Olen koittanut haeskella habaneron siemeniä mutten ole löytänyt. Oisko jolain tietoa mistä saisi tilata niitä?
Habaneron
4
2867
Vastaukset
- oikea laitalinkki
on tietysti ostaa habaneroja kaupasta ja käyttää niiden siemeniä.
Katso myös esim. www.chiliyhdistys.fi, sieltä pitäisi löytyä kasvatusopasta ja linkkejä alan kauppoihin ym. Eiköhän sieltä jotain löytyne. - vuosia kasvattanut
Tosi helppo kasvattaa ja sato on runsas. Kasvi on kaunis - käy ihan koristekasvistakin. Muista pistää siemenet itämään ajoissa.
Ja hei, Habaneero on monivuotinen, jos vaan ei saa pakkasta talvella!
Niin, niistä siemenistä. Kyllä ihan tavallisestakin marketista saattaa löytyä, jos ylipäätään vähääkään panostavat siemeniin.- Vuokki
Pistäppä mulle kirjekuori missä on osote ja postimerkki. Yhteystieto löytyy hyötykasvit osiosta nim. mistä munakoisa. Mulla on paljon habaneeron siemeniä, tosin edellisvuotisia, mutta itävät varmaankin vielä.
- idiotike
Vuokki kirjoitti:
Pistäppä mulle kirjekuori missä on osote ja postimerkki. Yhteystieto löytyy hyötykasvit osiosta nim. mistä munakoisa. Mulla on paljon habaneeron siemeniä, tosin edellisvuotisia, mutta itävät varmaankin vielä.
olisko vielä habaneron siemeniä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-rautu korvaamaan kirjolohi
Kekkosen saatanan tunari meni muuttamaan aikoinaan sateenkaariväen kalan nimen. Unkarin vallankumouksen innoittamana n472690Purran aikaisemmat kannattajat siirtyneet Lindtmanin leiriin
Melkoinen muutos on käynnissä Suomen politiikan kentällä. Tulevista häviäjistä on hirmuinen kiire päästä ajoissa voittaj1712639Järkyttävä hetki - Ellen Jokikunnas pöyristyy italialaisen lääkärin työstä
Unelmia Italiassa -sarjassa ollaan Ellen Jokikunnaksen perheen kanssa Italiassa. Jokikunnas ja Rask ovat rempanneet kakk331821Työeläkkeet ovat pois työntekijän palkasta
Jokainen työeläkkeen nimissä maksettu euro on otettu pois työtä tekevältä palkansaajalta. Mitä korkeampi työeläketaso o831394Oot tosi epätavallinen
ja erikoinen nainen. Tykästyä ikihyviksi sun kaltaiseen naiseen, mitä tästä pitäis edes ajatella.491337Etkö sä muru mussakaiseni ymmärrä
Että me päästään lähenemään vain kaveruuden kautta? Vain siten mä voin lähettää sulle kuvia ja viestejä 😌 Tänäänkin o351157- 851136
Muistatko? Maisa Torppa jakso räjäytti Veitolan somen: "epäaitoa ja teeskentelyä"...
Maisa Torppa täyttää tänään 35 vuotta, onnea! Maria Veitola vieraili Yökylässä-ohjelmassa aikansa kohujulkkis Maisa To131098- 65996
- 47977