Olen kalamies ja aika intuitiivinen tyyppi. Minulla on hyvin selvä ja selkeä yhteys alitajuntaani. Käyn jatkuvasti keskusteluja itseni kanssa ja olen oppinut luottamaan intuitiooni. Se on herkkä työkalu, joka helposti voi viedä metsään, mutta usein itseni kannalta parhaat valinnat tulee tehtyä intuitiivisesti. Erityisen hyvin intuitio toimii ihmisten kanssa. Aistin hyvin nopeasti sellaiset ihmiset, joista tulee ystäviäni. Töissä käytän intuitiota ongelmien ratkaisuun. Ja niitähän tulee tänne kuin liukuhihnalla. Erityisen hyvin olen havainnut sen toimivan, jos on joku isompi juttu meneillään, kun jättää homman illalla kesken, aamulla onkin ratkaisu valmiina. Ponnistelematta tietoisesti asian eteen sen enempää.
Mitenkäs on muiden kalojen intuition kanssa? Oletteko huomanneet sisäistä ääntänne?
Minkälaisissa tilanteissa käytätte sitä?
http://www.mtv3.fi/uutiset/ilmiot.shtml/arkistot/ilmiot/2008/12/762971
intuitio
3
1154
Vastaukset
- kaikilla se on sama
Intuutio - liittyy myös harkintaan.
Yön yli-selkeyteen.
Ystävän silmistä..puheesta jne.
Ei mitään ihmeellistä.
Sittenkin voi mennä pieleen...
Jollei sinulla...niin työpaikallasi.
Vähän riippuu mitä tavoittelet ? - girlllllllllllllllllll
Mulla on ihan sama juttu! Joskus mä mietin et oonks mä hullu tai jotain ku jotenki "puhun itteni kanssa"... mutta aika jännä juttu kuitenki toi intuitio (:
- kala mies
juu.. minulla sama homma että vaistoan hyvät ihmiset ja samoin toisenlaiset. olen puhunut ystävilleni että vaistoan jos jotain pahaa on pielessä ystävilläni tai tosi läheiselläni.. en ole luulo sairas mut.. hassulta tuntuu kun niin monesti vaistoni on ollut oikeassa.. osaan auttaa tosi hyvin ja koko sydämmellä ja olen hyvä kuuntelia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 542814
- 88964
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!12945- 49876
- 81815
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35761- 91683
Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27650Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap85596- 48575