Joulun jälkeen

Meriläinen

saapuu uusi vuosi.
Onko uuden vuoden suunnitelmia, en nyt tarkoita lupauksia vaan onko unelmia joita haluttaisi tulevana vuonna toteuttaa.
Ja keskustelu saa poukkoilla, en välttämättä istu koneen ääressä mutta vapaa keskustelu keskenännekin mahdollinen hömppäilyä unohtamatta.

53

1412

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HTZA

jätän sen ämmänläyskille ja palstan "miehille".
      Ei uutta, ei toiveita, vanhaa menoa vaan, vuosi tuo, jos tuo, minä otan sitten vastaan.

• Meriläinen

kaipaisin jotain hauskuutta elämääni.
        Ja kyllä sen vielä löydänkin, kaikki on ihan hyvin MUTTA MUTTA.....

• mä luulin et kovuurellas muutat tulevankin

• Hömppähullu Joulupukki

niinkö en miekhään. Olemaki oikheen järijenjättiläisiä.
        Piämäki linijamme vaan, emmekä anna tuumaakhaan periksi.

Sieki osotit taasen ettei mejän kannata hömpästi tälhaisiin vastaila, ettei vain arvokkuus pääse tippuphummaan housuista kenkhiin.

Ei ole meisä menny koulutus hukhaan.
        Methän suorasthaan valasemma älyllämme koko palstan.
        Mie pijän että sanhoopi mitä ajattelheepi, ikhäänkuin vahavistaa ittesthään antanutta kuvvaa.

Tuohon vastauksheenki mie olen ihan tyytyväinen, jos niinkö sen saisi kopsata suohraan, ettei tarvi toisheen kerthaan sammaa näpytelä.

Antheeksi että mie vähän samaisthuin sinhuun, mutta häätyyhän sitä joskus tunnustusta antaa.

Joo, kyllä net ovat ihan eri sarijasa nuo mainittemasi, millonkoha sitä tuole astheele nouseepi.

Suurin peleko minula tulevaisuuvesa onki, että mie jään sinusta jäläkheen. Sitte mie olisin ihan yksin omasa sarijassani.

Puupäät ovat autuaita, sillä he eivät huku.
        Tuo on minusta ainaski hyvästi sanottu.
        Ethän siekhään halua olla rautapäinen, mikä ei pysy muuten ko onttona pinnala.

• Meriläinen
        Hömppähullu Joulupukki kirjoitti:

niinkö en miekhään. Olemaki oikheen järijenjättiläisiä.
        Piämäki linijamme vaan, emmekä anna tuumaakhaan periksi.

Sieki osotit taasen ettei mejän kannata hömpästi tälhaisiin vastaila, ettei vain arvokkuus pääse tippuphummaan housuista kenkhiin.

Ei ole meisä menny koulutus hukhaan.
        Methän suorasthaan valasemma älyllämme koko palstan.
        Mie pijän että sanhoopi mitä ajattelheepi, ikhäänkuin vahavistaa ittesthään antanutta kuvvaa.

Tuohon vastauksheenki mie olen ihan tyytyväinen, jos niinkö sen saisi kopsata suohraan, ettei tarvi toisheen kerthaan sammaa näpytelä.

Antheeksi että mie vähän samaisthuin sinhuun, mutta häätyyhän sitä joskus tunnustusta antaa.

Joo, kyllä net ovat ihan eri sarijasa nuo mainittemasi, millonkoha sitä tuole astheele nouseepi.

Suurin peleko minula tulevaisuuvesa onki, että mie jään sinusta jäläkheen. Sitte mie olisin ihan yksin omasa sarijassani.

Puupäät ovat autuaita, sillä he eivät huku.
        Tuo on minusta ainaski hyvästi sanottu.
        Ethän siekhään halua olla rautapäinen, mikä ei pysy muuten ko onttona pinnala.

ketjuun hömppispukki.
        On aivan ihanaa kun meitä on joka junaan täällä palstoilla.
        Muutenhan mullakaan ei olis mitään sanottavaa eli kirjoitettavaa.
        Ja junaan sinne teille päin saatan vielä noustakin. Huu nous.

