Tamanuöljy

Tuntematon-

Mistä tamanuöljyä saadaan? Ostin vartalovoidetta joka sisältää tamanuöljyä. Oli halpaa ja tuntuu tosi hyvältä voiteelta mutta mitä tällainen tamanuöljy on kun en ole koskaan aikaisemmin kuullutkaan moisesta öljystä?

6

1294

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuntematon-

      tamanuöljystä.Ilmankos tuntui niin hyvältä:)

      Tamanunsiemenöljy - Kylmäpuristettu uute takaa tehon, sisältäen paljon rasvahappoja, terpenoideja, glyseridejä ja steroleja, jotka auttavat palauttamaan ihon sileyden ja joustavuuden.

    • meinasin ostaa

      vartalovoidetta joka sisältää kyseistä öljyä?Minkä niminen voide ja hinta?

      • Tuntematon-

        on Iseree Vital body lotion. Lidlistä ostin ja maksoi 2,65€ ja on 250ml:n pullossa.
        Eli ei kovin paljoa lompsaa tyhjennä. Olin ostanut jo joitain aikoja sitten pullon ja pidin sitä kaapissani luullen että se on varmaan kauhean hajustettua mutta kun otin sen käyttöön, yllätyin todella positiivisesti kun oli ihan mieto tuoksu. Menin heti ostamaan pari pulloa lisää:)


      • meinasin ostaa
        Tuntematon- kirjoitti:

        on Iseree Vital body lotion. Lidlistä ostin ja maksoi 2,65€ ja on 250ml:n pullossa.
        Eli ei kovin paljoa lompsaa tyhjennä. Olin ostanut jo joitain aikoja sitten pullon ja pidin sitä kaapissani luullen että se on varmaan kauhean hajustettua mutta kun otin sen käyttöön, yllätyin todella positiivisesti kun oli ihan mieto tuoksu. Menin heti ostamaan pari pulloa lisää:)

        ostamaan !Kiitos tiedosta!


      • Tuntematon-
        meinasin ostaa kirjoitti:

        ostamaan !Kiitos tiedosta!

        tätä voidetta. Minulla on nyt viimeinen pullo menossa ja aion ostaa lisää. Olen siitä asti kun ostin, käyttänyt säännöllisesti. Pesen itseni palasaippualla, joko hamppuöljysaippualla tai suklaasaippualla (mä olen ihan koukussa kaikkiin ihaniin öljypohjaisiin hoitaviin palasaippuoihin). Minulla on pieniläiskäinen psori. En ole laittanut lainkaan nyt lääkevoidetta vaan koko iholle tätä tamanuöljyvoidetta. Läiskät ovat tosi ruman näköisiä rupisia mutta jotenkin vaikuttavat niinkuin olisivat alkaneet parantua hilsekerroksen alta. Ovat muuttuneet tummanpuhuviksi ja ne muuttuvat aina sellaisiksi tummanpunaisiksi silloin kun aloittavat parantumisprosessin. Muutenhan ne ovat helakanpunaisia kun ovat kaikkein ärhäkimmillään. Nyt on käynnissä tällainen kokeiluprojekti ja aion sinnikkäästi jatkaa sitä. Täytyy taas käydä hakemassa pari-kolme pulloa.
        Saas nähdä kuinka käy....Hilsekerroksetkin ovat kuivahtaneet ja lähtevät riekaleina pois. Voinhan jossain vaiheessa alkaa laittaa lääkevoidetta kun tuo hilsekerros on kokonaan kuoriutunut. Ainoa hankaluus on siinä pumppupullossa kun sinne jää vielä paljon voidetta vaikkei tule enää pumpusta. Olen kiertänyt sen kannen pois ja ottanut loput voiteet käsin kaatamalla. Vähän kireä se on irroittaa mutta kyllä sen auki saa.


      • terapi
        Tuntematon- kirjoitti:

        on Iseree Vital body lotion. Lidlistä ostin ja maksoi 2,65€ ja on 250ml:n pullossa.
        Eli ei kovin paljoa lompsaa tyhjennä. Olin ostanut jo joitain aikoja sitten pullon ja pidin sitä kaapissani luullen että se on varmaan kauhean hajustettua mutta kun otin sen käyttöön, yllätyin todella positiivisesti kun oli ihan mieto tuoksu. Menin heti ostamaan pari pulloa lisää:)

        Hei. Luin, että Iseree Vital body lotionia saisi Lidlistä. Kävin kysymässä sitä Itiksestä, mutta siellä ei ollut sitä. Mistähän Lidlistä sitä mahtaa saada?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      57
      2255
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      68
      1897
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      53
      1705
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1631
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1594
    6. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      145
      1563
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1504
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1347
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1311
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      1
      1208
    Aihe