Olen 41 vuotta ja minulla on 2 lasta, jotka on syntyneet sektiolla.
Mieheni kuoli ja jäin yksinhuoltajaksi.
Tapasin aivan ihanan miehen ja haluaisimme yhteisen lapsen.
Minä en voi enää saada lasta, kun on pari sektiota jo takana ja ikääkin on.
Mieheni on minua nuorempi.
Onko olemassa mitään ratkaisua, kuinka voisimme saada yhteisen lapsen ?
Olisiko joku halukas auttamaan meitä tässä asiassa ?
Kaikki kulut korvataan ja raha ei muutenkaan olisi este.
Ilmoitelkaa ja laittakaa yhteystiedot mukaan.
Voitteko auttaa meitä ?
6
1224
Vastaukset
- Jep Jep
Ei nuo kaksi sektiota mitenkään estä raskautta.
Siitä vaan pulla uuniin ja uusperhe kasaan! - toimisi?
Sitenhän sinun lapsistasi tulisi myös miehesi ikiomia lapsia. Koska lasten isä on kuollut, prosessin pitäisi olla aika suoraviivainen.
- mikä este
kaksi tehtyä sektiota ja 41 vuoden ikä on? Nykyäänhän monet ensisynnyttäjät ovat tuon ikäisiä.
- Yhteinen lapsi
..minä ainakin tiedän naisen joka on synnyttänyt neljä lasta sektiolla.
Joten ei muuta kuin nuoren miehen kanssa hommiksi, se on kaikista helpoin tapa saada teille yhteinen lapsi. - kaikilla on oikeus lapseen
Yhteinen lapsi kirjoitti:
..minä ainakin tiedän naisen joka on synnyttänyt neljä lasta sektiolla.
Joten ei muuta kuin nuoren miehen kanssa hommiksi, se on kaikista helpoin tapa saada teille yhteinen lapsi.En tiedä minkalainen tilanne teillä on nyt mutta olen halukas tutustumaan teihin ja ehkä jopa synnyttämän teille lapsen. Tässä mun sähköposti osoite [email protected] voidaan tutustua toisiimme sähköpostitse paremmin ja on nopeampaa kun kirjeen vaihto. Luonnollisesti ymmärrän että on tarkoitus saada teidän yhteinen lapsi niin silloin pitäisi saada naisen munasolu ja miehen siittiöt ja se onnistuu vain lääkäreiden avulla. Mutta voitte laittaa minulle sähköpostia tulemaan niin keskustellaan asiasta enemmän ja katsotaan mitä tulevaisuus tuo tullessaan.
- olet vasta
41 vuotias! Itse synnytin vielä 46 vuotiaana, joten tuo 41 ei ole vielä ikä eikä mikään.
Sitäpaitsi, jos adoptoisitte lapsen, niin miten tuo lapsi teidät muka yhdistäisi, vieras lapsi, jolla ei ole teidän kummankaan geenejä?
Kaikenlainen kohdunvuokraus ja lainaus on meillä Suomessa kiellettyä, joten ainoa mahdollisuus sinulle saada lapsi, on synnyttää tuo yhteinen perillinen ihan itse.
Viestisi on kyllä sen laatuinen, että epäilen, että joku nyt vain kujeilee. Miten on?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400004746801- 262511
- 2182467
- 1401759
- 1141698
- 741113
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu601103IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41095Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.1371017Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu62907