• sujuvasti

mutta kirjoitustaitoni on heikonpuoleinen joten kirjoittajanlahjoja toivoisin itselleni.

• Meriläinen

reseptiksi; paljon kirjoittelua palstoille ja muuallekin.
        Ja vielä aivon pyörittelyä hyvien ja hauskojen aloitusten aikaan saamiseksi.
        Ja vuoden perästä tulet ihmettelemään mikäs siinä kirjoittelussa niin vaikeaa oli.

• on vielä menossa vuoden-74 uudenvuoden lupaus, joten en tarvitse vielä uutta.

Jos unelmoin, toivon tai haaveilen, niin 'hiukan terveenmästä päästä', joka ei tälläerää ole edes minun mittapuilla normaalikuntoinen.

Mitäpä sitä muuta vois toivoa.

• Meriläinen

että ajatuksessa on kaiken siemen.
        Olen omalla itseni painamisella ja tietyllä kielteisyydellä saanut itseni lamaan ja uskolla parempaan itseeni saan myös ylös itseni.
        Ja kun sinä alat uskoa sen terveemmän pään mahdollisuuteen niin ihmeitä voi tapahtua ja tapahtuu.
        Vai olisikos se edes ihme?

• Meriläinen kirjoitti:

että ajatuksessa on kaiken siemen.
        Olen omalla itseni painamisella ja tietyllä kielteisyydellä saanut itseni lamaan ja uskolla parempaan itseeni saan myös ylös itseni.
        Ja kun sinä alat uskoa sen terveemmän pään mahdollisuuteen niin ihmeitä voi tapahtua ja tapahtuu.
        Vai olisikos se edes ihme?

Seuraavaa siirtoa/tutkimusta.

No näinkin menettelee, ja olen edelleen paljon terveempi, kuin joskus vuosia sitten.

Ps.Mutta ilmeisesti senverran sairas, että palasin palstalle, kun ei muut, kuin aivan pakolliset tekemiset luonnistu!

• Meriläinen
        emw34 kirjoitti:

Seuraavaa siirtoa/tutkimusta.

No näinkin menettelee, ja olen edelleen paljon terveempi, kuin joskus vuosia sitten.

Ps.Mutta ilmeisesti senverran sairas, että palasin palstalle, kun ei muut, kuin aivan pakolliset tekemiset luonnistu!

varmasti hyvä silloin. Saa ainakin vaihtaa ajatuksia.
        Minä olen ajatuksin mukanasi jotta asiasi etenisi oikeaan suuntaan.
        Joo no joskus minäkin mietin että minkälajin sairautta on täällä kirjoitella :-))
        ja kirjoittelenkin juuri siksi.

• viivi-amaldiina

tulevalle vuodelle, ja jos ei ihan kauhea myllerrys elämää sekoita, saan ne toteutettua.

• Meriläinen

Lykkyä pyttyyn ja paljon.

• henrii

voisi käydä syöttämässä niitä kankeita sorsia.
      Olisikohan muita palstalisia, jos käytäis katsomassa mitä muuta sieltä starista löytyy.

• ei ne sorsat olleet kankeita,syöttäjät oli,sit joku kamera kaulainen hattupää vonkas niitä,vai miten se oli.

• Meriläinen

kaksi reissua stadiin teen joulun jälkeen.
        Toinen koskee shoppailua ja toinen on varattu näyttelyille ja jos jossain muuseossa kävis.
        Täs mun lähiunelmat.

• Meriläinen
        koti-kiusattu kirjoitti:

ei ne sorsat olleet kankeita,syöttäjät oli,sit joku kamera kaulainen hattupää vonkas niitä,vai miten se oli.

se "seilin" saari jossain sun lähistölläs k/k.
        Kun sinne olen joskus ajatellut lähteä käymään.

• Meriläinen kirjoitti:

se "seilin" saari jossain sun lähistölläs k/k.
        Kun sinne olen joskus ajatellut lähteä käymään.

sen saaren historian,paikka täyn kummituksia.
        Tunnen ihmisen joka työskenteli siellä ja se myönsi et kyllä pimeellä pelotti.

