Olen aikomassa ostaa hyvän kännykän jossa on erinomainen tekstiviestitoiminto. Olen tiedustellut muutamalta. Moni sanoo että joskus lähetys kangertelee. Lähetetty tekstiviesti viipyy todella kauan matkalla ennenkuin saapuu vastaanottajalle. Miksi tämmöinen ongelma? Onko muita häiriöitä tai ongelmia tekstiviestien lähetyksessä ja vastaanottamisessa? Mistä johtuu?
Voitko suositella hyvää kännykkäämerkkiä? Kiitän!
kännykkä
5
1097
Vastaukset
- tekstarit
Mulla on pelkästään hyviä kokemuksia tekstiviestin lähettämisestä,ei koskaan ole kangertellut.
En tiedä mistä tuo on voinut johtua, että lähetys kangertelee. Mutta olen huomannut, tiettyinä sesonkiaikoina, esim. vappuna, jouluna tms. tekstiviestien lähetysliikenne saattaa vähän jumittua, kun ihmiset lähettelevät toisilleen tekstiviestejä. Myös jossain syvällä maastossa ei saata onnistua lähettämään tekstiviestiä, mutta olen kuitenkin yleensä onnistunut lähettämään.
Aika hassua, että lähetetty tekstiviesti viipyisi todella kauan matkalla ennen kuin saapuu vastaanottajalle. Ei se noin voi olla, koska olen aina saanut lähes heti vastauksen toiselta lähetettyäni viestin hänelle. Ja kaikki ystävät/sukulaiset ovat aina saaneet lähettämäni viestin perille,ainakin heti lähetettyäni.
Se onkin toinen juttu, miten nopeasti toinen jaksaa vastata saamaansa tekstiviestiin. ;) Ei se välttämättä tarkoita, että lähetys kestäisi kauan, vaikka toinen vastaa siihen vasta vaikka parin päivän päästä. Myönnän itsekin, että olen joskus vastaillut tekstiviestiin vasta tunteja myöhemmin, vaikka olen saanut sen heti, kun ilmoitus saapuneesta tekstiviestistä on pompahtanut kännykän näytölle. :)
Saapuneessa tekstiviestissä on myös muuten sellainen toiminto, josta näkee milloin toinen on lähettänyt sen viestin.
En valitettavasti osaa suositella mitään erityistä kännykkämerkkiä, kun olen aina käyttänyt Nokia-merkkistä.:D Se on nyt vaan makuasia, kun jotkut mieltyvät enemmän Samsung-merkkiseen, jotkut taas Nokia-merkkiseen.
Mutta minulla on kuitenkin sellainen tuntuma,että aika monilla suomalaisista on Nokia-merkkinen kännykkä. - kuuleva86
Ainakin Nokian 2760 puhelimeen on mahdollista valita tekstipuhelintoiminto lisäasetuksista.Älyttömän hyvä kännykkä!
Lisätietoja:
http://www.nokia.fi/A4405395- merkillä
Kunhan valitset Doron. Siinä on kaikki hyvät ominaisuudet heikkokuuloisiakin varten. Hienoa puhua kädet taskussa kuulolaitteeseen tulevan puheäänen kanssa. Kaulassa on doro -merkkinen induktiosilmukka. Tämä on monta kertaa parempi kuin tavallinen Handsfree.
- Doroja
merkillä kirjoitti:
Kunhan valitset Doron. Siinä on kaikki hyvät ominaisuudet heikkokuuloisiakin varten. Hienoa puhua kädet taskussa kuulolaitteeseen tulevan puheäänen kanssa. Kaulassa on doro -merkkinen induktiosilmukka. Tämä on monta kertaa parempi kuin tavallinen Handsfree.
Hyvä ehdotus.
Ne Dorot on aika edullisiakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee733153Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."352011Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2921673Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1181655Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?2811271Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki301175Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin911140Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.1201064En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711060- 981043