Hei ämmäseni!!

Menikö pasmat sekaisin?

Kun et voinutkaan toista muokata omaan sairaaseen maailmaasi?
Alkoiko vituttaan kun joku kerrankin sanoo sinulle suorat sanat ja oli kyllä aikakin sanoa, sen verran on sinulla päässyt mopedi karkaamaan käsistä ja nyt sinä edelleen yrität esittää sitä vitun naurettaa dominaa olemalla vastaamatta yksinkertaiseen kysymykseen, sinä kun olet niin vastuuntunnon joka asiassa, että juokset mieluummin vaikka hevon kuuseemn, ennemminkuin kykenet ottamaan vastuuta mistään asioista ja sinä vielä pidät itseäsi aikuisena, mieti ämmä vähän!!!!!!!!!!!!!

29

1823

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juuri oli

      etten yrittänyt muokata ketään mihinkään. Tässä lopputulos, heh! Minä odotan toisilta ihmisiltä itselleni vapautta sellaisena kuin olen ja ketään en ole ollut muuttamassa. Sitä joko käy toisen persoonan kanssa yksiin tai ei. Mitä johonkin kysymykseen tulee, niin MIKÄ VITUN KYSYMYS?

      • Kysymystäni sinulle...

        Siis kysymykseni ei ole tarkoitettu separeille.


    • kuule käydä

      niin, että ämmä pääsi karkuun sinun sairasta maailmaasi... aikuistako on sätkiä näillä palstoilla? Herää jo.

      • mieltä

        Nainen, ei Ämmä, teki oikein !
        Et tarvitse minkäänlaista naista elämääsi,
        tällainen ämmittely kiehuttaa kiukkuani, vaikka ei ole minulle tarkoitettukaan, Yäk !!!
        Mitäs meinaisit, jos kaikki " ämmät " katoaisivat
        Yks kaks vaan ja te Luomakunnan Kruunut saisitte
        loistaa erinomaisuudellanne...
        Olisiko kiwaaa...mitä, hähh ????


      • Ja mitä sinä puutut
        mieltä kirjoitti:

        Nainen, ei Ämmä, teki oikein !
        Et tarvitse minkäänlaista naista elämääsi,
        tällainen ämmittely kiehuttaa kiukkuani, vaikka ei ole minulle tarkoitettukaan, Yäk !!!
        Mitäs meinaisit, jos kaikki " ämmät " katoaisivat
        Yks kaks vaan ja te Luomakunnan Kruunut saisitte
        loistaa erinomaisuudellanne...
        Olisiko kiwaaa...mitä, hähh ????

        cp-vammaisena ihmisten asioihin, mene saatanan lapamato harrastaan liikuntaa!!!!!!!!


      • Vammainen spekuloi asioita..

        Omissa surkaustuneissa vajakin aivoissaan, sitähän se on kun oman elämäsi kohokohta on kun hoitotäti vaihtaa vaippasi niin pitäähän sitä kyylätä ja kytätä muiden elämää, että paskaperseinen läski saa edes jotain eliksiiriä.


      • on olemassa
        Vammainen spekuloi asioita.. kirjoitti:

        Omissa surkaustuneissa vajakin aivoissaan, sitähän se on kun oman elämäsi kohokohta on kun hoitotäti vaihtaa vaippasi niin pitäähän sitä kyylätä ja kytätä muiden elämää, että paskaperseinen läski saa edes jotain eliksiiriä.

        kaltaisiasi älykkäitä, itsensä tuntevia, hurmaavia henkilöitä... saamme me separitkin päivähuvimme kun kauniit ja rohkeat ja salkkarit tulee vasta illalla..niisk.. :D


      • -.-.-,-.-,-.-,-.-,-.-,-
        on olemassa kirjoitti:

        kaltaisiasi älykkäitä, itsensä tuntevia, hurmaavia henkilöitä... saamme me separitkin päivähuvimme kun kauniit ja rohkeat ja salkkarit tulee vasta illalla..niisk.. :D

        Onneksi olette minulle ilmaa, mutta jos asioihini puututaan, kyylätään, neuvotaan, niin lisää tulee herjauksia!!!!!!!!!!!!!!!