• Meriläinen
        koti-kiusattu kirjoitti:

sen saaren historian,paikka täyn kummituksia.
        Tunnen ihmisen joka työskenteli siellä ja se myönsi et kyllä pimeellä pelotti.

historian takia just kiinnostaa.
        Mä tunnen aina eri paikoissa vanhaa elämää, uskoo kuka tahtoo.
        ja mulle on tullu olo että pitäis päästä paikan päälle näkemään se.
        Autiotalojen ja kylien lähellä valtaa aina jännä tunne.
        En mä mitään näe, mutta mielikuvitus lähtee elämään.

• Meriläinen kirjoitti:

historian takia just kiinnostaa.
        Mä tunnen aina eri paikoissa vanhaa elämää, uskoo kuka tahtoo.
        ja mulle on tullu olo että pitäis päästä paikan päälle näkemään se.
        Autiotalojen ja kylien lähellä valtaa aina jännä tunne.
        En mä mitään näe, mutta mielikuvitus lähtee elämään.

Turun erustalla ,keskellä Airistoo se Seili meinaan,istun myös usein autiotalojen rapuilla ja menneet ihmiset häärii askareissaan.

• Meriläinen
        koti-kiusattu kirjoitti:

Turun erustalla ,keskellä Airistoo se Seili meinaan,istun myös usein autiotalojen rapuilla ja menneet ihmiset häärii askareissaan.

tulee vielä uudestaan joskus kesällä käytäväks.
        meil systerin kanssa oli silloin pari kesää sitten upeaa ajella siellä pitkin.
        korppoossa käytiin ja nauvossa.
        Seili jäi väliin kun systerin jalat on sellaiset ettei pitkiä matkoja kävele enkä viittiny sitä yksin jättää ja omiin nimiin lähteä.
        Mutta tuleehan näitä kesiä jos luoja suo.

• tietokoneesta irti

se olisi haaveissa ensi vuonna. Tämä tylsistyttää ihan vietävästi muuta kekseliäisyyttä. On liian helppo selata vain tätä aparaattia, ja muut innovaatiot jäävät taka-alalle. Teeveestä pääsin irti, enkä ole kaivannut sitä. Tämä pahus tuli sen tilalle.

Jos saisi vielä työhalut palautettua takaisin, ja löytäisi jotain järkevää tekemistä vielä ennen lopullista laiskistumista eläkkeelle. Ei sitä mitään voi toivoa tulevaisuudelta, itse se on saatava aikaan muutos, jos sitä tosiaan haluaa. Nyky laitteilla on vain liian helppo jäädä viihtymään, ja se yritys luonnolliseen viihtymiseen ja tekemiseen jää tekemättä.

Voisi vaikka mennä viihtymään luonnosta, ilman tätä jatkuvaa uutistulvaa maailmalta. d;)

• Meriläinen

minäkin olen huomannut että tuo tv mun selkäni takana huutaa miksi minut on hylätty.
        Miksi en näe silmiäsi vain selän minulle näytät.
        Mutta se mua ei harmita.
        Mun ihan näitä tärkeitä suunnitelmia on liikunnan lisääminen ja ruoan terveellistyttäminen.
        Syön liikaa suklaata ja makeaa ja sen on taas nähnyt.
        Työmotivaatio on mullakin nollassa ollut pitkään mutta nyt niitä saa joulun jälkeen taas kerätä sen kolme viikkoa.

• paapuuri.re

ja toiveita pitää olla koko ajan itämässä:)

Nyt on alakuloinen mieli ystävän sairastumisen takia, mutta pitää luottaa, että kaikki järjestyy.

• Meriläinen

tervehtymisen ajatuksen ystävälles.
        Sillä on ainakin hyvä olla kun sinä oot ystävä.

