Olen koittanut haeskella habaneron siemeniä mutten ole löytänyt. Oisko jolain tietoa mistä saisi tilata niitä?
Vastaukset 4
- oikea laitalinkki
on tietysti ostaa habaneroja kaupasta ja käyttää niiden siemeniä.
Katso myös esim. www.chiliyhdistys.fi, sieltä pitäisi löytyä kasvatusopasta ja linkkejä alan kauppoihin ym. Eiköhän sieltä jotain löytyne. - vuosia kasvattanut
Tosi helppo kasvattaa ja sato on runsas. Kasvi on kaunis - käy ihan koristekasvistakin. Muista pistää siemenet itämään ajoissa.
Ja hei, Habaneero on monivuotinen, jos vaan ei saa pakkasta talvella!
Niin, niistä siemenistä. Kyllä ihan tavallisestakin marketista saattaa löytyä, jos ylipäätään vähääkään panostavat siemeniin.- Vuokki
Pistäppä mulle kirjekuori missä on osote ja postimerkki. Yhteystieto löytyy hyötykasvit osiosta nim. mistä munakoisa. Mulla on paljon habaneeron siemeniä, tosin edellisvuotisia, mutta itävät varmaankin vielä.
- idiotike
Vuokki kirjoitti:
Pistäppä mulle kirjekuori missä on osote ja postimerkki. Yhteystieto löytyy hyötykasvit osiosta nim. mistä munakoisa. Mulla on paljon habaneeron siemeniä, tosin edellisvuotisia, mutta itävät varmaankin vielä.
olisko vielä habaneron siemeniä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.371519- 831005
Miten yksi ihminen
Voi kolahtaa näin kovaa? Saada ajatukset vallattua näin totaalisesti? Taidan oikeasti tarvita ammattiapua tämän kanssa,42903P*skimmat palstalaiset kautta aikojen äänestys
Nyt kaikki peliin, ilman parasta, ei ole p*skinta! Muistetaan mainita myös ne piileskelevät pirulaiset! 🤓204865- 56828
Työttömiä suomalaisia ei saa töihin
Ei hakemuksen hakemusta suomalaisilta ammattilaisilta, Piti sitten filippiiniläisiä palkata. https://www.is.fi/talouss317811Olet lihonut kuin pullataikina
Olet lihonut kuin pullataikina. Et ole yhtä kaunis kuin aikaisemmin. Oletko ryyppäämässä käynnyt joka ilta?40728- 94682
Kyllä on ihmisillä paha olla
Harmi, kun se pitää kipata toisten niskaan. Noh, huhuhan kertoo, että koko palsta on menossa kiinni. Pitäneekö paikkan133626- 52556