Kiteen poliisi

luottamus mennyt

Kiteen poliisin toiminta on tiettyjen poliisien kohdalta mennyt mauttomaksi,ihan hävettää.
"Tavan kansalaiset" jäävät armotta aina kakkossijalle kun tulee tilanne joissa poliisi on toiminut väärin,mutta poliisihan on siis aina oikeassa!
Onneksi jokunen poliisi vielä kiteeltä löytyy,jotka hoitavat työnsä ammattimaisesti,ilman henkilökohtaisia kaunoja....
Mutta suurin osa luottamuksesta poliiseihin on kyllä kadonnut!!!!!

7

1164

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihme..

Samanmoisio keskusteluja on ympäri suomea.POLIISI voi pahoin ja on päästän kipiää.perheet varsinkin poliisien omat perheet kärsivät.avioeroja.henkistä väkivaltaa.ylimielisyyttä.vittuiluakin senkin osaavat.outoa ja .....

• ......................

mitas varten niiden kanssa kahnauksiin joudut. Sen muutaman kerran mitä olen niiden kanssa ollut tekemisissä niin ihan asiallista on ollut. Mutta jos menet sinne vittupää asentella niin kohtelu on samanmukaista. Ihmisiä ne on poliisitkin.

• Jack Future

Kiteen polisilaitos on lakkautus uhan alla. siitä johtuen kiteen kyttien pitää olla nyt pirun virkaintoisia ja näyttää, että kyllä niillä töitä riittää. Putkatkin pidetään kuulemma koko ajan täynnä, että on näyttää korkeimmille tahoille että töitä on. Lisäksi Kiteen poliisissa on muutamia jotka kuvittelevat olevansa superkyttiä ja tavoittelevat isompia saappaita. Niin ei poliisin työtä hoideta minun mielestäni:

• OoN....

Kitteestä

• Kanaalin arvoitus

Voi svidu.. Onko näin että poliisin tai muun virkamiehen pitää kuunneella aina näiden "mallikansalaisten" vittuilua ja suunsoittoa? Työtänsä hekin tekevät ja itse kun olen ollut tekemisissä ko. virkakunnan kanssa, niin jos jotain sanomista on ollut, niin aiheesta on tullut. Jos voisin päättä asiosta, niin olis muuten "pamputus" herkässä jonninjoutaville paskapäille jotka jaksaavat turpaansa soittaa ilman sen suurempaa asiaa.

• Anonyymi
        Kanaalin arvoitus kirjoitti:

Voi svidu.. Onko näin että poliisin tai muun virkamiehen pitää kuunneella aina näiden "mallikansalaisten" vittuilua ja suunsoittoa? Työtänsä hekin tekevät ja itse kun olen ollut tekemisissä ko. virkakunnan kanssa, niin jos jotain sanomista on ollut, niin aiheesta on tullut. Jos voisin päättä asiosta, niin olis muuten "pamputus" herkässä jonninjoutaville paskapäille jotka jaksaavat turpaansa soittaa ilman sen suurempaa asiaa.

Turha kehua poliiseja,kiteen kansliassa ylimielinen ämmä,elää -70 lukua,mutta on se ammattikunta muutenkin hankalaa,tämän sanoi meille yks direktiivikouluttaja Mikkelissä,ja sama se on Espoosskin,tositapaus Olarista,ajavat 20 iä.taxi ohittaa nopeus 37 heti kaikki punaset päälle,mut kuski ei ollut alokas,joten juippipollari myönsi ylireagoineensa.

• Anonyymi
        Kanaalin arvoitus kirjoitti:

K-päitä riittää siinä ammattikunnassa,Ruotsissa on huippupoliisit,eivät mahtipontisia,suomessa älyttömän mahtipontisia ja lapsellisia,ihan kuin vwnäjän miliisit pietari moskova baanalla sakottaessaan likaisesta rekkarista

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?

Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?
      Maailman menoa
      474
      5253
    2. Asianajaja Herman Ljungberg

Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä
      Maailman menoa
      95
      3952
    3. Voiko nainen olettaa

Miehen maksavan treffeillä kaiken, jos kutsuu naisen treffeille?
      Ikävä
      391
      2123
    4. Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??

Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.
      Jyväskylä
      26
      1654
    5. Minun on vaikea ymmärtää

Kuinka voin rakastua sinuun, tai siltä se ainakin tuntuu, kun koko ajan pyörit mielessäni. Emmekä me edes näe, eikä muut
      Ikävä
      40
      1340
    6. Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.

Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la
      Hybridi- ja sähköautot
      140
      1009
    7. Harvinainen yhteiskuva! Anna Puu ja Jukka-rakas uudenvuoden yössä - Hän on Jenni Vartiaisen EX-mies

Laulaja, lauluntekijä Anna Puu on naimisissa tuottaja Jukka Immosen kanssa, joka on myös laulaja Jenni Vartiaisen ex. N
      Suomalaiset julkkikset
      9
      971
    8. Teennäinen ihminen?

Eilen joku halusi ottaa siitä aihetta. Millainen ihminen on teennäinen? Joku mielikuva itsellänikin on, että sellainen
      Sinkut
      132
      918
    9. Nainen, taidan inhota minua todella

tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll
      Ikävä
      70
      915
    10. Mikä on rakkain fantasiasi kaivatusta?

Ja kertoisitko sen hänelle?
      Ikävä
      47
      913
    Aihe