tekijässä :
http://areena.yle.fi/toista?quality=hi&id=1712852
Katoitteko?
Eve
3
791
Vastaukset
- Ami.
Joo tuli katsottua. Täytyy sanoa, että saipa suomen yksinhuoltajavanhempien lapset kertaheitolla kasvot ja keulukuvan. Harvoin kuulee miehen puhuvan mediassa tälläisistä enemmän ja vähemmän vaietuista kohtaloista. Miehen työ Eve!
Parasta tässsähän on se, ettei Even esilletuomat omat periaatteet näytä olevan vain niinkuin usein on sananhelinää. Katselin tuossa kesällä sattumalta ennen Dingon keikan alkua kun tutunnäköinen mies iloisesti jakoi aikaansa ja huomiotansa yhdessä lasten kanssa leikkien ja ihmeellisyyksiä (benji) katsellen. lämmitti ihan oikeasti. Uskon, että tuolla pellavakatraalla on hyvät taustaeväät (niin isä kuin äiti) turvallista aloittaa taival tässä elämässä. - Peräsmies..
aikoo ns. työkseen tehdä kun leipätyö Dingossa loppui? Elättääkö soolokeikat suuren pesueen?
- !!!
Sooloa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 532416
- 85894
- 49866
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!11855- 69743
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35731Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27640Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap82547- 48545
- 67539