Kuinka pienellä/ edullisella veneellä pääsisi, rannikkoa myöten, välimerelle ja/ tai kanarian saarille?
Unelmana olisi lagoon 380 mutta rahat ei riitä. Ainakaan uuteen.
Vene voisi olla myös puhdas moottorivene.
Voisiko esim. bella 7002/ 8002:lla päästä hengissä perille? Nämä veneet ihan vaan keskustelun herätteenä.
Välimerelle
4
909
Vastaukset
- pitkin
Bellalla tai vastaavalla helppo nakki , siis kanavat, itämeren ylitys haasteellisin osa reissua, mutta ei paha sekään oikealla suunnittelulla
- matka edessä
paljon ilman raikastetta, on erittäin lehmänp*skan hajuinen
purjehtimalla tai moottorilla ajaen ja kummin vain haluat joko merta pitkin rannikkoa seuraten ja säätietoja samoin.
Tai sitten kanavia pitkin jolloin ei niiin paljon ole tuulien ja säiden armoilla.
Kyllä varmaan noilla bella veneilläkin sinne pääsee, koska nuo mallit lienee ovat 7m ja 8 m pituisia ja hytillisiä veneitä.
Aiempien matkojeni kokemuksien mukaan itse kyllä menisin noilla mainituilla veneillä hyvin lähellä rannikkoa ja vain aika hyvillä ilmoilla jolloin matka aika saattaa pidentyä aika pitkäksi 3...4 kk.- sie..............
tuu vaa, siu luottokortti tääl jo onkii!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905187
- 534066
- 252179
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271907Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161795- 151444
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281250Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201046T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21980