ii jos joku vois kertoo kahesta replica kirjasta mitä niissä tapahtuu kirjat on Replica- Kuume ja Replcia- Lapsinero
niin
1. lyhyesti juonesta
2.kirjan päähenkilö ja mitä se tekee ja ikä?
3.kirjan tapahtumapaikka ja ympäristöä eli miljöötä
4.ketkä hallitsivat ja määräs asioissa ja miten ihmiset kohtelivat toinen toisiaan? ja ketkä teki väärin?
Kiiiiitos jo etukätee:)
RePLICA JUONI?
4
1380
Vastaukset
- ......
En minä ainakaan ryhdy sitä sinun puolestasi kirjoittamaan eikä toivottavasti kukaan muukaan.
- mutukka
On vähän läpinäkyvä tuo sun yritykses.
Luepa siis se kirja niin osaat tehdä esitelmänkin. Olen kyllä lukenut nuorena tuota sarjaa, suosittelen.
- The Rat
Silloin kun setä oli nuori, kirjaesitelmät tehtiin lukemalla takakansi, selailemalla noin 10 minuttia teosta ja arvaamalla valistuneesti...
Tietysti jos pitää ihan noihin kysymyksiin vastata, niin eikös google ole sitä varten.
Tai sitten voisi vain lukea sen kirjan. Ei kai tuohon kovin montaa tuntia voi mennä? - Houkutus - fani
Ensinnäkin musta sun kuuluis selvittää itse asia, sehän on totaallisen tylsää jos joku kertoo sulle kaiken mahdollisen Replica - sarjasta.
No, valaisen ihan pikkuriikkisen juonta. Eli, päähenkilö on Amy Candler, joka on ensimmäisessä kirjassa 12 vuotias, ja viimeisessä (tähän mennessä ilmestyneistä)kirjassa hän on aikuistumisen kynnyksellä. Muuta en kerro.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1566848
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264058- 453326
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1323114- 512896
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262286- 432206
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2722003Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt521958- 291816