raudoittajan palkka

ammatin vaihto edessä

15-vuotias ahkera ja vahva työmies kysyy, kuinka paljon betoniraudoittajat saavat palkkaa esim. yit:llä ja skanskalla?

kiitos!

59

20555

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mä sitten...

skanskalla ja yit:llä ei pariin vuoteen
      tarvita raudoittajia.

• Se on

Kun et vielä kuulu työttömyyskassaan, niin se on Kelan työttömyyskorvauksen verran, eli noin 25€/päivä miinus verot.
      Nyt kun on hieman huonot ajat tuolla rakennuspuolella.

• kirjoitusvirhe :)

15-vuotias raudoittaja :D

• uiuyiyu

puolalainen kolleega eli 5€/h

• timpuri tku
        uiuyiyu kirjoitti:

puolalainen kolleega eli 5€/h

turussa raudoittajan palkka 15-20 ekee urakalla enemmän.

• palkka turus
        timpuri tku kirjoitti:

Turus on kaikki suurempaa.
        Olin sähkärin turus keväällä, käteen tuli yli
        4000€ kuussa. Ilmanen majoitus hotellissa ja
        ilmaset ruuat.

• raudoittaja
        timpuri tku kirjoitti:

Turussa ei paljon urakalla tehdä

• Insinööri.

On sen verran vaativaa työtä, että tulee jano.

• Raudoitus hommien liksat

Yit ja Skansalla ei juuri omia raudoittajia raudoitus liikkeiden kautta raudoittajat.

Parisen vuotta alalla tunti korvaus 10,55€/h, urakoista pientä lisää joskus...Urakat pää osin surkeita niihin lisätään kaikki rimpuloiden sidonnat, ja toisinaan ei raudoituksesta johtuvat ylimääräiset työt..

Ulkopaikka kunta Keikka hommista tietty pv rahat ,ja km korvaukset työmaille ajosta.

Pääosin rakennus telineet mitä sattuu joten haittaavat urakoiden tekemistä yms.ja omaa terveyttä.
      Usein pitää vaatia yleensäkkin jotkut telineet työkohteelle ennenkuin pääse tekemään mitään siinä puol pv kuluu hukkaan..
      Niistä odottelu tunneista sais olla tupla velotus.

Töitä nyt näkyvissä kesään asti hyvin.

• betoniraudoittaja33v

Itse saan tuntitöistä 17,50 ja olen ollut pääasiallisesti raudoitustöissä 3 vuotta.

Ei jessus! 10,55 !!!

Sain jo vuoden jälkeen 15!

• betoniraudoittaja47v
        betoniraudoittaja33v kirjoitti:

Itse saan tuntitöistä 17,50 ja olen ollut pääasiallisesti raudoitustöissä 3 vuotta.

Ei jessus! 10,55 !!!

Niitä raksallakin pyörii, että ihan 10,55 timma. no, töitä ainakin riittää, vaikkei mitään kouraan jääkkään.

• raudoittaja
        betoniraudoittaja47v kirjoitti:

Niitä raksallakin pyörii, että ihan 10,55 timma. no, töitä ainakin riittää, vaikkei mitään kouraan jääkkään.

Kyllä raudoitus on sellainen työ, että sitä tekee juuri nimenomaan vain rahasta, koska palkka on hyvä. 10.55 on rak.apumiehen liksa :).

• igor II
        raudoittaja kirjoitti:

Kyllä raudoitus on sellainen työ, että sitä tekee juuri nimenomaan vain rahasta, koska palkka on hyvä. 10.55 on rak.apumiehen liksa :).

Yit:n kirjoilla koko suomessa 22 raudoittajaa. Työ tehdään ainakin Helsingissä urakalla.

• raudoittaja
        betoniraudoittaja33v kirjoitti:

Ei jessus! 10,55 !!!

mulla 18 ja hommia tehnyt 5 vuotta

• iok21
        raudoittaja kirjoitti:

olen rak.apumies ja en ole noin huonoa palkkaa saanut kun ekat 3 kuukautta kun olin koeajalla töissä..

• tilaaja_

Matalat telineet ja työpukithan kuuluu raudoitusliikkeen järjestettäviksi, ihan kuten vaikka sähkäreillä a-tikkaat, valovirtajohdot ja työkohdevalot tulee sähköurakoitsijalta.

• Rape raudoittaja
        raudoittaja kirjoitti:

mulla 18 ja hommia tehnyt 5 vuotta

meidän firmassa raudoittajilla on tunti liksa siin 18-20€ välil ja urakassa noin 28-37€tunti... kilohinta 25c/kg.. Ja joka jamppa saa saman ku samaa paskaa sitä tehdään, ei oo nuoremmilla huonompi eikä vanhemmilla parempi... ja se on reilua!

