Vaikeuksia valita koru-lahjaa :]

valinnanvaikeus

Ainahan sitä sanotaan, että pitäisi tuntea tyttöystävänsä maku ja osata ostaa hänelle juuri oikeanlainen lahja, mutta nyt olen kahden vaiheilla ja kysynkin kaikilta (lähinnä noin 24-26 vuotiailta) naispuolisilta henkilöiltä, onko Kalevala Korun hopeinen Talon sydän -koru ( http://www.kalevalakoru.fi/korut/kuvasto/riipukset/6500 ) teidän mielestä liian mummomainen vai kannattaisiko hankkia jotain nuorekkaampaa?

Tyttöystäväni tykkää kyllä pitää koruja (hyvin monenlaisia laidasta laitaan) mutta harmikseni en vain satu omaamaan niitä kohtaan minkäänlaisia valintataitoja ja koruliikkeen myyjätkään eivät osanneet antaa yhtään rohkaisevaa sanaa minkään korun suuntaan.. :(

Haluaisin lähinnä ilmaista oman syvän rakkauteni tyttöystävääni kohtaan valitsemalla juuri sydän-korun ja tämän vuoksi mietin mm. tätä vaihtoehtoa.. vai olisiko ehdotuksia johonkin muuhun vaihtoehtoon, josta kaikki naiset haaveilevat? :)

5

1090

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Idea

Kalevala korun Rakkaus-riipuksen (punaisena) Ikää minulla kyllä vähän enemmän kuin tyttöystävälläsi.
      Myös Lähde-riipus on kaunis, mutta se on varmaan enemmän näin3-kymppisen makuun.

• Heli^^

Sain vuosi sitten avomieheltäni synttäri lahjaksi talon sydän-nilkkaketjun, ja erittäin mieluinen oli. :D

• n23.
    • -86

Mä ainaki tykkäsin ihan kauheasti, kun sain poikaystävältä lahjaksi kalevalan lähde-korvakorut. Samaa sarjaa olevat rannekoru ja kaulakorukin ovat ihania :) mutta makujahan kyllä on monenlaisia.

• juujajuujee

Sain sen toisenlaisen Talon sydämen hopeisena (se missä on monta sydäntä ketjussa) noin melk. 10 vuotta sitten lahjaksi. Lahja on arvokas ja olen sitä säilyttänyt, koska luulen, että se iän myötä alkaa jossain vaiheessa mullekin "sopimaan". Vielä en sitä käytä, koska se ei tunnu minulta, olen 31v.

Oletko harkinnut esimerkiksi Espiritin koruja? Tai lahjakorttia?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      613
      2261
    2. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      27
      1116
    3. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      108
      1112
    4. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      5
      954
    5. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      865
    6. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      86
      855
    7. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      89
      762
    8. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      759
    9. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      725
    10. Moi, olen Lampunhenki

Kerro toivomuksesi🏺
      Ikävä
      65