Sonkajärven kampaamot

minä vaan

Kertokaapa paikalliset (tai te jotka tiedätte) mikä on hyvä kampaamo Sonkajärvellä? paljonko maksaa hiusten väri ja leikkaus noin?kiitän jo etukäteen sitä joka vastaa!

6

3275

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ex-sonkajärveläinen

Ei siel kyllä kovin monta kampaamoa ole... vaihtoehdot vähissä...
      Onko niistä mikään hyvä? En tiedä. Sinuna menisin ehkä Iisalmeen tai Kajaaniin...?

• hyviä

Kyllä ne kaikki Sonkajärven kampaamot on ihan hyviä, kaikissa asiansa osaavat ihmiset. Ja Sukevalta löytyy hyviä kampaamoja lisää. Onhan sekin Sonkajärveä. Kampaamon "hyvyys" on makuasia, ja vaikuttaahan sekin, mitkä asiat meille itse kullekin tekee kampaamosta tai mistä tahansa yrityksestä hyvän. Jos ei tunne paikkakuntaa, on vain mentävä rohkeasti johonkin. Jos ei miellytä, täytyy kokeilla seuraavalla kerralla toista paikkaa. Kun saa vakituisen kampaajan itselleen, ei tarvitse enää vaihtaa. Kortistosta kampaaja näkee asiakkaalleen sopivat aineet, kun ne on jo kokeiltu. Permanenttiinkin löytyy sopivat vahvuudet ja mitä nyt itse kukin tarvitsee. Jos aina menee uuteen paikkaan, täytyy aina arpoa uudestaan. Jos aikoo vain leikkauttaa, voihan sitä vaikka vieraassa kaupungissa piipahtaa. Mutta se tuttu paikka ja tuttu ihminen siellä on jotakin, jota ei halua vaihtaa pois.

• ClassicCola

Suosittelen menemään siihen parturiin joka on ravintola palomestarin lähellä..se parturi on siinä entisen R-kioskin vieressä..Itse käyn mielummin Iisalmessa kun on tutumpia partureita vaikka asunkin sonkajärvellä..

• kuultu

Palomestarissa viikonloppuna kyllä haluttessasi leikataan hiukset ja päänahkakin ehostetaan uuteen uskoon. Leukakin saattaa olla selän puolella.

• kahvikissa-turisti
        kuultu kirjoitti:

Palomestarissa viikonloppuna kyllä haluttessasi leikataan hiukset ja päänahkakin ehostetaan uuteen uskoon. Leukakin saattaa olla selän puolella.

Tämä menee kyllä hieman off-topic, mutta menköön sitten. Eli: Aikamoiselta paikalta tuo kyseinen ravintola vaikutti, kun siellä kerran kesällä 07 piipahdin. Vaikka kävin vain kahvilla (kello 11 aamupäivällä), niin siellähän oli jo osa vakioasiakkaista(?) pienimuotoisessa humalatilassa. Ikinä en ole niin nopsaan kahviani juonut. Enkä saanut juoda sitäkään rauhassa, kun punanokkainen äijä tuli kyselemään, että "mistäs se tyttö on kotoisin". Todella rasittavaa. Kulttuurishokki!
        Lisäksi se kahvi oli tosi pahaa ja palvelukin mitä sattui... Taidanpa taas kesäreissuillani valita jonkin muun kahvipaikan. Kun tietäisi vain, minne mennä, kun ei ole paikkakuntalainen. Valitettavasti vain kivaa, siistiä, oikeaa *kahvilaa* en ole Sonkajärveltä vielä löytänyt :( Ehkä en ole huomannut...?

Kahvista puheen ollen, kai Sonkajärven kampaamoissa tarjoillaan kahvia asiakkaalle? Täälläpäin Suomea se on kyllä ihan yleinen tapa. Olen käynyt kerran elämässäni S-järvellä kampaajalla (vuosi oli 2004), eikä silloin ollut kahvitarjoilua. Täällä olen yleensä saanut kahvin/teen ja pikkupurtavaa, se tuo hyvän mielen varsinkin, jos ei ole kiireessään ehtinyt juomaan kaffetta. Ja toki muutenkin luo ystävällisen tunnelman... :) Toivottavasti kahvitarjoilua jossain on, valitkaa paikka sen mukaan(vitsi) :D

• taivaanvalot

Pari paikkaa keskustassa löytyy helposti hinta-laatusuhde kohdillaan,muista varata aika! leikkaus 26-46e pesun kanssa/pituudesta mallista riippuen,värjäys sama pituus yms.huomioiden 50-100e ,omalla värillä-vai "talon väreillä"jms..hinnaston näet pyydettäessä ja ajanvarausta tehdessäsi kysyen:)kuten aina kannattaa kokeilla montaa yrittäjää se oma löytyy varmasti! Sonkajärven palvelut ovat hyvää keskitasoa ja hinta&laatu kohtaavat erinomaisesti
      Ravintoloista "kaljakeppoloista"en tiedä,kun en käytä niitä pelveluja:) kävin ruokailemassa Hollywoodissa ruoka oli hyvää ja kohtuuhintaista palvelu erinomaista,humalaisia en nähnyt:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sun salaisuus on,kun näytät niin nuorelta..

Vaikka oot jo noin vanha!?
      Ikävä
      123
      1672
    2. MiltäKaivattusi

Näyttää? !
      Ikävä
      50
      970
    3. Perhoseni (miehelle)

Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r
      Ikävä
      153
      816
    4. Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi

Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....
      Ikävä
      50
      756
    5. Mitä meidän välillämme

On käynyt näiden vuosien aikana?
      Ikävä
      70
      676
    6. Uskaltaisitko

Tavata kaivattusi tässä tilanteessa?
      Ikävä
      67
      626
    7. Olen tavattavissa

tänään klo 17-02 siinä ravintolassa. Tulethan sinäkin?
      Ikävä
      53
      617
    8. Halaus juuri sinulle

Kaikki järjestyy kyllä. Luota vain. ❤️🫶
      Ikävä
      59
      596
    9. Onko Sofia jälleen jätetty?

Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      129
      578
    10. Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .

EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuus­ongelmien vuoksi, sanoo alan e
      Kajaani
      120
      544
    11. Mies, näetkö minut myös

Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?
      Ikävä
      20
      510
    12. Kuka se on

Kuhmon komein aikamies?
      Kuhmo
      5
      488
    13. Voiko se ikinä toimia

Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het
      Ikävä
      32
      488
    14. Meneekö unohtamis

Projektisi hyvin??
      Ikävä
      34
      487
    15. Uskallatko paljastaa

Millä nimellä löydyn puhelimestasi?
      Ikävä
      50
      482
    16. Voin tulla

Sisustamaan sulle 🤭
      Ikävä
      55
      478
    17. Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?

Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?
      Ikävä
      118
      476
    18. Mitä jos...

Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät
      Sinkut
      142
      453
    19. Kuollut teini Kajaanissa

Kuulemma sellaista huhua liikkeessä?
      Kajaani
      4
      439
    20. Totta on asia. Jeffrey Cohen on jättänyt Sofian.

Vaimon viesti on paljastanut totuuden.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      431
    Aihe