Sonkajärven kampaamot

minä vaan

Kertokaapa paikalliset (tai te jotka tiedätte) mikä on hyvä kampaamo Sonkajärvellä? paljonko maksaa hiusten väri ja leikkaus noin?kiitän jo etukäteen sitä joka vastaa!

6

2124

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ex-sonkajärveläinen

      Ei siel kyllä kovin monta kampaamoa ole... vaihtoehdot vähissä...
      Onko niistä mikään hyvä? En tiedä. Sinuna menisin ehkä Iisalmeen tai Kajaaniin...?

    • hyviä

      Kyllä ne kaikki Sonkajärven kampaamot on ihan hyviä, kaikissa asiansa osaavat ihmiset. Ja Sukevalta löytyy hyviä kampaamoja lisää. Onhan sekin Sonkajärveä. Kampaamon "hyvyys" on makuasia, ja vaikuttaahan sekin, mitkä asiat meille itse kullekin tekee kampaamosta tai mistä tahansa yrityksestä hyvän. Jos ei tunne paikkakuntaa, on vain mentävä rohkeasti johonkin. Jos ei miellytä, täytyy kokeilla seuraavalla kerralla toista paikkaa. Kun saa vakituisen kampaajan itselleen, ei tarvitse enää vaihtaa. Kortistosta kampaaja näkee asiakkaalleen sopivat aineet, kun ne on jo kokeiltu. Permanenttiinkin löytyy sopivat vahvuudet ja mitä nyt itse kukin tarvitsee. Jos aina menee uuteen paikkaan, täytyy aina arpoa uudestaan. Jos aikoo vain leikkauttaa, voihan sitä vaikka vieraassa kaupungissa piipahtaa. Mutta se tuttu paikka ja tuttu ihminen siellä on jotakin, jota ei halua vaihtaa pois.

    • ClassicCola

      Suosittelen menemään siihen parturiin joka on ravintola palomestarin lähellä..se parturi on siinä entisen R-kioskin vieressä..Itse käyn mielummin Iisalmessa kun on tutumpia partureita vaikka asunkin sonkajärvellä..

      • kuultu

        Palomestarissa viikonloppuna kyllä haluttessasi leikataan hiukset ja päänahkakin ehostetaan uuteen uskoon. Leukakin saattaa olla selän puolella.


      • kahvikissa-turisti
        kuultu kirjoitti:

        Palomestarissa viikonloppuna kyllä haluttessasi leikataan hiukset ja päänahkakin ehostetaan uuteen uskoon. Leukakin saattaa olla selän puolella.

        Tämä menee kyllä hieman off-topic, mutta menköön sitten. Eli: Aikamoiselta paikalta tuo kyseinen ravintola vaikutti, kun siellä kerran kesällä 07 piipahdin. Vaikka kävin vain kahvilla (kello 11 aamupäivällä), niin siellähän oli jo osa vakioasiakkaista(?) pienimuotoisessa humalatilassa. Ikinä en ole niin nopsaan kahviani juonut. Enkä saanut juoda sitäkään rauhassa, kun punanokkainen äijä tuli kyselemään, että "mistäs se tyttö on kotoisin". Todella rasittavaa. Kulttuurishokki!
        Lisäksi se kahvi oli tosi pahaa ja palvelukin mitä sattui... Taidanpa taas kesäreissuillani valita jonkin muun kahvipaikan. Kun tietäisi vain, minne mennä, kun ei ole paikkakuntalainen. Valitettavasti vain kivaa, siistiä, oikeaa *kahvilaa* en ole Sonkajärveltä vielä löytänyt :( Ehkä en ole huomannut...?

        Kahvista puheen ollen, kai Sonkajärven kampaamoissa tarjoillaan kahvia asiakkaalle? Täälläpäin Suomea se on kyllä ihan yleinen tapa. Olen käynyt kerran elämässäni S-järvellä kampaajalla (vuosi oli 2004), eikä silloin ollut kahvitarjoilua. Täällä olen yleensä saanut kahvin/teen ja pikkupurtavaa, se tuo hyvän mielen varsinkin, jos ei ole kiireessään ehtinyt juomaan kaffetta. Ja toki muutenkin luo ystävällisen tunnelman... :) Toivottavasti kahvitarjoilua jossain on, valitkaa paikka sen mukaan(vitsi) :D


    • taivaanvalot

      Pari paikkaa keskustassa löytyy helposti hinta-laatusuhde kohdillaan,muista varata aika! leikkaus 26-46e pesun kanssa/pituudesta mallista riippuen,värjäys sama pituus yms.huomioiden 50-100e ,omalla värillä-vai "talon väreillä"jms..hinnaston näet pyydettäessä ja ajanvarausta tehdessäsi kysyen:)kuten aina kannattaa kokeilla montaa yrittäjää se oma löytyy varmasti! Sonkajärven palvelut ovat hyvää keskitasoa ja hinta&laatu kohtaavat erinomaisesti
      Ravintoloista "kaljakeppoloista"en tiedä,kun en käytä niitä pelveluja:) kävin ruokailemassa Hollywoodissa ruoka oli hyvää ja kohtuuhintaista palvelu erinomaista,humalaisia en nähnyt:)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      143
      10396
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      55
      2973
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2809
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2107
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1868
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1689
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1606
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. 82
      1368
    Aihe