänen kanssa. Kaulassa on doro -merkkinen induktiosilmukka. Tämä on monta kertaa parempi kuin tavallinen Handsfree.
Hyvä ehdotus.
Ne Dorot on aika edullisiakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä612079Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661708Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431389Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371337Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 811166
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3511109Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3261100