Olen koittanut haeskella habaneron siemeniä mutten ole löytänyt. Oisko jolain tietoa mistä saisi tilata niitä?
Habaneron
4
2891
Vastaukset
- oikea laitalinkki
on tietysti ostaa habaneroja kaupasta ja käyttää niiden siemeniä.
Katso myös esim. www.chiliyhdistys.fi, sieltä pitäisi löytyä kasvatusopasta ja linkkejä alan kauppoihin ym. Eiköhän sieltä jotain löytyne. - vuosia kasvattanut
Tosi helppo kasvattaa ja sato on runsas. Kasvi on kaunis - käy ihan koristekasvistakin. Muista pistää siemenet itämään ajoissa.
Ja hei, Habaneero on monivuotinen, jos vaan ei saa pakkasta talvella!
Niin, niistä siemenistä. Kyllä ihan tavallisestakin marketista saattaa löytyä, jos ylipäätään vähääkään panostavat siemeniin.- Vuokki
Pistäppä mulle kirjekuori missä on osote ja postimerkki. Yhteystieto löytyy hyötykasvit osiosta nim. mistä munakoisa. Mulla on paljon habaneeron siemeniä, tosin edellisvuotisia, mutta itävät varmaankin vielä.
- idiotike
Vuokki kirjoitti:
Pistäppä mulle kirjekuori missä on osote ja postimerkki. Yhteystieto löytyy hyötykasvit osiosta nim. mistä munakoisa. Mulla on paljon habaneeron siemeniä, tosin edellisvuotisia, mutta itävät varmaankin vielä.
olisko vielä habaneron siemeniä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2603259Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell201809Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.231473Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1381332- 811314
- 1041278
Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531082Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka581055- 1371018
Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717977