• paapuuri.re
        Meriläinen kirjoitti:

tervehtymisen ajatuksen ystävälles.
        Sillä on ainakin hyvä olla kun sinä oot ystävä.

olipa kauniisti sanottu, ihan tuli kyyneleet silmiin.
        Tämä ystävä on siskoni mies, olen tuntenut hänet 34 vuotta ja ystävänä hän on loistava:)

• Meriläinen
        paapuuri.re kirjoitti:

olipa kauniisti sanottu, ihan tuli kyyneleet silmiin.
        Tämä ystävä on siskoni mies, olen tuntenut hänet 34 vuotta ja ystävänä hän on loistava:)

mä olen aina omasta lankomiehestäni sanonut että parempaa ei vois olla.
        Mulla on kans systerin ukko sellainen jörrikkä mutta huumori meillä on samanlainen.
        Saa olla onnellinen kun sukuun saa sellaisia ihmisiä ettei tarvi tapella.
        Äitikin tykkäs hänestä
        Rehellinen perus suomalainen mies

• kesän tulosta vaan unelmoin.

• Meriläinen

sitkö katot, ohops kesä tuli ja kesä meni?

• Meriläinen kirjoitti:

sitkö katot, ohops kesä tuli ja kesä meni?

tähän ikään. Mutta yritetään venyttää sitä kesää.
        Paitsi, kohtalon ivaa(ko), talvella lomautus ja kesällä töitä;(

• Meriläinen
        mies-vm56 kirjoitti:

tähän ikään. Mutta yritetään venyttää sitä kesää.
        Paitsi, kohtalon ivaa(ko), talvella lomautus ja kesällä töitä;(

kesälomaa.
        Minä otan tämän tulevan lomautuksen lomana kun meillä ei normaalisti ole talvilomaa.
        Kesäloma taas menee nyt silleen että tehdas on kiinni kaikki lomalla yhtä aikaa, normaalisti touko-syyskuun välillä.

• Meriläinen kirjoitti:

kesälomaa.
        Minä otan tämän tulevan lomautuksen lomana kun meillä ei normaalisti ole talvilomaa.
        Kesäloma taas menee nyt silleen että tehdas on kiinni kaikki lomalla yhtä aikaa, normaalisti touko-syyskuun välillä.

on sentään alkukesästä. Ei ihan hukkaan mene koko kesä. Mutta mieluusti olis sen lomautuksen ottanut kesälle, kerrankin kunnon kesäloma.

• erikoisia suunnitelmia, mitä tässä nyt voisi enää suunnitellakaan..tässä se elämä jo on.

Vai kuuluuko pääsiäisen vietto Lapissa, sarjaan suunnitelmat :)

Haaveilla voi, matkoista, lottovoitosta, ja vaikka mistä...olen kyllä varustettu melkoisen hyvällä mielikuvituksella, onneksi.

• tekstissä hiukan loiventanut "ei mitään", olisin tältä istumalta tullut haaveita tuomaan.

Olisit senjälkeen saanut haaveilla, miten tosta pääsis eroon.

Varo vähän sanojas!:)

• Meriläinen

sen lapin reissun suunnitelmiin jos on varma ja unelmiin jos epävarma :-))
        Ja mielikuvitus on mun mielestä aika tärkeä elementti haaveilussa.
        Jotkut kyllä käyttää sitä kauhujen miettimiseen.
        Yks työkaveri on sellainen kaikki on varmaa ja menee pieleen, sanoo perään vielä: uskokaa vaan.
        No toiset uskoo ja on kauhuissaan mutta minä vaan myhäilen itsekseni enkä usko.

• Meriläinen kirjoitti:

sen lapin reissun suunnitelmiin jos on varma ja unelmiin jos epävarma :-))
        Ja mielikuvitus on mun mielestä aika tärkeä elementti haaveilussa.
        Jotkut kyllä käyttää sitä kauhujen miettimiseen.
        Yks työkaveri on sellainen kaikki on varmaa ja menee pieleen, sanoo perään vielä: uskokaa vaan.
        No toiset uskoo ja on kauhuissaan mutta minä vaan myhäilen itsekseni enkä usko.

tuomionpäivän julistajaakaan ymmärrä, he ovat masentavia tapauksia, ja kun jotkut vielä uskovatkin heitä :/

Mie sanoisin Sinuna, että ole hupsimata.., vaikka eihän se työyhteisössä passaa, tulee pian naisten kesken sotatila :)

• emw34 kirjoitti:

tekstissä hiukan loiventanut "ei mitään", olisin tältä istumalta tullut haaveita tuomaan.