• anaali ana
        Rape raudoittaja kirjoitti:

meidän firmassa raudoittajilla on tunti liksa siin 18-20€ välil ja urakassa noin 28-37€tunti... kilohinta 25c/kg.. Ja joka jamppa saa saman ku samaa paskaa sitä tehdään, ei oo nuoremmilla huonompi eikä vanhemmilla parempi... ja se on reilua!

ketä turulainen siinä molottaa? lahen jamppa tässä löysi jotain turun murretta täältä internetistä ;)

• Rape300
        tilaaja_ kirjoitti:

Matalat telineet ja työpukithan kuuluu raudoitusliikkeen järjestettäviksi, ihan kuten vaikka sähkäreillä a-tikkaat, valovirtajohdot ja työkohdevalot tulee sähköurakoitsijalta.

Viitisen vuotta tehnyt. Ison firman kirjoilla tunti vähän päälle parikymppiä. Urakat menneet 25-38 e/tunti. Teollisuudessa se raha on eikä kerrostalotyömailla.

• Anonyymi

En kyllä ikänään lähtis töihin tolla palkalla, sen jölkeen ku oli 3kkssa oppirahat tuostakin työstä maksettu. Tuntihommissa yli 20€ ja urakassa ulosmaksu 17-20 väliin plus pohjat. Vaikka nainen oonki 😂

• halu oppia raudoittj

Tääl ois kolmekymppinen ketä haluais oppia raudoittajaksi !!!
      Rakennuspuolen amiksen käyny, rakennuspuolel töitä tehny ja vikat
      5vuotta telineasentajana toiminut.

• amadimies

Ei raudoittajaksi opita, raudoittajaksi synnytään.

• jorma teräs

puhut asiaa

• Ruostekoura

Tykkää!

• helsinkii

kertokaa paljonko se on nyt palkka? helsingissa? mun mies saa 14e/h, ja on 10v. tehnyt tätä työtä.

• RapeRauottaja

9.51e/t urakassa mestarit laittaa pohjia 50e/2vk. Raudoitusröistä kokemusta 8 vuotta.. eihän näitä hommia kukaa rahan takia tee

• RapeRauottaja

9.51e/t urakassa mestarit laittaa pohjia 50e/2vk. Raudoitusröistä kokemusta 8 vuotta.. eihän näitä hommia kukaa rahan takia tee

• Vastaavamestari

ak-raudoitus on hyvä, saa tehä niin paljon töitä kun huvittaa, prosenttitunteja ei makseta, pomo ei vastaa puhelimeen jos ei ole töitä, eikä tee edes kunnollisia työsopimuksia, palkkaus on reilu 10,55e /h urakoista ei tietoakaan vaikka urakkavauhdilla tehdään isoja ja rautaisia paalulaattoja, siltoja yms.
      sinne siis !

• Pekka H.

Joo, näin on ak:lla. Ja sama töyryllä, nousujohde raudoitus...

• Ruostekoura
        Pekka H. kirjoitti:

Joo, näin on ak:lla. Ja sama töyryllä, nousujohde raudoitus...

Koko keskusteluun täytyy sanoa, että kyllä tätä työtä tehdään vain rakkaudesta RAUDOITTAMISEEN. Kannattaa ehkä miettiä omaa tilannettaan, jos jollain 13 egellä painaa niska limassa isännälle hilloo monen vuoden työkokemuksella! Ammattitaidon nousun kuuluu näkyä myös palkassa. Kun ammattitaito on kohdillaan, voi alkaa tuntipalkkauksen sijaan kysellä urakoita, joista aiempaa kokemusta, ja siten päästä hyville liksoille! Älkää vaan sortuko mihinkään "piiskaraha"-palkkaukseen, ei siten pääse tienesteille! Itsellä parhaat urakat olleet niin huimissa €/h-lukemissa, etten viitsi täällä edes sanoa..

• Ruostekoura

Eli teidän pomo AK:lla on ahne paskiainen, joka on joskus itse ollut raudoitustöissä, ja paluu arkeen on unohtunut kun ei itse ole vuosikausiin tarttunut siihen 16 metriseen 32mm pamppuun! Pakottakaa se teidän pomo joskus edes kahdeksi tunniksi "haalarihommiin", niin työn vaativuus saattaa palautua edes hetkeksi mieleen!!

• Nousu1

oon ainakin tyytyväinen hinta tasoon eipä oo ollu valittamista , veto vastuu nousevista hissi kuiluista

• never

kyllä se ak:lla käy työmailla aina ruoskaamassa jätkiä, ja helvetin huonoilla vitseillä maustaa työpäivät, mies on henkiseltä tasolta 10vuotias, ahne kun mikä. Palkkaa jos pyytää lisää niin toteaa vaan '' oot liian ruma'' . EI IKINÄ AK:LLE. Tauollakin kaikki istuu kopissa vaan hiljaa..

• yrittäjätmi

Noo se on taas se aika vuodesta että hiljasempaa , mut kyl se kesää kohti vauhti taas kiihtyy :)

• Vitsejä

Mitenkäs ak:lla menee...

