tekijässä :
http://areena.yle.fi/toista?quality=hi&id=1712852
Katoitteko?
Eve
3
791
Vastaukset
- Ami.
Joo tuli katsottua. Täytyy sanoa, että saipa suomen yksinhuoltajavanhempien lapset kertaheitolla kasvot ja keulukuvan. Harvoin kuulee miehen puhuvan mediassa tälläisistä enemmän ja vähemmän vaietuista kohtaloista. Miehen työ Eve!
Parasta tässsähän on se, ettei Even esilletuomat omat periaatteet näytä olevan vain niinkuin usein on sananhelinää. Katselin tuossa kesällä sattumalta ennen Dingon keikan alkua kun tutunnäköinen mies iloisesti jakoi aikaansa ja huomiotansa yhdessä lasten kanssa leikkien ja ihmeellisyyksiä (benji) katsellen. lämmitti ihan oikeasti. Uskon, että tuolla pellavakatraalla on hyvät taustaeväät (niin isä kuin äiti) turvallista aloittaa taival tässä elämässä. - Peräsmies..
aikoo ns. työkseen tehdä kun leipätyö Dingossa loppui? Elättääkö soolokeikat suuren pesueen?
- !!!
Sooloa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh1841432- 801080
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm94876- 77865
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp83777- 119744
- 109705
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante117618- 48597
- 18548