Olisit senjälkeen saanut haaveilla, miten tosta pääsis eroon.

Varo vähän sanojas!:)

pelottaakin...:))

Sanopa sie emw34 oikeasti, mitä tän ikänen ihminen voi enää haaveilla, ja mistä, - no ehkä siitä lottovoitosta kummiskin..:)

• Meriläinen
        Pirrejuupas kirjoitti:

tuomionpäivän julistajaakaan ymmärrä, he ovat masentavia tapauksia, ja kun jotkut vielä uskovatkin heitä :/

Mie sanoisin Sinuna, että ole hupsimata.., vaikka eihän se työyhteisössä passaa, tulee pian naisten kesken sotatila :)

siinä tilanteessa mun hiljaisuudesta on hyötyä.
        Ei todellakaan tarvi keksiä mitään vastattavaa.

• Lähteä pariksi viikoksi äkkilähdöllä lämpimään Thaimaan Phukettiin.

Kissalla on oma nimikkohoitajansa ja anoppi 89v. pannaan naapurien seurantaan ;D)

Ja eikun menoks!

• Meriläinen

sulle sinne reissuun.
        Mua ei sais kaukoitään ei,
        Kreetan reissu opetti, Jos lähden en lähde maailman toiselle puolelle, enkä lähde kuumaan.
        Suomen kesän kuumuus riittää.
        Kreetalla jo se kun laskeutu koneesta ja tuli saunan lämpö vastaan ajattelin että HUH HUH.
        Mutta ymmärrän kulkijoita.

• Jademuru

toistaiseksi...Aloitan tammikuussa jumppaamaan täällä kotosalla vaan väljemmässä kämpässä. aion heittää kaiken ei tule käytettyä, mutta nurkissa seisoo-tavaran pois. oon kauan haaveillut pelkistämisestä. Puolityhjät, ilmavat kaapit joissa seisoo vaan se tarpeellinen. Tänään just iloitsin kun tajusin et mikään ei estä. Näin teen. Sen jälkeen toivottavasti selkeämmät ajatukset päässä jossa myös tilaa uusille suunnitelmille.

• Meriläinen

kotona olis munkin unelma, mutta kun muutin huonekalujen paikkaa huomaan siirtäneeni tavaroita enkä loppujen lopuksi vähentänyt.
        Arkiset unelmat on siitä hyviä että niistä voi nauttia usein melkeen heti kun ajattelee.
        Eihän kaiken tarvi olla suurta eikä saiskaan paremmin toteutuu arkinen tämän hetken ajatus.

• T-muna

Karkailee tonne matkailun puolelle. Nyt just mietintämyssyn alla on tammi-helmikuun retki jonnekkin missä palmupuut ovat puita vain.

• Meriläinen

että useat haaveilee lämpimistä maista.
        Minä taas niin mielelläni sinne missä on lunta, onhan nyt talvi ja minusta on sääli kun suomen talvet täällä etelässä on muuttuneen niin kovin lumettomiksi.

• T-muna
        Meriläinen kirjoitti:

että useat haaveilee lämpimistä maista.
        Minä taas niin mielelläni sinne missä on lunta, onhan nyt talvi ja minusta on sääli kun suomen talvet täällä etelässä on muuttuneen niin kovin lumettomiksi.

On se hyvä puoli, että voi lämpötilaansa säätää vaikka vetoketjulla. Palmun alla se silleen onnistu.

• Meriläinen
        T-muna kirjoitti:

On se hyvä puoli, että voi lämpötilaansa säätää vaikka vetoketjulla. Palmun alla se silleen onnistu.

jos syntymänahka ois vetoketjulla, sen kun aukaisis, aika paha näky kohtais :-)

• T-muna
        Meriläinen kirjoitti:

jos syntymänahka ois vetoketjulla, sen kun aukaisis, aika paha näky kohtais :-)

Sananmukaisesti avautua toiselle.

• Meriläinen
        T-muna kirjoitti:

Sananmukaisesti avautua toiselle.

sydämensä ja vaihtais.
        Olis oikeat tosi sydänystävät.

• T-muna
        Meriläinen kirjoitti:

sydämensä ja vaihtais.
        Olis oikeat tosi sydänystävät.

