Ostin tänään karkkipussin ja tajusin vasta kotona että karkit sisältävät paljon liivatetta. Onko tästä haittaa sikiölle?
Liivate?
5
3559
Vastaukset
- ...
Ei ole. Liivate tehdään nautojen luista. Nykyisin ei saa enää tietääkseni käyttää kallon luita BSE-vaaran vuoksi. Sen lisäksi naudat tarkastetaan BSE:n varalta ja tietyistä maista ei ilmeisesti nautoja tähän tarkoitukseen edes käytetä...Siis yritän tässä sanoa, että liivatteen valmistuksessa on paljon tiukemmat varotoimet kuin ennen.
- enemmän...
Ei liivatteessa ole mitään myrkkyjä mutta karkeissa on kyllä väri- ja lisäaineita joten enemmän ne huolettaa jos paljon syö.
- hössönhössön...
No on taas käsittämätöntä. Koko ajan pitää olla huolissaan jostain, jos nyt silloin tällöin syö karkkipussin niin ei takuulla ole mitään haittaa. Tämä on ihan sairaalloista nykyään tämä ruokien ja juomien vahtaaminen, Suomessa ollaan ihan hysteerisiä näiden asioiden suhteen!
- YKS VIELÄ NI HAJOAN
EI VOI OLLA NOIN TYHMII IHMISII OLEMASSA!!!!EI VOI..EI VOI EI VOI EEEEEIIIIIIII
- joka kysyy
Tyhmä ei ole se joka kysyy...vanha sananlaskukin sanoo "ei kysyvä tieltä eksy"...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713105
- 922865
- 512105
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201565- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51338Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181260
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232