Olen nyt joulun alla vastannut joka päivä Aku Ankan joulukalenterikilpailun kysymyksiin. Olin viikonloppuna mummolassa ja Aku Ankka-joulukalenterini unohtui sinne. Mummoni laittoi sen postissa tulemaan mulle. Sitä ei ole vielä kuulunut. Ongelma tässä on se, että Aku Ankan nettisivuilla ei näe kysymyksiä. Siellä näkee vain vaihtoehdot. Itse kysymykset näkee vain paperikalenterin luukkujen takaa. Eiliseen kysymykseen jouduin vastaamaan tietämättä itse kysymystä. Nyt toivoisin, että joku kertoisi minulle ainakin tämän päivän kysymyksen. Haluan korostaa, että pyydän vain kysymystä. Oikea vastaus minun pitää itse keksiä tai arvata. Ilmoitan tulevina päivinä, jos vielä tartten oikeita vastauksia. Ole kiltti ja auta jos voit.
Ongelma Aku Ankka-joulukalenterin kanssa.
ath
4
2538
Vastaukset
- Hansu Ankka
On siinä ongelma :0
- ath
Ongelma on poistunut. Kalenteri tuli tänään postissa.
Hansu Ankalle haluan sanoa, että vastauksestasi ei ollut mitään apua. Ei kannata vastata keskusteluavaukseen, jos siihen ei ole mitään sanottavaa. - pätijä
Mitä ideaa ois jos joulukalenterin kysymys näytettäis myös akuankan sivuilla?
Nehän vaan menettäis rahaa ku ne ostaa ne palkinnot.
(jos et vielä tajunnu niin kaikki nekin jotka ei tilaa akuankka lehteä vois saada periaatteessa ilmasen palkinnon..)- Anonyymi
Mutta entä jos sivuille pääsee vain tilaajat? Sehän on nykyinen tapa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan kisa (asialliset kommentit)
Yksi, ikuinen umpityperien ketjujen aloittaja.. voidaanko tehdä joka kerta ilmoitus moderaattorille.. josko katoais bittiavaruuteen.. Mutta siis: uinn6295555STEFULLA OLI KOVA IKÄVÄ SOFIAA!
Lennätti naisen Hankoon koko juhannuksen ajan ! Tosi rakkautta ilmassa. Taisi tulla kihlat ja häitä vietetään !1053649Martina kisan kärjessä
Kisa on käynnissä. Käsipohjauinti vetää kisaajien kädet hapoille. Martinan ranne on jo kivulias.2331922Martinan kootut selitykset ketju virallinen
Join vettä - kusin samantien alleni. Otin energiaa -oksensin. Vatsakrampit söi mun kaikki voimat.2601458- 1141391
Voitko mies vähän valaista
mikä meidän tilanne on tällä hetkellä? Kannattaako enää ottaa yhteyttä vai menikö tilaisuus jo ohi?1301372- 571085
Mara kisoissa ensiapuun
Hoiperteli maaliin ja joutui suoraan ensiapuun. Siis mitä järkeä on rääkätä itseään tuolla tavalla? Mikä tuota naista vaivaa kun pitää päteä vielä tuo1291008Martina keskeytti heti, tämä on ilon päivä
😁 Suomi24 sen tiesi. Martina keskeytti kolmen kilometrin kohdalla. 😁28927