Nimimerkkini mukaista olen kiertänyt mutta onko joku toinen malli/merkki parempi?
tarve on erilaiset tallityöt ja ratsastus lampun loiteessa ja epämääräinen pimeän liikkuminen mutta ei vauhdikkaasti paitsi ratsatus jos hepo lähtee painelemaan täyttä vauhtia esim säikähtää jne muuten varkkaista liikkumista eri asennoissa.
Onko työ kumartelu käytössä eroa onko se 3AA akku paketti pään takana vai letkun päässä esim povitaskussa?
Otsalamppu haussa
4
796
Vastaukset
- portaaton ja säädettävä val...
http://www.varuste.net/tuotetiedot2.asp?_prodid=18179&nimi=Led Lenser H7 Focus Cree
- Nimetön
On timangi. Käytän työssä maastotöissä ja olen ollut tyytyväinen. On kevyt, toimii ja valo riittää. Varuste.netissä 49 eukkoa alvin kanssa. Kova peli
- tuohon
kumpi noista lampuista on parempi (molemmat hyviä, käy testaamassa) niin seuraavaan:
"Onko työ kumartelu käytössä eroa onko se 3AA akku paketti pään takana vai letkun päässä esim povitaskussa?"
Hieman on merkitystä onko se pään takana vai taskussa liikkumisen kannalta (toki raju liikahdus helpommin heilauttaa lampun päästä mitä enemmän painoa pääosassa on), mutta suurempi merkitys sillä on erityisesti talvella virtalähteen kestolle.
Pääsi takana saattaa olla -20 ja povitaskussasi ainakin 15. Mieti siitä eroa pariston kestolle. - Polarion
Kannattaa tutustua Lupinen uusiin otsavalaisin malleihin. Itselläni Lupinen Wilma. johto pääntakaa ja akku povarissa. Valotehoa (920 lumen), ja 4 tuntia täydellä teholla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1543297- 2233005
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791976Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va791618Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391447- 481158
- 991051
- 1211036
- 58978
- 12923