Moro.
Olen ruvennut funtsimaan asumista jossain teollisuusvarastossa/hallissa tms vastaavassa paikassa. Toisissa näissähän on ihan peseytymismahdollisuudet jne ja soveltuvat asuintiloiksi. Mistä tällaisia tiloja löytää, eivät taida yleisissä vuokrailmoituksissa läheskään aina olla?? Olen todella kiinnostunut aiheesta, kerrostalossa asuminen tuskin luonnistuu meikäläiseltä. Eikä ole yksineläjänä mihinkään linnoihin mahdollisuutta :D
Toinen mikä kiinnostaa on sitten liikehuoneistojen yhteydessä olevat asumistilat. Yksi kaveri asui erään liikkeen yläkerrassa, tilaa oli ihan mukavasti yhden miehen käyttöön ja piha käytössä. Että ei yhtään paskempi nakki, ja vuokrakaan ei ollut kovin paha, alle 300 euroa muistaakseni. Kaverilta yritin kysellä vuokraamisesta, mutta aika hiljaista on ollut.
Mistä tällaisia kannattaa ryhtyä kyselemään/mistä näitä saa kymenlaakson alueella?
Kiitos.
Vaihtoehtoiset asumismuodot?? (varastot, teollisuushallit)
6
3908
Vastaukset
- kukaan tiedä
???
- fundamentalist
oikein ongelma?
Kaikki lehdet ja netti joissa yleensä asuntojakin
myydään sisältävät palstan "myydään/vuokrataan tuotantotiloja" tms.
Tarkistin juuri, suorastaan runsaudenpula
tarjonnasta. - Yksi pieni ongelma
Kun nuo teollisuushallit sun muut ei ole virallisesti tarkoitettu asumiskäyttöön, niin laillisesti niissä ei voi asua. Tämä koskee myös liiketilojen "yläkertoja", jos niitä ei ole merkitty papereissa asuinkäyttöön.
- ilmeisesti
Voi voi, ei ole mitään merkitystä saako osoitetta sinne, asumaan vaan. Ja ilmeisesti ainakin tuo, missä kaveri asusti oli ihan oikeasti merkittykin asunnoksi, sillä posti tuli suoraan sinne ja muutenkin vuokrasopimuksen oli tehnyt sossu. Eli voisiko olla, että tuonkaltaisten paikkojen joissa asuintiloja vaan on, on sitten pitkält isopimuksen jossain tuon kaltaisessa?
Ja siis kun kaverinkaan kämppä ei missään vaiheessa ole ollut missään ilmoituksessa. Siihen muuttaminen ei kyllä itselle tietyistä syistä tule edes kysymykseen. Kaipa sitten noissa liiketiloissa toimivat tahot tietävät keneltä kysellä.
- menet asumaan
niin pidä sitten matalaa profiilia äläkä huutele
kylillä liikoja.
Viranomaiset kun tahtovat olla niin tiukkapipoisia
että eivät salli moista.
Mutta siis, kuten elämässä yleensä, tehdä saa
kunhan ei jää kiinni. - reess
Täällä Rovaniemellä ollaan kyselty samoja asuin vaihtoehtoja,,,mutta EI mittään !! Kuka osais auttaa kun kerrostaloasuminen ahdistaa.....Kiitos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882