      • ei se haittaa
        -.-.-,-.-,-.-,-.-,-.-,- kirjoitti:

        Onneksi olette minulle ilmaa, mutta jos asioihini puututaan, kyylätään, neuvotaan, niin lisää tulee herjauksia!!!!!!!!!!!!!!!

        koska kuten olet varmaan havainnut, herjauksesi ovat muille yhtälailla ilmaa :D


      • Koska olet pelkkä..
        ei se haittaa kirjoitti:

        koska kuten olet varmaan havainnut, herjauksesi ovat muille yhtälailla ilmaa :D

        Pieru.


      • sinun...
        Koska olet pelkkä.. kirjoitti:

        Pieru.

        älykkyytesi oikein huokuu teksteistäsi.


      • Pätee jossain..
        sinun... kirjoitti:

        älykkyytesi oikein huokuu teksteistäsi.

        vitun palstalla, eikä tarvi kyylätä muiden juttuja, mutta sinulle se on koko elämäsi ja koska näin on olet jonkin sortin vammainen tai muuten vaan höllyvä puttepossu.


      • tietenkään tarvitse
        Pätee jossain.. kirjoitti:

        vitun palstalla, eikä tarvi kyylätä muiden juttuja, mutta sinulle se on koko elämäsi ja koska näin on olet jonkin sortin vammainen tai muuten vaan höllyvä puttepossu.

        sinun täällä päteä.. juuri siksihän sinä hoidat ihmissuhdekuviosi muualla kuin täällä... hups mutta ethän hoidakkaan vaan nimenomaan täällä...


      • Että oikein hupsheijjakkaa!!!
        tietenkään tarvitse kirjoitti:

        sinun täällä päteä.. juuri siksihän sinä hoidat ihmissuhdekuviosi muualla kuin täällä... hups mutta ethän hoidakkaan vaan nimenomaan täällä...

        Mene itkeen mutsilles, että on tullut taas paskat housuun ja mitä vittua sinä sitten täällä teet!!
        mitä vittua sinä pyörätuoliläski olet täällä kun ei sinua kukaan koskaan tule huolimaan, haluatko fantasioida, että olet kaunis ja rohkea?
        Olet kaikkea muuta..häivy vittuun sotkemasta minun viestejä saatanan pullasorsa.


      • yhyy..niisk niisk
        Että oikein hupsheijjakkaa!!! kirjoitti:

        Mene itkeen mutsilles, että on tullut taas paskat housuun ja mitä vittua sinä sitten täällä teet!!
        mitä vittua sinä pyörätuoliläski olet täällä kun ei sinua kukaan koskaan tule huolimaan, haluatko fantasioida, että olet kaunis ja rohkea?
        Olet kaikkea muuta..häivy vittuun sotkemasta minun viestejä saatanan pullasorsa.

        että ihan sinun ketjujasi.
        Entäs jos en menekkään?
        Mitäs se sinulle kuuluu mihin minä kirjottelen? :D


      • Helvetin läski, tulisit
        yhyy..niisk niisk kirjoitti:

        että ihan sinun ketjujasi.
        Entäs jos en menekkään?
        Mitäs se sinulle kuuluu mihin minä kirjottelen? :D

        Sanomaan asiasi kasvotusten, vitun munaton paskahousu, joka ei osaa edes lukea, kirjoitin viesteihin, en ketjuihin, vammaisuutesi lisäksi olet vieläpä lukutaidoton, saatanan yhteiskunnan ellätti!!


      • olen munaton
        Helvetin läski, tulisit kirjoitti:

        Sanomaan asiasi kasvotusten, vitun munaton paskahousu, joka ei osaa edes lukea, kirjoitin viesteihin, en ketjuihin, vammaisuutesi lisäksi olet vieläpä lukutaidoton, saatanan yhteiskunnan ellätti!!

        kun en mieheks oo sattunu syntymään :D
        Edelleenkään ei sinulle kuulu mihin kirjoitan ja mihin en.
        Mikäs elätti se sinä olet kun et näemmä töissäkään käy?


    • se.

      sama joka odottaa sitä anteeksi pyyntöä ,joltain naiselta ,luin vaan taas siitä
      katkeruudesta..jossain viestissä

      • cp-vammaisia puuttuu..

        Ihmisten asioisin, mitäs jos te laardinaamat tosiaankin keskittyisitte siihen separielämäänne ja lopettatakaa minun asioiden vatvominen helvetin läskiperseiset typerät lehmät.


