Mustapaitojen marssi
Ylös miehet miehiset rintamaan,
Ylös valppaat vartijat maamme!
Tätä kansaa orjaksi kaupataan,
itä ei saa tahrata saastallaan,
lumenvalkoista valtikkaamme!
Ole huoleton maa!
Kuka vastustaa
sinimustaa tohtisi armeijaa?
Se on nostava suuren Suomen.
Ei kesken katkea miesten työ,
kun on tarvis tapparat miekat lyö,
siks' kunnes kuoleman pitkä yö
on sulkeva silmäluomen.
Selin suorin maatansa puoltaen
isät kuolleet vuotivat verta.
Olet Suomen mies, olet suoja sen,
älä väistä varjoja vaarojen,
kun aikas koittava kerta!
Ole huoleton maa!
Kuka vastustaa
on sulkeva silmäluomen.
Perit lahjan lahjoista kalleimman:
veriuhrein ostetun niemen.
Olet turva valtikan valkean,
iäks' surmaa kourilla kuokkijan
ruton aasialaisen siemen!
Ole huoleton maa!
Kuka vastustaa
on sulkeva silmäluomen.
Vihan vieras maahan on kylvänyt,
häviönsä kierona kostain.
Hän on Suomen heimoa häpäissyt,
jo on lyönyt loukatun hetki nyt
vala vannoa kättä nostain:
Ole huoleton maa!
Kuka vastustaa
on sulkeva silmäluomen.
Jo on aika astua kyntämään
tätä maata laidasta laitaan.
Käsi ei saa raueta yksikään!
Itä ei voi pystyä peitsillään
sinimustaan panssaripaitaan.
Ole huoleton maa!
Kuka vastustaa
on sulkeva silmäluomen.
Mustapaitain marssi!!
9
691
Vastaukset
- Joopi
niskaan ja kravatista oksaan...
- mustavihreä
Se oli aikaa ,jolloin nuorisolla oli jotain ihanteita. Sen ajan nuoriso oli aivan eri luokkaa kuin nämä nykyiset loppahousu vätykset joilla ei ole mitään ihanteita muutakuin oma ego ja minä itse menttaliteetti.Epäilen tämän päivän nuorison lujuutta ns. tosipaikassa.
- Historicus
"Ole huoleton maa!
Kuka vastustaa
sinimustaa tohtisi armeijaa?"
Missä tämä voittamaton armeija on ja missä se oli sotiemme aikana? Taisi olla käpykaartissa jossakin Pohjanmaalla. Muutenhan Suomi olisi voittanut sodat.- Suomi Finland!
tutkippa vaikka vähän suomen historiaa niin tiedät..
- Veli Venäläinen
Suomi Finland! kirjoitti:
tutkippa vaikka vähän suomen historiaa niin tiedät..
voitti.
Jyräsivät Suomen pojat maan tasalle ja nappasivat tarvitsemansa maa-alueet. Ja saivat sotakorvauksetkin vielä. Kiltisti maksettiin.
(Kun oli pakko)
Siinä olisi näitä isänmaan voittamattomia uroita tarvittu työntämään itä vähän idemmäksi.
Todellisuus olisi kyllä harannut vastaan ja rankasti.
Puhkoo luoti mustankin paidan
Kranaatti rievun riekaleiksi repii
Urhot järkensä viskaavat yli laidan
Vihulainen eessä ehkä hetken empii
Turhaan uhoat natsiparka,
taitaa elämä olla vieras sarka. - Suomi Finland!
Veli Venäläinen kirjoitti:
voitti.
Jyräsivät Suomen pojat maan tasalle ja nappasivat tarvitsemansa maa-alueet. Ja saivat sotakorvauksetkin vielä. Kiltisti maksettiin.
(Kun oli pakko)
Siinä olisi näitä isänmaan voittamattomia uroita tarvittu työntämään itä vähän idemmäksi.
Todellisuus olisi kyllä harannut vastaan ja rankasti.
Puhkoo luoti mustankin paidan
Kranaatti rievun riekaleiksi repii
Urhot järkensä viskaavat yli laidan
Vihulainen eessä ehkä hetken empii
Turhaan uhoat natsiparka,
taitaa elämä olla vieras sarka.Natsi?? miten mä voin olla natsi kun olen suomalainen enkä ole koskaan palvellut hitlerin joukoissa.. kerroppas mulle kun siä niin uhootkin. tekeekö se isänmaallisuus musta natsin vittu sä oot kyllä tyhmä...
- Veli
Suomi Finland! kirjoitti:
Natsi?? miten mä voin olla natsi kun olen suomalainen enkä ole koskaan palvellut hitlerin joukoissa.. kerroppas mulle kun siä niin uhootkin. tekeekö se isänmaallisuus musta natsin vittu sä oot kyllä tyhmä...
Jonnekin viime vuosituhannen hämäriin oot siekin poika jääny, hurmahenkeä ja paatosta tunget keskustelufoorumiin.
Myö eletään kyllä ihan nykyajassa. - Anonyymi
Veli kirjoitti:
Jonnekin viime vuosituhannen hämäriin oot siekin poika jääny, hurmahenkeä ja paatosta tunget keskustelufoorumiin.
Myö eletään kyllä ihan nykyajassa.Kyllä me isänmaalliset miehet tiedämme mitä tuollainen ideologia saa aikaan. me olemme sen sukupolven jälki ja olemme jatkava sen taakan loppuun. vaikka kuinka te kommarit yritätte meidät maahan musertaa, niin vanha paita se vielä meitäkin suojaa, eikä värikään ole haalentunut, kravaatista puhumattakaan. se mikä jäi tekemättä -44 viedähän nyt loppuun saakka. vaikka olenkin tyytymätön nykysuomen politiikkaan niin silti uskon että vielä isänmaallinen rinta nousee miehellä jos toisellakin. IKL tiesi mitä tehdä ja hoitikin asian toisinkuin nykypäivän Sinimusta Liike jolla puuttuu se puhti ja usko. mutta niin kauan kun me uskomme IKL:n ihmeeseen, on nouseva suuri suomi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä me isänmaalliset miehet tiedämme mitä tuollainen ideologia saa aikaan. me olemme sen sukupolven jälki ja olemme jatkava sen taakan loppuun. vaikka kuinka te kommarit yritätte meidät maahan musertaa, niin vanha paita se vielä meitäkin suojaa, eikä värikään ole haalentunut, kravaatista puhumattakaan. se mikä jäi tekemättä -44 viedähän nyt loppuun saakka. vaikka olenkin tyytymätön nykysuomen politiikkaan niin silti uskon että vielä isänmaallinen rinta nousee miehellä jos toisellakin. IKL tiesi mitä tehdä ja hoitikin asian toisinkuin nykypäivän Sinimusta Liike jolla puuttuu se puhti ja usko. mutta niin kauan kun me uskomme IKL:n ihmeeseen, on nouseva suuri suomi.
Kravattisolmut on täällä aina valmiina... Tai kuminauhaviritelmiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2024188
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1453766Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat703087Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.431569Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i191368Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk271331Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58321327Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi221314Kiinnostaa - ei kiinnosta - kiinnostaapas
Selittäkää hämmentyneelle miksi miehiä ei ikinä kiinnosta silloin, kun sitä olisi itsekin kiinnostunut? Sitten kun siirt1151108Martina haluaa Marbellaan
Martinan tekisi mieli ottaa lennot Marbellaan, jossa näkisisi kauniita ja hyväntuulisia ihmisiä. No sitten pitää matkust2151043