Löytyisikö keneltäkään ohjekirjaa Ford 5610 tarktorista? Olisin kiinnostunut ohjekirjasta tai sen kopiosta.
Ford 5610 ohjekirja
6
3626
Vastaukset
- kirjallisuus
Kyllä käsikirja löytyy, hyvä kopio.
- Flinkku
Olisiko mahdollista saada kopio siitä. Helpottaisi huomattavasti tutustumista ensitraktoriin. Laitatko lisätietoja mika.flinkman(at)pp.inet.fi
- Fordi
Hei!
Sinulla ollut joskus aikoinaan näköjään Ford 5610 käyttöohjekirja, vieläkö löytyisi, kun tuli moinen nelikko vm -82 hankittua.
Vastaisitko tuohon osoitteeseen, kiitos. >>
[email protected]
- 2
Varaosamyyjältä 30,-
- Sakkeeko
Hei olisiko kellään käyttöohje kirjaa tai kopiota tuohon 5610 4x4 vm.83 olisin kiinnostunut Suomenkielisestä. Lähetätkö viestiä. [email protected]
- wwoowoo
Suomenkielellä samassa kaupassa kuin varaosat, esim Orikedon liike Turussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1406653
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495739- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434490Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523892- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522966Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242402- 422270
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152197