KIVESSYÖPÄ

juke

Olen 23 vuotias, keväällä kivessyöpään sairastunut mies. Löytyisikö tätä kautta ketään, joka on sairastanut kyseisen syövän?Jos joku haluaa kysyä jotakin asiaan liittyen, kerron mielelläni kokemuksiani.

5

3823

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä

Kerro lisää, olisi kiva kuulla lisää!

• Timppa

Moi,
      millaiset oireet ajoivat nuoren miehen lääkärille ?

Itse olen nelikymppinen eikä millään meinaa päästä lekurille, vaikka vasen kives on selvästi arka ja särkee.

• Jep

Mee ihmeessä heti lekuriin. niin selviää mikä siellä kivistelee. En tiedä mihin toi sun oire viittaa mutta tutkimuksiin kannattaa mennä. Todennäköisesti sun kivekset tutkitaan ultraäänellä. Mulle tehtiin sama tutkimus ja ei sitä kannata hävetä. tutkimuksen tekee ammattilainen, jolle kyseinen toimenpide on rutiinia. kokemuksesta sanon että ei kannata märehtiä asiaa omassa pääkopassa siellä ne ajatukset vaan saavat turhan suuria mittasuhteita.

• mies 25 . v,

hei !

olen 25 - vuotias, ja olen jo useamman kuukauden (vuoden) miettinyt että miksi minulla on vasen kives isompi kuin toinen. ei mitään kipuja ole eikä mitään mutta noin puolet isompi on toinen kives. myös semmoinen asia että tämä terveemmän (pienempi) puolen kives laskeutui vasta noin 13 vuotiaana.

nivustyrä leikkaus oli noin vuosi sitten eikä siinäkään mitään kokreettista sanottu, vaikka kysyin asiaa.

kiitos jos joku auttaa..

• mira75

miehelläni on toinen kives 4-5 kertaa isompi kuin toinen ja arka, myös luita särkee ja labraarvot päin honkia. Lääkärin arvion mukaan kyse on suurella todennäköisyydellä kivessyövästä joka on levinnyt luustoon. Maanantaina hän menee onkologin eli syöpälääkärin vastaanotolle kuulemaan vaihtoehdoista. Hän on todella rasittava potilas kun on ammatiltaan sairaanhoitaja niin on valmiiksi omat mielipiteet asioista eikä suostu kuuntelemaan mitään muuta, lisäksi hän on ryypännyt jo monta päivää putkeen, lupaa lopettaa mutta en enää jaksa uskoa siihen. Olenmko roisto kun en jaksa enää ymmärtää ja mieli tekisi lähteä eri teille? Rakastan kyllä miestäni suuresti mutta en pulloa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?

Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi
      Maailman menoa
      79
      3877
    2. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      69
      3687
    3. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      40
      2203
    4. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      52
      2169
    5. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      58
      2064
    6. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      51
      1746
    7. Mitä sitten odotat

Jos seurailet vain tekemisiäni
      Ikävä
      27
      1429
    8. Vuoksesi kaiken

Tekisin vuoksesi kaiken. Enemmänkin. Kunpa tietäisi ja hyväksyisit sen. Ymmärtäisit, en voi elää ilman sinua. En halua
      Ikävä
      115
      1173
    9. Kehu kaivattuasi

Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.
      Ikävä
      105
      1133
    10. Missä yleensä törmäät kaivattuusi??

Tai näet hänet!!
      Ikävä
      60
      1099
    Aihe