Uudet metsästys aiheiset sivut netissä.
Osoite: http://www.hirvikuiskaaja.net/
Siellä on juttuja mm. hirven metsästyksestä ja hirven houkuttelemisesta.
Kannattaa käydä.
Uusi metsästys sivusto avattu
6
1306
Vastaukset
- Raposta
Tuo kutsuminen on vanha juttu.Sitä ei vaan pitäis harjoittaa ollenkaan.Se on hirvien lisääntymisen törkeää häirintää.
- Myös kuluttaja
Hienosti olet nähnyt vaivaa, mutta miksi julkaista täysin keskeneräistä sivustoa? Älä kysy että mikä mättää, vaan mieti itsesi ulkopuolisen käyttäjän asemaan. Tee tarpeelliset muutokset ja mainosta hieman ovelammin.
- sivu.
Olen harrastellut " Hirvenkuiskausta" jo muutaman vuoden. Jo muutamalla perusäänellä saa hirven kiinnostumaan ja tulemaan lähelle. Nuoret hirvet ovat helpompia houkuteltavia kuin vanhat. Sinä iltana kun sain ensimmäisen sonnin tulemaan kutsun houkuttelemana luokse, olo oli melko reppava. Varovaisuutta ei kuitenkaan kannata unohtaa, hirvi on pahuksen nopea liikkeissään ja vastapuolen luulemaksi kiimasonniksi en halua, enkä muuten naarashirveksikään jonka kanssa sonni haluaa jakaa geeninsä.
Jostain syystä hirvimiehet eivät ole ottaneet äänellä houkuttelua omakseen, onko siinä sitä kateutta, vai mistä on kysymys. Itse hirvimetsällä tulee joskus tilanne, että sitä voi kokeilla ja voin sanoa että toimii.- kärsivällisyyttä
Houkuttelu vaatii nykymetsästäjältä liikaa kärsivällisyyttä. Hirvihän ei tule houkutukseen läheskään aina ja jos tuleekin niin saattaa kestää. Pari kaveriani on kokeillut ja lopettanut aina 5min jälkeen, "ei täällä mitään ole".
Paljon helpompi ajella autolla ja laitaa koira metsään. - Jotain Se houkuttelu
kärsivällisyyttä kirjoitti:
Houkuttelu vaatii nykymetsästäjältä liikaa kärsivällisyyttä. Hirvihän ei tule houkutukseen läheskään aina ja jos tuleekin niin saattaa kestää. Pari kaveriani on kokeillut ja lopettanut aina 5min jälkeen, "ei täällä mitään ole".
Paljon helpompi ajella autolla ja laitaa koira metsään.Koiratouhu vaatii vuosien työn.Houkuttelu tarvii Ladan oven läimäisyn,Ja siinä koko juttu.Ettäkö taukit tajua,että hirvienkin on saatava rauhassa jatkaa sukuaan.ELI suut tukkoon metsällä.
- häirintä
Jotain Se houkuttelu kirjoitti:
Koiratouhu vaatii vuosien työn.Houkuttelu tarvii Ladan oven läimäisyn,Ja siinä koko juttu.Ettäkö taukit tajua,että hirvienkin on saatava rauhassa jatkaa sukuaan.ELI suut tukkoon metsällä.
Koiralla haukuttaminen häiritsee hirviä ylivoimaisesti eniten, vähän sama kuin sulla olisi joku kylähullu jaloissa koko viikonlopun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222401- 612327
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062270- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381522- 321480
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt371422- 281190
- 951171
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201156