Moniko muistaa

etelän risti

pastori Pokkisen, harvinainen persoona ja monessa sopassa keitetty. Terveiset Kuusamoon ja hyvät voinnit!

23

3643

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nielsenin miehiä oli, tais olla Solanossakin aikoinaan.
      Vaan ken muistaa Ilkee-Valtsun, Isokulli Varpusen, Tommilan Ekin ja Austraalian eli Paulinin/Nesteen vanhan timpan? Kaikki kyseiset persoonat olivat aikoinaan seilauskavereita.

      • Silakka-Viljanen

        FÅA:n tunnetuimpia Siiffejä olivat Rätti-Arska ja Nuuka-Nipa.

        Mutta unholaan eivät jää myöskään daamit kuten Mustasurma, Suklaati ja Karkki Raumalta.


      • mennä ..
        Silakka-Viljanen kirjoitti:

        FÅA:n tunnetuimpia Siiffejä olivat Rätti-Arska ja Nuuka-Nipa.

        Mutta unholaan eivät jää myöskään daamit kuten Mustasurma, Suklaati ja Karkki Raumalta.

        henkilökohtaisuuksiin.
        Terveisin: Toppivalo ja Nuppu


      • sailori...
        Silakka-Viljanen kirjoitti:

        FÅA:n tunnetuimpia Siiffejä olivat Rätti-Arska ja Nuuka-Nipa.

        Mutta unholaan eivät jää myöskään daamit kuten Mustasurma, Suklaati ja Karkki Raumalta.

        Niin ja Varma, puosu FÅA'lta.


      • Simmottis ,Tämmöttis
        Silakka-Viljanen kirjoitti:

        FÅA:n tunnetuimpia Siiffejä olivat Rätti-Arska ja Nuuka-Nipa.

        Mutta unholaan eivät jää myöskään daamit kuten Mustasurma, Suklaati ja Karkki Raumalta.

        Olihan niitä, Raumallakin...Häly-Hely ja se tumma nainen, jonka isä seilas Finnlinesillä koneessa. Oli
        "Tuhannen -mulkun -Maija" ynnä muita persoonia.


      • ÄhVooAa

        Arvon daamia oli kohdeltu hieman kaltoin ja sekotti sitten omaa paskaansa lihakeiton joukkoon.Ilmoitti sitten keiton mausteista ruokailun jälkeen... Nam.


    • jenkki

      Kanadan perustuslakia joskus -80 luvulla itselleen sopivaksi että pääsi maihin!

    • tomppa2

      80-luvun lopulla tuli oltua samassa laivassa pastori Pokkisen kanssa, sattumoisin laivassa nimeltä Pokkinen! Terveiset pastorille ex-kipinältä!

      • Anonyymi

        Minä myös olin laivassa nimeltä Pokkinen kun pastori Pokkinen tuli ensimmäistä kertaa jo laivaan gävlessä n1989


    • :-)

      Levantessa yhtaikaa Pokkisen kanssa -78.
      Hyvää Joulua kaikille!

    • oli pastorina

      kastajaisissa ! Hattu oli upee.....

    • pastorin

      kanssa seilanneena voin sanoa, ei häntä voi olla muistamatta. Paljon sattui kaikenlaista, niin hyvässä kuin vähemmän hyvässä. Siunattua joulua niin Pokkiselle kuin kaikille muillekin merten persoonille!

      • oas

        terveisiä pastorille ja Hyvää Joulua. Terv; Oke S.


    • ei unohdu

      Jaakko muistetaan! Amerikoissakin isot tummat miehet olivat huuli pyörenä kun Jaakko vetäisi muutaman soolotanssin kuppilan parketilla. Paljon on muistoja.

      • kaipailee

        Olisi hauskaa tietää missä pastori Pokkinen nyt vaikuttaa, en ole kuullut vuosikymmeniin mitään, Estella laivassa oli joskus. Kiitos etukäteen tiedosta.


    • luuraavat

      Haluaisin tietää missä Pokkinen nyt on, eikö ole eläkkeellä. Seurusteli joskus aikoinaan Soile Leskisen kanssa joka on poikani kummitäti hänkin kadonnut, en ole vuosikymmeniin kuullut kummastakaan. Heillä oli yhteinen mökkikin Kuusamossa. Olisi mukava jos joku tämän nähtyään voisi ilmoitella minulle:))

      • arvuuttelen

        olisiko Soile leski kenties


      • N.A.Gia

        Muutamia Soilen kuvia on laitettu www.aanimeri.fi sivuille. Ainakin Esthelissä ja Tivanossa, en ole kaikkia niitä kerkennyt vielä tutkimaan.


      • tiedosta
        N.A.Gia kirjoitti:

        Muutamia Soilen kuvia on laitettu www.aanimeri.fi sivuille. Ainakin Esthelissä ja Tivanossa, en ole kaikkia niitä kerkennyt vielä tutkimaan.

        Minäkin olen ollut Esthelissä joskus matkustajana kauan kauan sitten ent. mieheni oli siinä konemestarina, Soikkelikin oli ja Pokkinen....Olis tosi kiva tietää mitä Soikkelille nykyään kuuluu, olemme myös nuoruuden kavereita asuimme samalla paikkakunnalla 12 vuotiaasta siihen saakka, kun Soikkeli lähti amikseen ja merille.
        Voit laitta minulle myös kuvia mailiin:[email protected]


      • ei mahdotonta
        arvuuttelen kirjoitti:

        olisiko Soile leski kenties

        Voihan olla, elämä koettelee.......


      • aiha
        tiedosta kirjoitti:

        Minäkin olen ollut Esthelissä joskus matkustajana kauan kauan sitten ent. mieheni oli siinä konemestarina, Soikkelikin oli ja Pokkinen....Olis tosi kiva tietää mitä Soikkelille nykyään kuuluu, olemme myös nuoruuden kavereita asuimme samalla paikkakunnalla 12 vuotiaasta siihen saakka, kun Soikkeli lähti amikseen ja merille.
        Voit laitta minulle myös kuvia mailiin:[email protected]

        Kiitos nyt ensimmäiseksi hienoista muistelosivuista. minä olin silloin poikani kanssa matkustajana (mies konemestarina) Esthelissä, Setubalista, Cayman saarille redille (siitä sitten veneellä kävimme maissa), Gibiksstä sitten lähdimme vaihdon kanssa kotiin...... Jos saa tietoja Soikkelista ilmoittaisitko minulle:)) [email protected]


      • :-)
        aiha kirjoitti:

        Kiitos nyt ensimmäiseksi hienoista muistelosivuista. minä olin silloin poikani kanssa matkustajana (mies konemestarina) Esthelissä, Setubalista, Cayman saarille redille (siitä sitten veneellä kävimme maissa), Gibiksstä sitten lähdimme vaihdon kanssa kotiin...... Jos saa tietoja Soikkelista ilmoittaisitko minulle:)) [email protected]

        Till Pastorn :D


    • Anonyymi

      Kuusamosta myös toinen persoona jonka kyllä muistaa jos on seilannut herran kanssa: "ROKI"

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 195
      2689
    2. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      236
      2577
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      65
      2337
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      191
      1808
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      12
      1318
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1297
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      21
      1259
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1225
    10. Venäjän sissit lakkojohtajat

      Odottavat 'lisätä lakkoja' Toverit käskyttää. Eikä ensimmäinen kerta.
      Suomen Keskusta
      3
      1128
    Aihe