Kun sanotaan... Sä revit mun sieluni auki. Siinähän se olis sitten repimättä.

• kyllä

on ja päällimäisenä niistä eläkkeelle jäänti joskus tammi- helmikuun vaihteessa. Jos sitten vielä keväämmällä saisi lähdettyä vielä kerran kiertämään maapallon ja vieläpä siten, että siihen sisältyisi jokin etelämeren pikku saarista, Fidzi, Nauru tai Tahiti, esimerkiksi, jotka aikaisemilla kerroilla ovat jääneet käymättä. Yksi lääkäri on jo luvan myöntänyt. Kun vielä vaimolta ja toisen alan lääkäriltä lupa heltiää, niin sitten ei puutu kuin päätös siitä kuinka päin kierrän ja eikun matkaan...

• Meriläinen

sitten oikein hyviä eläkepäiviä ja paikalleshan et aio suunnitelmistas päätellen jäädä.
        Kuinkahan kauan noin yleensä tollanen maapallon ympäri kulkeminen kestää ja monta maata siihen kuuluu?

• kestoon
        Meriläinen kirjoitti:

sitten oikein hyviä eläkepäiviä ja paikalleshan et aio suunnitelmistas päätellen jäädä.
        Kuinkahan kauan noin yleensä tollanen maapallon ympäri kulkeminen kestää ja monta maata siihen kuuluu?

vaikuttaa luonnollisesti reittivalinta, pysähdysten lukumäärä ja niissä vietetty aika. Otetaanpa esimerkki. Valitaan matkareitiksi Suomi - Hongkong - Uusi-Seelanti - Yhdysvallat - Suomi. Pelkkiin lentoihin, siis istumiseen lentokoneessa, menee jo noin 50 tuntia. Kun siihen lisätään vielä matkat lentokentille sekä odotusajat kentillä niin pelkkiin siirtymisiin maasta toiseen menee helposti 60 - 70 tuntia. Esimerkin mukaisessa tapauksessa aikaa olisi mielestäni varattava vähintäänkin kolme viikkoa.

• Meriläinen
        kestoon kirjoitti:

vaikuttaa luonnollisesti reittivalinta, pysähdysten lukumäärä ja niissä vietetty aika. Otetaanpa esimerkki. Valitaan matkareitiksi Suomi - Hongkong - Uusi-Seelanti - Yhdysvallat - Suomi. Pelkkiin lentoihin, siis istumiseen lentokoneessa, menee jo noin 50 tuntia. Kun siihen lisätään vielä matkat lentokentille sekä odotusajat kentillä niin pelkkiin siirtymisiin maasta toiseen menee helposti 60 - 70 tuntia. Esimerkin mukaisessa tapauksessa aikaa olisi mielestäni varattava vähintäänkin kolme viikkoa.

että todellakin vähintäänkin kolme.
        Jos minulla olisi varaa ja lähtisin tuollaiselle reissulle varaisin varmaan kolme kuukautta.
        Minulla vie aikaa että uudessa paikassa kerkiää nauttimaan.
        Jos on matkalla sellainen tunne että on mahan alus täynnä jalkoja eli kiire en nauttisi siitä.
        Ja muutenkin minusta olisi tuskallista kaikki ne odottelut kentillä ja muualla.
        Ei minun luonteellani noin pitkistä matkoista nautita ja siksi olen nojatuoli matkustaja. Siinä on sekin hyvä puoli että pääsen yöksi omaan sänkyyn ja aamulla saan kunnon kahvia nauttia rauhassa, kun ei sitä juhlamokkaa montaa pakettia jaksaisi mukana raahata.
        Tavallaan olen kuitenkin kateellinen teille jotka pääsette paikan päälle näkemään kaikkia niitä ihania paikkoja.
        Egyptiin ehkä joskus vielä lähden ja sielläkin haluan viettää aikaa koska paikkoja joissa haluaisin käydä on monta.

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      385
      8458
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      173
      2810
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      13
      1152
    4. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      76
      998
    5. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      61
      903
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      25
      896
    7. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      863
    8. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      64
      832
    9. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      46
      806
    10. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      72
      792
    Aihe