    • muutama asia:

      En ole ämmä. Ja olen domina. Ainakin vähän sinnepäin, mitä sä luulit? Ja en edelleenkään tiedä sitä sun kysymystä tai sitä millon sä sen olet esittänyt ja mitä kautta. Enkä tiedä sen oikeutuksesta, ja vaatimuksesta vastaukseen. Se riippuu tuosta kysymyksestä viittinkö vastata vai en. Ja meiän suhteesta, aionko mä vastata vai en. Mut jos nyt ensin esittäisit sen
      kysymyksen.

      • Esitän kysymyksen, kunhan..

        Kerrot kaksi asiaa:

        1. mistä vuokrattiin I'am legend.

        2. Minkälaiset korvikset ostin.

        Vastaa nyt ihmeessä näihin niin saat kysymyksen, ei ole vaikeaa kun kerran nyt olet täällä sillä ethän sinä nyt kai ketään esitäkkään.


      • en edes tiedä
        Esitän kysymyksen, kunhan.. kirjoitti:

        Kerrot kaksi asiaa:

        1. mistä vuokrattiin I'am legend.

        2. Minkälaiset korvikset ostin.

        Vastaa nyt ihmeessä näihin niin saat kysymyksen, ei ole vaikeaa kun kerran nyt olet täällä sillä ethän sinä nyt kai ketään esitäkkään.

        mikä on Iam the legend, ilmeisesti joku leffa, mut kantsisko mennä kysyyn sieltä leffavuokraamosta esim, jos se sun naises on siellä.

        Ostatsä korviksia? olet mies. Hm. Ei miun miehellä oo mitään korviksia. En tiiä =)


      • vastaat kun asia ei
        en edes tiedä kirjoitti:

        mikä on Iam the legend, ilmeisesti joku leffa, mut kantsisko mennä kysyyn sieltä leffavuokraamosta esim, jos se sun naises on siellä.

        Ostatsä korviksia? olet mies. Hm. Ei miun miehellä oo mitään korviksia. En tiiä =)

        sinua koske ja sinulla mies ja silti piipität ja esität täällä muiden naista..jeesus mikä dorka!


      • naisimmeinen
        vastaat kun asia ei kirjoitti:

        sinua koske ja sinulla mies ja silti piipität ja esität täällä muiden naista..jeesus mikä dorka!

        vai miten oli.No,se naikkonen jota tuo yks luuseri ulvoo täällä jatkuvalla syötöllä.Etkö hyvä ihminen vois jo vastata tuolle onnettomalle ennenkuin se sekoaa kokonaan pöksyihinsä.Ei tuota ulinaa kukaan kestä kuulla *kaivaa korvatulpat korviin* Miekkonen alkaa jo olemaan sen verran sekasin ett kuvittelee kaikkien olevan cp-vammaisia tai jotain.Ja sitten haukkuu kaikkia läskeiksi *miten tämän tekstin sais hoikemmaksi ettei herra hermostuisi lukiessaan*


    • myötätuntoinen

      Joten kerropas nyt hyvä mies? missä päin tämän kadottamasi ämmän pitäisi luurailla.

    • Anonyymi

      Oiskohan herralla itsellään parantamisen varaa omassa käyttäytymisessä kun keskustelupalstoille pitää tulla räyhäämään. Häpeä!

    • Anonyymi

      Rauhoitu hyvä mies!
      Kukaan ei ole muokkaamassa sinua mihinkään. Lakkaa kuvittelemasta asioita ja kasvata vihdoin viimein pallit itsellesi!Kuinka helppoa on tänä päivänä naputella palstalle vaikka mitä, osoittaa sormella ja puhua selän takana. Minäkään en ole se rohkea ihminen joka uskaltaisi puhua hänelle, myönnän tappioni ja toivotan kaikkea hyvää tässä ja nyt. Ajattele mitä ajattelet, ihan sama.
      Mutta et sinäkään ole minua rohkeampi yksilö, sen voit myöntää!

    • Anonyymi

      Kuka sanoi suorat sanat?? Uhonnut, eipä mulle sanottu
      E

      • Anonyymi

        Aloitus on vuodelta 2008.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      697
      5839
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      510
      3668
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      177
      3486
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      172
      2694
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2469
    6. 276
      2106
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      24
      1553
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      107
      1462
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1409
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1200
    Aihe