Olen koittanut haeskella habaneron siemeniä mutten ole löytänyt. Oisko jolain tietoa mistä saisi tilata niitä?
Habaneron
4
2785
Vastaukset
- oikea laitalinkki
on tietysti ostaa habaneroja kaupasta ja käyttää niiden siemeniä.
Katso myös esim. www.chiliyhdistys.fi, sieltä pitäisi löytyä kasvatusopasta ja linkkejä alan kauppoihin ym. Eiköhän sieltä jotain löytyne. - vuosia kasvattanut
Tosi helppo kasvattaa ja sato on runsas. Kasvi on kaunis - käy ihan koristekasvistakin. Muista pistää siemenet itämään ajoissa.
Ja hei, Habaneero on monivuotinen, jos vaan ei saa pakkasta talvella!
Niin, niistä siemenistä. Kyllä ihan tavallisestakin marketista saattaa löytyä, jos ylipäätään vähääkään panostavat siemeniin.- Vuokki
Pistäppä mulle kirjekuori missä on osote ja postimerkki. Yhteystieto löytyy hyötykasvit osiosta nim. mistä munakoisa. Mulla on paljon habaneeron siemeniä, tosin edellisvuotisia, mutta itävät varmaankin vielä.
- idiotike
Vuokki kirjoitti:
Pistäppä mulle kirjekuori missä on osote ja postimerkki. Yhteystieto löytyy hyötykasvit osiosta nim. mistä munakoisa. Mulla on paljon habaneeron siemeniä, tosin edellisvuotisia, mutta itävät varmaankin vielä.
olisko vielä habaneron siemeniä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017443
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?815037- 794859
- 1324268
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103058- 522689
- 402596
- 532247
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102221Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211850