Lumet sulaa ja nyt vuotaa katolta vedet sisään. Eiks hattulassakin ollu joku huopakattoja tekevä firma? Hämeenlinnasta sain kattofirmalta tylyn vastauksen; "Ei kiinnosta pienet katot". Suosituksia otetaan nyt vastaan. Kiitokset vain etukäteen. Pystyykö kattoa itse paikkaileen jollain?
kattokorjaajia?
4
685
Vastaukset
- Apua tarjoava
Sulla siis vuotaa huopakattto. Asuintalosta vai mistä ?
Olisko sulla huovat ja naulat, ym valmiina ? - ensi hätään
Sivellettävää bitumimassaa levität reikäkohtaan. Itte tein kyseisen toimenpiteen kesämökillä. Maksaa rautakaupassa n. 30euroa 2,7litran purkki.
Varmaan on kuitenkin järkevämpää kysyä joltain joka tekee huopahommia työkseen.
Lepaalta löytyy kattoliike, Hattulan rakennus ja kattotyö. Varmasti tulevat laittamaan pienemmänkin homman kuntoon. Luettelosta tai netistä löydät sitten enemmän tekijöitä. Jos et saa sitä itse korjattua ,niin voin mä tulla jeesaamaan.
Yhteystiedot saa galleriasta.- mierolanmies
Kiitokset kaikille vastauksista. Katto saatiin kuntoon. Vika olikin piipunpellityksessä. Tehtiin piipunpellitys uusiksi, entinen oli puhkiruostunut takaosastaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311374
- 103889
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15533ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..35432- 26399
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175394