• Pamputtaja1

Eikö nuilla riistäjillä mene aina hyvin...

• Pamputtaja2

Kai niillä menee?!Jätkät painaa illat ja viikonloput ilman ylityökorvauksia ja isännät vaan paksuuntuu..

• Pyhpah

Nyt kyllä puhutte sontaa :Dd

• nousu1

Firman vaihto kannatti, edellinen meni konkurssiin ,huomas heti kun myi isäntä kokemattomalle osuutensa firmasta...
        nii työntekijöistä perässä vedettäviä ja maanantait oli aina epävarmoja.

• Rautahammastus

Onko kaikki menny putkeeen......

• Tietäjääää

No nää isot firmat teettää aliurakoitsijoilla kaikki duunit.
      Ehkä pari vanhaa timpuria saattaa nähdä työmaalla, loput on palkattu virosta.

Esim. Srv, ncc yms. Isot firmat

• Ruostekoura

No miten se liittyy ruostekouriin?

• kus1

Olisiko nekin polkuhinnoin Virosta?

• omaatko_lahjoja

Pitkät kädet ja lyhyt selkäruoto. Jos sulla on sellaiset, niin olet syntynyt raudoittajaksi.

• löysäkäsi

mikä se nyt on raudoittajan palkka 2017?

• Papparainen2

Sama 120markkaa kuin 20v sitten.

• Qvisti

Kannattaa välttää MK raudoitusta Matti kaarre valehtelee työtekijöille urakoita sekä pohjia joita ikinä ei maksa.
      Nuoremmille työmiehille valehtelee että on oikeutettu 1/3 osaan pohjista kun ei ole 5v raudoittanut.
      Lisäksi Matilla ei ole sertifioituja harjateräksiä.
      Kannattaa välttää kyseisen huijarinfirmaa

• Huijarikaarre

Juu mk meininki on sellasta, puheet suuria mutta mies on täysi huijari. Mustamaalaa muitten yrityksiä ja menee yit vanhojen tuttujen varjolla. Yksi osakas "linnakundi" istunu sakoista ja sai halkoa perseeseen.

• Rytkämies

Rapiat 13egee pohjois karjalas elementti tehtaas raudottajal vaik yli 10v talossa. Sairas työn antaja. Pois oli lähettävä. Muualla heti kouraan 16e

• Cille70
        Huijarikaarre kirjoitti:

Juu mk meininki on sellasta, puheet suuria mutta mies on täysi huijari. Mustamaalaa muitten yrityksiä ja menee yit vanhojen tuttujen varjolla. Yksi osakas "linnakundi" istunu sakoista ja sai halkoa perseeseen.

Minkä kokoista halkoo?

• Einari600

Yrittää kusettaa työntekijöitä huolella. Toivottavasti ketään ei mene kyseiselle mulkulle töihin.
        Ja halko oli kuulemma ollut saatanan julmettu,suorastaan pölli.

• nousu1

Älä nyt Masa on ollut aina rehti ja hyvä mies vaikkei oo kauaa raudotellu...

• Soon

Huhhuh. Se Joka sanoo Mattia rehdiksi, ei todellakaan tunne kaveria.

• Anonyymi

Matti on täys kyrpä kyllä, saatanan pohjanmaalainen sukurutsaaja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Matti on täys kyrpä kyllä, saatanan pohjanmaalainen sukurutsaaja

Joo . Ja sen veli on niin laiska ettei tienaa edes omaa palkkaansa.

• Anonyymi

Tjk raudoitus on kova 4 miestă 10t pe päivä asensivat tunti palkka 85€

• Anonyymi

Palkka on juuri se minkä onnistut itsellesi neuvottelemaan. Itselläni 25euroa/h. kokemusta takana enemmän kuin tarpeeksi.

• Anonyymi

joo kuulosta hyvältä,
        mutta jos oot saanu noin hyvän palkan lähtöö neuvoteltua

• Anonyymi

Moi kaikelle mä etsin Raudoitus hommia Etelä massa. kuka tiedä missä päin löyty?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      23
      2463
    2. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      53
      1753
    3. Saako kantaa asetta

Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup
      Ähtäri
      11
      1064
    4. Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.

Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu
      Maailman menoa
      295
      1022
    5. Toinen toista

Hyvää sunnuntai huomenta susi rinssiltä 🤴🏼☕❄️⚜️❤️
      Ikävä
      259
      982
    6. Mikään ei ole ikuista

Hyvää huomenta. ☕ Susi ulvoo yksin ja tyhjyys kutsuu luokseen.⚜️❄️❤️🥱
      Ikävä
      146
      893
    7. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      56
      854
    8. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      110
      759
    9. Onko sulla mua enää yhtään ikävä

Etkö halua enää yrittääkään?
      Ikävä
      46
      745
    10. Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?

Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua
      Tuusniemi
      8
      728
    Aihe