Kiteen poliisi

luottamus mennyt

Kiteen poliisin toiminta on tiettyjen poliisien kohdalta mennyt mauttomaksi,ihan hävettää.
"Tavan kansalaiset" jäävät armotta aina kakkossijalle kun tulee tilanne joissa poliisi on toiminut väärin,mutta poliisihan on siis aina oikeassa!
Onneksi jokunen poliisi vielä kiteeltä löytyy,jotka hoitavat työnsä ammattimaisesti,ilman henkilökohtaisia kaunoja....
Mutta suurin osa luottamuksesta poliiseihin on kyllä kadonnut!!!!!

7

1137

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihme..

      Samanmoisio keskusteluja on ympäri suomea.POLIISI voi pahoin ja on päästän kipiää.perheet varsinkin poliisien omat perheet kärsivät.avioeroja.henkistä väkivaltaa.ylimielisyyttä.vittuiluakin senkin osaavat.outoa ja .....

    • ......................

      mitas varten niiden kanssa kahnauksiin joudut. Sen muutaman kerran mitä olen niiden kanssa ollut tekemisissä niin ihan asiallista on ollut. Mutta jos menet sinne vittupää asentella niin kohtelu on samanmukaista. Ihmisiä ne on poliisitkin.

    • Jack Future

      Kiteen polisilaitos on lakkautus uhan alla. siitä johtuen kiteen kyttien pitää olla nyt pirun virkaintoisia ja näyttää, että kyllä niillä töitä riittää. Putkatkin pidetään kuulemma koko ajan täynnä, että on näyttää korkeimmille tahoille että töitä on. Lisäksi Kiteen poliisissa on muutamia jotka kuvittelevat olevansa superkyttiä ja tavoittelevat isompia saappaita. Niin ei poliisin työtä hoideta minun mielestäni:

    • OoN....

      Kitteestä

      • Kanaalin arvoitus

        Voi svidu.. Onko näin että poliisin tai muun virkamiehen pitää kuunneella aina näiden "mallikansalaisten" vittuilua ja suunsoittoa? Työtänsä hekin tekevät ja itse kun olen ollut tekemisissä ko. virkakunnan kanssa, niin jos jotain sanomista on ollut, niin aiheesta on tullut. Jos voisin päättä asiosta, niin olis muuten "pamputus" herkässä jonninjoutaville paskapäille jotka jaksaavat turpaansa soittaa ilman sen suurempaa asiaa.


      • Anonyymi
        Kanaalin arvoitus kirjoitti:

        Voi svidu.. Onko näin että poliisin tai muun virkamiehen pitää kuunneella aina näiden "mallikansalaisten" vittuilua ja suunsoittoa? Työtänsä hekin tekevät ja itse kun olen ollut tekemisissä ko. virkakunnan kanssa, niin jos jotain sanomista on ollut, niin aiheesta on tullut. Jos voisin päättä asiosta, niin olis muuten "pamputus" herkässä jonninjoutaville paskapäille jotka jaksaavat turpaansa soittaa ilman sen suurempaa asiaa.

        Turha kehua poliiseja,kiteen kansliassa ylimielinen ämmä,elää -70 lukua,mutta on se ammattikunta muutenkin hankalaa,tämän sanoi meille yks direktiivikouluttaja Mikkelissä,ja sama se on Espoosskin,tositapaus Olarista,ajavat 20 iä.taxi ohittaa nopeus 37 heti kaikki punaset päälle,mut kuski ei ollut alokas,joten juippipollari myönsi ylireagoineensa.


      • Anonyymi
        Kanaalin arvoitus kirjoitti:

        Voi svidu.. Onko näin että poliisin tai muun virkamiehen pitää kuunneella aina näiden "mallikansalaisten" vittuilua ja suunsoittoa? Työtänsä hekin tekevät ja itse kun olen ollut tekemisissä ko. virkakunnan kanssa, niin jos jotain sanomista on ollut, niin aiheesta on tullut. Jos voisin päättä asiosta, niin olis muuten "pamputus" herkässä jonninjoutaville paskapäille jotka jaksaavat turpaansa soittaa ilman sen suurempaa asiaa.

        K-päitä riittää siinä ammattikunnassa,Ruotsissa on huippupoliisit,eivät mahtipontisia,suomessa älyttömän mahtipontisia ja lapsellisia,ihan kuin vwnäjän miliisit pietari moskova baanalla sakottaessaan likaisesta rekkarista


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      154
      11154
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3113
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      216
      2964
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2167
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1928
    6. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1765
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1749
    8. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1704
    9. 85
      1678
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1637
    Aihe