Hei! Te jotka olette kokeneet toistuvia keskenmenoja, mitä tutkimuksia teille on tehty? Onko mitään selvinnyt? Julkisella puolella vaiko yksityisellä?
Itselläni 4 keskenmenoa ja nyt verikokeisiin ( keltarauhashormooni, yleinen verenkuva ). Taidampa ottaa yksityiselle yhteyttä, jos ei noista selviä mitää.
Toistuvat keskenmenot
10
2043
Vastaukset
- Nimetön
Minulla oli nuorena monia keskenmenoja, en edes muista, kuinka monta.Aina keskenmeno viikolla 8. Selvisi, että kohtu on taaksepäin kallellaan ja sille ei voi mitään. Jos munasolu kiinnittyy "väärään paikkaan", se ei pysy kiinni. Sanottiin, että täytyy vaan yrittää ja toivoa, että kiinnittyisi oikeaan paikkaa niin, että pysyisi kiinni. Näin tapahtui ja minulla on 3 lasta ja 2 lastenlasta. Henkisesti hyvin raskasta, kun ei tiennyt koskaan, milloin onnistuu ja milloin ei. Tyttärelläni on sama vika.Hänellä on yksi lapsi ja monta keskenmenoa sen jälkeen.
- 4/9
Mulla on taaksepäin kallistunut kohtu, ja minulla on ollut yhteensä kolme alkuraskauden keskenmenoa, joissa kaikki raskausmateriaali tuli itsestään ulos. Lisäksi on ollut kaksi sellaista keskenmenoa, joissa mitään ei tullut itsestään ulos, vaan piti tehdä kaavinta. Ja lisäksi minulla on 4 lasta.
Missään vaiheessa kukaan ei ole sanonut, että taaksepäin kallistuneella kohdulla voisi olla jotain tekemistä keskenmenoherkkyyden kanssa. - uusi..
4/9 kirjoitti:
Mulla on taaksepäin kallistunut kohtu, ja minulla on ollut yhteensä kolme alkuraskauden keskenmenoa, joissa kaikki raskausmateriaali tuli itsestään ulos. Lisäksi on ollut kaksi sellaista keskenmenoa, joissa mitään ei tullut itsestään ulos, vaan piti tehdä kaavinta. Ja lisäksi minulla on 4 lasta.
Missään vaiheessa kukaan ei ole sanonut, että taaksepäin kallistuneella kohdulla voisi olla jotain tekemistä keskenmenoherkkyyden kanssa.tieto. Oikeastaan vaikea uskoa, että tämä pitäisi paikkaansa, koska missään en ole tällaista taikaisemmin kuullut, vaikka paljon on keskenmenoista ja mahdollisista niihin johtavista syistä tietoa.
- katsottiin
´voidaan katsoa onko munatorvet auki esim.jos on ollut hoitamattomia sp-tauteja.
- Kirppu09
Väriaine: Toi nyt ehkä ei ole tarpeen, sikiö on ja kasvaa kohdussa...ongelmat tulee sen jälkeen. Ovulaatio ja hedelmöittyminen ainakin siis tapahtuu.
Minulla on myös todettu kallellaan oleva kohtu, joten jotain peräähän tuossa voisi olla vastaaja 1. - monta
Kirppu09 kirjoitti:
Väriaine: Toi nyt ehkä ei ole tarpeen, sikiö on ja kasvaa kohdussa...ongelmat tulee sen jälkeen. Ovulaatio ja hedelmöittyminen ainakin siis tapahtuu.
Minulla on myös todettu kallellaan oleva kohtu, joten jotain peräähän tuossa voisi olla vastaaja 1.minulla kanssa kokemusta ,sillä on ollut 8 keskenmenoa ja monenlaiset tutkimukset tehtiin ja kaikki oli ok .ja nyt on 1 lapsi onnelisesti maailmassa.minulle kanssa sanottiin,että on vain joskus joillakin naisillla taipumus saada muita useammin alkuraskauden keskenmeno. onnea yritykselle!!!
- Kirppu09
monta kirjoitti:
minulla kanssa kokemusta ,sillä on ollut 8 keskenmenoa ja monenlaiset tutkimukset tehtiin ja kaikki oli ok .ja nyt on 1 lapsi onnelisesti maailmassa.minulle kanssa sanottiin,että on vain joskus joillakin naisillla taipumus saada muita useammin alkuraskauden keskenmeno. onnea yritykselle!!!
Kiva kuulla, että jollain lykästänyt toistuvien keskenmenojen jälkeen. Antaa hiukan toivoa omaan yrittämiseen. :) Mukavaa joulun aikaa.
- keskenmenoa
Mulla on takana kolme alkuraskauden keskenmenoa. Niiden jälkeen julkisella pääsi tutkimuksiin, jossa multa katsottiin mm. veren hyytymistekijät, keliakia ja kilpirauhasarvot sekä kromosomit molemmilta.
Tutkimuksissa selvisi mahdollinen hyytymistekijähäiriö, johon aloitettiin hepariinilääkitys heti seuraavan raskauden alettua. Nyt ensimmäinen kolmannes raskaudesta jo takana ja kaikki hyvin.- Kirppu09
Onnea odotukseen! Herkimmät ajat ohi, hienoa.
Meillä kolmannen jälkeen katottiin tulehdusarvo ja keltarauhashormoni, että joo. Nyt tutkittiin paljon enemmän, muttei kromosomi juttuja (moni ne kuitenkin mainitsee ). Joulun jälkeen saan tuloksia. Jos niissä ei vikaa, käännytään yksityisen puoleen ( ne kromosomit jotain? ). - kadonnut26
Kirppu09 kirjoitti:
Onnea odotukseen! Herkimmät ajat ohi, hienoa.
Meillä kolmannen jälkeen katottiin tulehdusarvo ja keltarauhashormoni, että joo. Nyt tutkittiin paljon enemmän, muttei kromosomi juttuja (moni ne kuitenkin mainitsee ). Joulun jälkeen saan tuloksia. Jos niissä ei vikaa, käännytään yksityisen puoleen ( ne kromosomit jotain? ).Sinkin käyttö raskausaikana
nykyään minimoitu,
johtanut
keskenmenoihin
Sinkkiä ja E-vitamiinia käyttävillä naisilla
johtanut ei-toivottuihin raskauksiin
ja/tai lapsiperheeseen
Kyllähän normaalit ehkäisyvälineet
yhä toimivat, mutta..
sinkki sallii elossapysymisen
istukalle ja lapselle..naisen
verestä se sinne menee
Zn
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662298Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381893Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣281592Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1711560Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.911330Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost1841214Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1111135Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬241130En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.9952- 77949