mitä voisi tehdä kun Renault Lagunan-96 tuulilasin pyyhkimet toimivat muuten,mutta tihkutoiminto ja pyyhkäisytoiminto eivät pelaa?Onkohan kyse sulakkeista,liittimistä,releistä tms.
Osaisiko joku neuvoa
4
1108
Vastaukset
- mta100
vaihda katkaisin.
- relemies
Itselläni oli Citroenista tihkutoiminto hajalla. Korjasin vaihtamalla tihkukytkimen releen. Tosin vika oli ainoastaan releen hapettuneissa liittimissä, rele itsessään harvoin hajoaa.
- rellunpippana
Eikö siinä Lagunassa ole erillinen sulake tihkutoiminnolle????
- sTepa
Itse etsin aika kauan tietoa että mistä oikea rele löytyy, ja vastaus löytyi muistaakseni puolalaiselta foorumilta. :) Eli ainakin -99 1,8 16V kyseinen rele löytyy kuljettajan jalkatilasta. Sulakkeiden vasemmalla puolella näkyy releitä. Reletaulu pitää ruuvata irti toisesta reunastaan ja pientä voimaa käyttämällä vääntää alaspäin jotta pääsee käsiksi taulun yläpinnalla oleviin releisiin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848485
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264598- 504158
- 553654
- 513156
- 502920
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292066