Onko rapumies ujo? Kuinka rapumies käyttäytyy tapaamisen jälkeisenä aamuna jos on ihastunut ja kuinka jos häntä ei kiinnosta ollenkaan?? Itse ihastuin mahdottomasti, mutta kun olen ujo niin en viitsinyt/uskaltanut jatkosta kysellä..numeroitakaan ei vaihdettu :(
Kuinka käyttäytyy rapu
2
1255
Vastaukset
En tiedä minun hengen heimolaisistani, mut kyllä minä aluksi ujostelen juuri tuommosissa tilanteissa.Jos minä olisin ollut treffeillä tai niihin verrattavissa ja olisin ihastunut naiseen niin varmasti haluan ottaa häneen yhteyttä uudelleen, siitä ei ole kahta sanaa!Mut älä lannistu vielä vaikka tiedän kyllä tunteen kun sydän pakahtuu ajatellessa toista.Jos tämä kyseinen henkilö on yhtään samanlainen kuin minä niin kuulet hänestä vielä:)
- rauhassa
Rapumies tahtoo hallita tilanteita/suhteita. Ujo ja herkkä mies, joka kyllä näkee vaivaa, jos todella tahtoo sinut. Ja sitten vasta meneekin pää pyörälle, kun rapumies alkaa hurmaamaan tosissaan. Ei siitä oo vieläkään itse ihan toipunu;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei874016Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071842- 1131179
- 1011133
- 751013
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate166905- 42856
IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57821Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g61790Huono grilli kokemus
Menimme grillille ostamaan ruokaa. Myyjät nauroivat meille, ja saimme todella asiatonta palvelua. Odotimme ruokaa innoll22781