vaakanainen ihanampi

jouskarijuuso

Eikö olekin vaakanainen ihanampi kuin vesimiesmnainen. Se ymmärtää lemmenpäälle enemmän ja ON seurallisempi. Vesimiesnaiselta ei ehkä päääse paukku mutta outoja juttuja suusta. Jos siis joutuu vesimiesnaisen ja vaakanaisen seuraan, niin varmasti syntyy kärhämää veskarin puolelta. Se alkaa pomottamaan ja vaaka nielee nuo metkut ja tulee sitten surulli seksi. Nyt siis kahden kauppa, vaaka vai veskari.

9

1844

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kumpsin

      jos kallistuu tasaiseen menoon niin olkoon vaaka vesimiesnainen kelkassa tasainen elo ei onnistu

    • Jeppis Hockey fani

      Miau, vaaka-nainen kehrää, kun tuollaista lukee. Mutta pikku virhe, vaa'at eivät niele ihan kaikkea. Myös meillä vaakanaisilla omat metkumme. Kaikki ei ehkä ole niin tasaista, kuin näyttää ;)

      • vaaaka

        Samaa mieltä, vaakanaisilla on metkunsa! Eikä meno ole tasaista, päinvastoin... ;)


      • nakkikeisari
        vaaaka kirjoitti:

        Samaa mieltä, vaakanaisilla on metkunsa! Eikä meno ole tasaista, päinvastoin... ;)

        Vaakanaisilla tosiaan, on omat metkunsa.
        Ja on muuten sellaset metkut, että oksat poies!
        Vaakanaista villimpää, ei petipuuhiin löydy, eikä heidän hellyyttään voita mikään.


      • vaaka n
        vaaaka kirjoitti:

        Samaa mieltä, vaakanaisilla on metkunsa! Eikä meno ole tasaista, päinvastoin... ;)

        juu samaa mieltä... ;) luulevat vaan....vaaka nainen osaa esittää hyvin...


      • souwari

        Ainakin minun eteeni sellainen ihanuus sattui että oksat pois, oli tosi viehättävä ja kaikin puolin mukava,rakastelussa kiihkeä Mutasitten alkoikin se määräily ja vatimukset ja suorastaan ilkeily, ensin minussa ei ollut mitään vikaa sitten oli kaikki väärin mitä tein Toistan hänen sanojaan,joita en osannut ottaa Rakkauden tunnustukseiksi,esim:iso munainen,huono rakastaja,köyhä,laiska,et osaatehdä mitään ja niin edellen ,tään latelun jäjkeen olisi vielä pitänyt rakastella hänen kanssaan !!!! ?????? Ei muuten onnistu, Voi Mies parka joka hänen kynsiin joutuu ja pyrkii vielä olemaan hänelle mieliksi Ei kaikki vaaka naiset ole varmaan tallaisia mulle vaan sattui tallainen,kokemus


      • Jeppis Hockey fani
        souwari kirjoitti:

        Ainakin minun eteeni sellainen ihanuus sattui että oksat pois, oli tosi viehättävä ja kaikin puolin mukava,rakastelussa kiihkeä Mutasitten alkoikin se määräily ja vatimukset ja suorastaan ilkeily, ensin minussa ei ollut mitään vikaa sitten oli kaikki väärin mitä tein Toistan hänen sanojaan,joita en osannut ottaa Rakkauden tunnustukseiksi,esim:iso munainen,huono rakastaja,köyhä,laiska,et osaatehdä mitään ja niin edellen ,tään latelun jäjkeen olisi vielä pitänyt rakastella hänen kanssaan !!!! ?????? Ei muuten onnistu, Voi Mies parka joka hänen kynsiin joutuu ja pyrkii vielä olemaan hänelle mieliksi Ei kaikki vaaka naiset ole varmaan tallaisia mulle vaan sattui tallainen,kokemus

        Mun täytyy sanoa, että vaakanaisena en ymmärrä tätä "sinun" vaakanaistasi. Miten joku voi haukkua toista isomunaiseksi, jos ollut aikaisemmin kiihkeää rakastelua. Ei sitten ainakaan ole valittanut, että koitappa hinkata toiseltakin laidalta:) (olisi mielummin onnellinen asiasta) Voimia sulle ja toivottavasti löydät sen oikean joskus, joka ei valita joka käänteessä. Kyss


    • mieltä että

      härkänäinen on kaikkein paras :) mut ei ehkä pettävälle jousimiehelle, vaakanainen on just tarpeeks tyhmä siihen touhuun

      • yx jälleen

        Vai voi vaakaa mielestäsi pettää mielin määrin? Ketä luulet pettäväsi, kun petät? Itseäsi eniten. Ihan sama kuka on kumppanina, jos rikot sydämessäsi suhteenne rakkauden. Sen ainakin nainen kokee alitajunnassaan. En usko, että tuo on vain vaakanaisen sydämen tieto vaan varmasti muidenkin. Itse ainakin tuon koen. Huokaus sua!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 137
      3888
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      108
      3542
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      19
      2513
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1717
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1599
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1575
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1506
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1481
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      87
      1458
    Aihe