Olen koittanut haeskella habaneron siemeniä mutten ole löytänyt. Oisko jolain tietoa mistä saisi tilata niitä?
Habaneron
4
2910
Vastaukset
- oikea laitalinkki
on tietysti ostaa habaneroja kaupasta ja käyttää niiden siemeniä.
Katso myös esim. www.chiliyhdistys.fi, sieltä pitäisi löytyä kasvatusopasta ja linkkejä alan kauppoihin ym. Eiköhän sieltä jotain löytyne. - vuosia kasvattanut
Tosi helppo kasvattaa ja sato on runsas. Kasvi on kaunis - käy ihan koristekasvistakin. Muista pistää siemenet itämään ajoissa.
Ja hei, Habaneero on monivuotinen, jos vaan ei saa pakkasta talvella!
Niin, niistä siemenistä. Kyllä ihan tavallisestakin marketista saattaa löytyä, jos ylipäätään vähääkään panostavat siemeniin.- Vuokki
Pistäppä mulle kirjekuori missä on osote ja postimerkki. Yhteystieto löytyy hyötykasvit osiosta nim. mistä munakoisa. Mulla on paljon habaneeron siemeniä, tosin edellisvuotisia, mutta itävät varmaankin vielä.
- idiotike
Vuokki kirjoitti:
Pistäppä mulle kirjekuori missä on osote ja postimerkki. Yhteystieto löytyy hyötykasvit osiosta nim. mistä munakoisa. Mulla on paljon habaneeron siemeniä, tosin edellisvuotisia, mutta itävät varmaankin vielä.
olisko vielä habaneron siemeniä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291320
- 1181157
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap99969- 113867
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa279860- 48735
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi19731- 52709
- 28667
- 49619