itellä 6021nokia joka on saanu monta kolhua ja käyny 3 kertaa järvessä ja vieläkin toimii!
kuivattu purkamalla puhelin ja saanu rauhassa kuivua.
kertokaa kuinka kestäviä puhelimia teillä on ?
kestävä puhelin
4
433
Vastaukset
- Käytössä
Melkein 5v vanha Nokia 6230, ensimmäisiä halpis-vga-kamerakännyköitä. Kestäähän tuo ja akkukestokin vielä lähes kiitettävä mutta kyllähän tuo pikku hiljaa alkaa kyrsiä tuo ominaisuuksien puute. Nokia 5800 XM onneksi saa jouluna.
- 6310i
Puhelimellani puhuttu tähän mennessä 2689h ja alkuperäinen akku käytössä. Varmaan viisi vuotta vanha ja hyvin on pelannut.
- Kyllä hyvä
Kännykkä. Muistan kun isällä oli tuo ja olin kateellinen. Sitten aina salaa naputtelin sillä. Hyvänmuotoinen eikä natise.
- hyvin
Mulla on ollut kolmisen vuotta 5140. On jämäkkää tekoa. Kestää kolhuja ja jossakin määrin vettäkin. Akun olen kerran uusinut. On tosin aika kookas ja näyttö on nykymittapuun mukaan pieni. Ei valmisteta enää. Sen on korvannut joku uudempi sporttimalli.
Mulla on toisena kännykkänä 3120 classic. Vaikuttaa tosi heiveröiseltä 5140:ään verrattuna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi423047Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs452867100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es502495Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo472297Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks302081Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa581840- 451749
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä381600- 461525
- 261361