Olisi harkinnassa vuokrata viikoksi etelässä. Miten soveltuu 2 aikuista 2 lasta? Mahtuuko matkatavarat? Onko pelissä minkälainen katto?
Jeep Wrangler
2
1753
Vastaukset
- jannis1
Jos tarkoitat etelällä esim. välimerenmaita on aivan sama vuokraatko toyotan, nissanin tai jeepin. Siis puhutaan nyt halpavuokra-autoista. Jos olet maastoautoharrastaja, niin tiedät, että siitä mistä toyota tulee alas, siitä menee jeeppi ylös. Jeep wrangler on nykyään californialaisten nuorten ostoskeskukselle meno auto, mutta on siinä kuitenkin piileviä ominaisuuksia, joita nyky citymaasturit ei pysty päihittämään. Minne olet menossa lomalle?
- sellaisen omistaja
Kyytiin mahdutte, mutta paljoa ei isoja tavaroita ainakaan mukaan mahdu jos 2aik. & 2 lasta matkustaa kyydissä. Takapenkin taakse jää tilaa noin kahden kaljakorin verran. Katto on joko kova lasikuitu tai perinteinen rättikatto, josta jälkimmäinen on varmaan etelänmaissa todennäköisin. Moottori vaihtoehtoja on myös kaksi joko 2.5l nelisylinterinen tai 4.0l suorakutonen, joissa kulutuksen suhteen ei ole juuri eroa. Kaikinpuolin hauska auto varsinkin kesällä ja pääsee sinne minne itse vain uskaltaa ajaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774622- 1801897
- 1241600
- 1251134
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161081- 351036
- 78933
- 52896
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4838