Ja sitä tapahtuu vähän väliä. Ohjelman päivittäminen tai poistaminen Adobe Flash Playerin poistotyökalun avulla (ja uudelleenasentaminen) eivät auta. Käyttis on Vista 32.
Flash Playerin poistaminen lopettaa kaatuilun, mutta sitten ei taas videolinkit toimi. Mistä ratkaisu ongelmaan?
Flash Player kaataa IE7:n
3
1587
Vastaukset
- g9dg9fdgsf
Heitä kone helvettiin, siinä vastaus.
- kypsä jo
Eli kun lopettaa käynnissäolevat prosessit ja ajaa Adoben Uninstall Flash Player -ohjelman, sinne silti voi jäädä jotain rekisteriin. Itse en sitä löytänyt heti manuaalisesti, mutta Ccleaner löysi ja poisti sen. Sit buuttasin koneen ja asensin Adoben Flash Player 10:n uudestaan ja hommat alkoi taas pelittää, kiitti neuvosta g9dg9fdgsf!
- jonatz
Myöhässä tulee vastaus mutta google tarjosi tätä ensimmäisenä kun apua etsin vastaavaan ongelmaan.
Itsellä HP Pavillon kone (DV6500 sarjalainen) Vista32 ja samat oireet. Itsellä ongelman ratkaisi BIOS:n päivitys, kannattaa kokeilla sitäkin jos muuta ei keksi. Koneen uudelleen asennus eikä mikään muukaan järjellinen toimenpide ei auttanut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.754236Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112253Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2411437- 1551436
- 1201261
- 1131195
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721119Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81086- 601004
- 35936