intuitio

-kalaM -

Olen kalamies ja aika intuitiivinen tyyppi. Minulla on hyvin selvä ja selkeä yhteys alitajuntaani. Käyn jatkuvasti keskusteluja itseni kanssa ja olen oppinut luottamaan intuitiooni. Se on herkkä työkalu, joka helposti voi viedä metsään, mutta usein itseni kannalta parhaat valinnat tulee tehtyä intuitiivisesti. Erityisen hyvin intuitio toimii ihmisten kanssa. Aistin hyvin nopeasti sellaiset ihmiset, joista tulee ystäviäni. Töissä käytän intuitiota ongelmien ratkaisuun. Ja niitähän tulee tänne kuin liukuhihnalla. Erityisen hyvin olen havainnut sen toimivan, jos on joku isompi juttu meneillään, kun jättää homman illalla kesken, aamulla onkin ratkaisu valmiina. Ponnistelematta tietoisesti asian eteen sen enempää.

Mitenkäs on muiden kalojen intuition kanssa? Oletteko huomanneet sisäistä ääntänne?
Minkälaisissa tilanteissa käytätte sitä?

http://www.mtv3.fi/uutiset/ilmiot.shtml/arkistot/ilmiot/2008/12/762971

3

1056

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaikilla se on sama

Intuutio - liittyy myös harkintaan.
      Yön yli-selkeyteen.
      Ystävän silmistä..puheesta jne.
      Ei mitään ihmeellistä.

Sittenkin voi mennä pieleen...
      Jollei sinulla...niin työpaikallasi.

Vähän riippuu mitä tavoittelet ?

• girlllllllllllllllllll

Mulla on ihan sama juttu! Joskus mä mietin et oonks mä hullu tai jotain ku jotenki "puhun itteni kanssa"... mutta aika jännä juttu kuitenki toi intuitio (:

• kala mies

juu.. minulla sama homma että vaistoan hyvät ihmiset ja samoin toisenlaiset. olen puhunut ystävilleni että vaistoan jos jotain pahaa on pielessä ystävilläni tai tosi läheiselläni.. en ole luulo sairas mut.. hassulta tuntuu kun niin monesti vaistoni on ollut oikeassa.. osaan auttaa tosi hyvin ja koko sydämmellä ja olen hyvä kuuntelia

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan

Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv
      Maailman menoa
      83
      15562
    2. Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä

"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan
      Maailman menoa
      17
      13843
    3. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      53
      4713
    4. 4,5 promillee

Aika rajut lukemat joku eilen puhaltanut.
      Suomussalmi
      24
      4417
    5. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      22
      4336
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      36
      4140
    7. Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"

"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h
      Maailman menoa
      57
      4029
    8. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      43
      3868
    9. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      61
      3609
    10. Voiku saisi sen sun

Rakkauden kokea. Tykkään susta niin paljon edelleen.
      Ikävä
      42
      3265
    Aihe