intuitio

-kalaM -

Olen kalamies ja aika intuitiivinen tyyppi. Minulla on hyvin selvä ja selkeä yhteys alitajuntaani. Käyn jatkuvasti keskusteluja itseni kanssa ja olen oppinut luottamaan intuitiooni. Se on herkkä työkalu, joka helposti voi viedä metsään, mutta usein itseni kannalta parhaat valinnat tulee tehtyä intuitiivisesti. Erityisen hyvin intuitio toimii ihmisten kanssa. Aistin hyvin nopeasti sellaiset ihmiset, joista tulee ystäviäni. Töissä käytän intuitiota ongelmien ratkaisuun. Ja niitähän tulee tänne kuin liukuhihnalla. Erityisen hyvin olen havainnut sen toimivan, jos on joku isompi juttu meneillään, kun jättää homman illalla kesken, aamulla onkin ratkaisu valmiina. Ponnistelematta tietoisesti asian eteen sen enempää.

Mitenkäs on muiden kalojen intuition kanssa? Oletteko huomanneet sisäistä ääntänne?
Minkälaisissa tilanteissa käytätte sitä?

http://www.mtv3.fi/uutiset/ilmiot.shtml/arkistot/ilmiot/2008/12/762971

3

1154

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaikilla se on sama

      Intuutio - liittyy myös harkintaan.
      Yön yli-selkeyteen.
      Ystävän silmistä..puheesta jne.
      Ei mitään ihmeellistä.

      Sittenkin voi mennä pieleen...
      Jollei sinulla...niin työpaikallasi.

      Vähän riippuu mitä tavoittelet ?

    • girlllllllllllllllllll

      Mulla on ihan sama juttu! Joskus mä mietin et oonks mä hullu tai jotain ku jotenki "puhun itteni kanssa"... mutta aika jännä juttu kuitenki toi intuitio (:

    • kala mies

      juu.. minulla sama homma että vaistoan hyvät ihmiset ja samoin toisenlaiset. olen puhunut ystävilleni että vaistoan jos jotain pahaa on pielessä ystävilläni tai tosi läheiselläni.. en ole luulo sairas mut.. hassulta tuntuu kun niin monesti vaistoni on ollut oikeassa.. osaan auttaa tosi hyvin ja koko sydämmellä ja olen hyvä kuuntelia

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      54
      2814
    2. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      88
      964
    3. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      12
      945
    4. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      876
    5. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      81
      815
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      761
    7. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      91
      683
    8. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      650
    9. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      85
      596
    10. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      575
    Aihe