härkä M&skorpioni N

onko kokemusta

onko kellään kokemusta kyseisetä yhdistelmästä? jos on niin millaisia?

6

1696

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • --------------------

Härkä se möläyttelee ja loukkaa ja skorppioni antaa
      välitöntä palautetta kun loukkaantuu.

Härällä kun ei ole tunteita niin se ei huomaa
      tehneensä mitään väärin..
      Skorpionin kritiikki on suoraa ei härkä sitä
      kestä jotain vain taas möläyttää..puolustelua.

Oman kokemuksen mukaan härkä-m ei kestä
      skorpioni-naista..koska skorppioni pistää heti...
      muttei ole pitkävihainen.Härkä sensijaan on.

Härkä mieluummin häipyy kun pyytää anteeksi.
      Tai keskustelee.

Sihisin sitten vähän aikaa itsekseni.
      ja lähdin uusia valloituksia tutkailemaan.

• keskustelu taidot on

lapsen kengissä, on tullut huomattua, härälle naisen pitäs antaa kaikki anteeksi, ei saisi huomauttaa mistään, olla palvelemassa aina ja vain häntä, pitää kuin kukkaa kämmenellä vaikka naisi silmien edessä toista naista, ehkä joku sinisilmäinen siihen pystyy mutta ei skorpparinainen.

• anniinaaamu

Kokemusta 16 vuotta härän vaimona(skopu itse).Turvallinen ja hyvä tuomaan rahaa kotiin.Siinä plussat.Negat...Puhumaton ja omat työasiat etusijalla.Sänkypuuhat rutiininomaista itselle otettua,skopu jäi kieli pitkälle petin pohjalle killumaan ja härkä ei ymmärtänyt olevan mitään vialla.Kaikesta huolimatta parisuhde jatkui,kun täysin kokematon skopu tyytyi osaansa kun ei ollut muuta kokenut eikä tiennyt nautinnon kuuluvankaan asiaan.Sitten yksi talvinen ilta mies ilmoitti katsovansa syksyyn mitä tehään suhteen eteen,laittaen näin skopunsa löysään hirteen.Huonostihan siinä kävi,loppujen lopuksi skopu heitti ukon pihalle.Skorppionia oli loukattu verisesti,hän oli hoitanut kodin,lapse,tienannut ja aina ollut sänkyyn valmis kun herra haluaa.Härälle tuli kova hätä moisesta tempusta ja sitten alkoi sovittelu,mikä oli liian myöhäistä kun skopu oli jo hihansa polttanut.Ei auttanut härän anelu,pihalle vaan ja tallinovi kii.Ei ole kaduttanut,ikävä oli tietysti.(erosta kulunut 20v.)Onneksi skorppionilla on kyky antaa anteeksi ja olla lyhytvihainen.Puhumalla asiat selväksi ja hellyydenosoitksilla tämä pari tulee onnistumaan hyvin.Tulee rahaa ja ruokaa riittämään,kun molemmat taloudellisia luonteeltaan.

• skorp...

Itse on skorppari nainen ja mieheni on härkä.
      Ymmärrämme toisiamme, paitsi härkä on mustasukkainen, ehkä liiankin. Raha asioissa härkä on liiankin tiukka. Härkä tykkää hemmotella naistaan. Sängyssä hän on huomaavainen. Ja kiihkeä.
      Härkä luulee päättävänsä asiat, mutta minä osaan tehdä ja kääntää asiat niin että minä päätän. :) Härkä mies yrittää aina välillä olla mies talossa, mutta kuitenkin hän huomaa ettei se ehkä kunnolla onnistukkaan.
      Riidoissa skorppari nainen osaa tehdä miehestä syyllisen. Niin että härkä on se joka pyytää anteeksi ensiksi. Skorppari nainen osaa jokaisen virheen tehdessä hyvitellä niin ettei härkä mies voi olla kauan vihainen.

Näin ainakin meillä on. Olemme olleet jo vuosia yhdessä ja olemme jatkossakin. Lapsina meillä on leijona poika ja skorppari poika. Aika tulisi olemme kaikki. ;)

• äklö

olen tapaillut härkämiestä joitakin viikkoja.. hän aloitti koko kuvion josta olin erittäin hämmnetynyt, emme varsinaisesti tunteneet toisiamme mutta hän tiesi minusta vähemmän imartelevia asioita koska olin tapaillut hänen tuttavaansa..
      minua pelottaa ihastua häneen..olen epävarma kuten aina mutta etenkin nyt. hän tuntuu turvalliselta mutta hänelläkin on omat "menneisyyden haamunsa" vielä omasta mielestäni liian lähellä arkielämää.
      olen ollut hämilläni, koska hän hyvin pian ilmaisi tunteensa minua kohtaan, tämän vuoksi olenkin pohtinut josko niitä oli jo aiemmin enkä vain sitä itse silloin nähnyt/tajunnut..
      haluamme samanlaisia asioita ja yhdessäolomme on helppoa, olen ollut hänelle täysin rehellinen menneistä koska en kaipaa mitään yllättäviä mustasukkaisuuskohtauksia. hänelle puhuminen tuntuu olevan vaikeampaa mutta tunnen kyllä että hän kovasti haluaisi tutustua entistä paremmin. nyt hänellä olisi mahdollisuus muuttaa elämäänsä todella paljon, mutta hän sanoi pohtivansa voiko tarttua tilaisuuteen..ja syynä olen minä. jos hän lähtee, meidän suhteestamme tuskin tulisi mitään. en tiedä mitä tehdä, olemme tapailleet vasta vähän aikaa enkä voi antaa suuria lupauksia tulevalle. jos hän jättää tilausuutensa käyttämättä takiani, hän luultavasti vain katkeroituisi..
      miten pitäisi toimia, tuntuu että hän hakee minulta vastauksia kysymyksiin joihin minulla ei mielestäni ole valtuuksia vastata...

• sh

olin ihan rakastunut erääseen härkämieheen. hänkin vakuutteli minulle et tykkää minusta ja että sillä ei ole muita. Kunnes hänen ystävänsä kertoi että mies käy panemassa jokaviikonloppu eri naista entistä tyttöystäväänsäkkin hän oli pettänyt moneen otteeseen. hän ei osannut keskustella asioista ja käyttäyti muutenki todella lapsellisesti jokin hänessä vain veti minua puoleensa. enää en kyllä tosin aijo tuota miestä enää tavata .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      307
      6952
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2079
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1307
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1166
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1086
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1041
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      982
    Aihe