Haapaveden kaupungin valtuusto ja hallitus.Valtuustoa on johtanut viime vuosina Laitila-Papiahon suku ja kaupunginhallitusta Rytkyn suku.
Tuommonen toteamus avaus.Meillä muillakin olisi kymmeniä tuhansia toteamuksia. Miten sitten käy kun ne kaikki tuotas tänne hä?Tämä on kuule keskustelupalsta eikä toteamuspalsta!!0ÄänestäKommentoi
jj.vaha-tuisku kirjoitti:asia on silkkaa faktaa.Kun mä avaisin että Pekkala on ollut ministerinä sen ja sen ajan.Onkö mitään järkeä tänne avata sellaista, vaikka onkin faktaa?0ÄänestäKommentoi
on sama kirjoitti:Kun mä avaisin että Pekkala on ollut ministerinä sen ja sen ajan.Onkö mitään järkeä tänne avata sellaista, vaikka onkin faktaa?Rytkyn sukua.0ÄänestäKommentoi
niin on, kirjoitti:ja varmaan monta muutakin sukua, vai mitä?pekkalat ei ole mulle sukua!!0ÄänestäKommentoi
ouluman28 kirjoitti:pekkalat ei ole mulle sukua!!se erkki joka kyttää,emäntäänsä abclla aamusta iltaan muhahahaha0ÄänestäKommentoi
ouluman28 kirjoitti:se erkki joka kyttää,emäntäänsä abclla aamusta iltaan muhahahahaabc:lla0ÄänestäKommentoi
Vastaukset 9
Vanhimmat
Tuommonen toteamus avaus.
Meillä muillakin olisi kymmeniä tuhansia toteamuksia. Miten sitten käy kun ne kaikki tuotas tänne hä?
Tämä on kuule keskustelupalsta eikä toteamuspalsta!!
asia on silkkaa faktaa.
Kun mä avaisin että Pekkala on ollut ministerinä sen ja sen ajan.Onkö mitään järkeä tänne avata sellaista, vaikka onkin faktaa?
Rytkyn sukua.
ja varmaan monta muutakin sukua, vai mitä?
pekkalat ei ole mulle sukua!!
se erkki joka kyttää,emäntäänsä abclla aamusta iltaan muhahahaha
abc:lla
vai onko se matti niin,mustasukkainen mies