Kauris mies ja oinas nainen....

P.P.

Kuinkahan tuo kaksikko jakselis yhdessä.....Olen kauris mies. Kiitos kommenteistanne.

7

4073

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sorkat sojossa

Minä oinas ja mieheni kauris. Kaksi vuotta ollaan seurusteltu. Oli salamarakastuminen, heti tunnettiin aivan käsittämätöntä vetovoimaa, niin sielullisesti kuin fyysisestikin. Yhdessäolo on mukavaa, riitoja ei ole juurikaan ollut. Pientä arjen kinaa, mutta olemme molemmat avoimia ja puhumme asiat heti kun niitä ilmaantuu.

Mieheni on parasta mitä maa päällään kantaa. Vastuuntuntoinen, hellä ja mies isolla M:llä!!!
      Olen miestäni räiskyvämpi, mutta mieheni on monesti sanonut sen olevan juuri sen jutun minussa. Hänen kanssaan tunnen olevani nainen ja hyväksytty sellaisena kuin olen.

Hyvässä suhteessa siis arjen iloja ja seikkailumieltä. Minusta kauris ja oinas sopivat loistavasti yhteen. Mukavaa loppuvuotta!

• kauriinsarvisoppa

Jos mustasukkaisuus laskettaisiin asteikolla 1-10 olisi kauriin mustasukkaisuus tuossa 2-3:n kieppeillä kun taas oinaan mustankipeys nousee hilppeesti tuonne 9-10:n tienoille.

Se on se, mistä oinaan kanssa tulee kinaa. Muuten kyllä sarvet ja sorkat sopii aikasta hyvin yhteen, mutta annapas olla, jos kauris vilkuilee vieraisiin pöytiin:D

Kaikille varoituk-seksi: oinaat ovat mustankipeitä! Mutta ihania immeisiä!

• oinasnainen olen
        kauriinsarvisoppa kirjoitti:

Jos mustasukkaisuus laskettaisiin asteikolla 1-10 olisi kauriin mustasukkaisuus tuossa 2-3:n kieppeillä kun taas oinaan mustankipeys nousee hilppeesti tuonne 9-10:n tienoille.

Se on se, mistä oinaan kanssa tulee kinaa. Muuten kyllä sarvet ja sorkat sopii aikasta hyvin yhteen, mutta annapas olla, jos kauris vilkuilee vieraisiin pöytiin:D

Kaikille varoituk-seksi: oinaat ovat mustankipeitä! Mutta ihania immeisiä!

Myönnetään oinasnainen on oikukas ja mustasukkainen (joskus :)Mutta aiheeseen..
        Oinasnaisen ja kaurismiehen suhde on silkkaa kemiaa. Vetovoima on aivan käsittämätön.. vie järjen mennessään. Sellainen pitäisi jokaisen päästä kerran elämässään kokemaan!

• oinainen

Mieletön vetovoima, tuttuuden tunne.. Kemiat pelaa.. Anna mennä!!!!

• P.P.

kysynyt alkaako se seukkaan , mutta aina on tullut pakit ja kolmeatta kertaa en pyydä vaikka henki menis. Ollaan kyllä käyty Thaimaassa ja arkisemminkin sienimetsällä ja konserteissa jne. En tiedä miksi asiat ei ole edennyt, voisiko ikäero 10 v olla liikaa eli olen nyt vielä hetken 41 v. ....et sellaista.

• kaurisnainen

ja kikki edelliset suhteeni (ja myös nykyinen) ovat olleet oinasmiehen kanssa. Aina kiinnostuessani miehestä, hän on oinas. Huumorintaju natsaa yhteen täysin. Nykyiseni kanssa on toiminut hyvin, tosin minä en ole tyypillinen kauris vaan todella tunteellinen romantikko.

• oikku_n

Kaurismieheni kanssa ollaan pidetty yhtä nyt reilu puoli vuotta. Parempaa miestä saa hakemalla hakea. En vaihtaisi!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      80
      6582
    2. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      148
      6127
    3. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      501
      3956
    4. Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?

Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s
      Nettideittailu
      125
      2413
    5. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      42
      1559
    6. Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.

Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved
      Maailman menoa
      422
      1466
    7. Et ilmeisesti aio enää ikinä olla tekemisissä

Että näinkö se menee
      Ikävä
      74
      1275
    8. Sydämeni on sinun luona

Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun
      Ikävä
      47
      1105
    9. Jatkuva stressitila

On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan
      Ikävä
      63
      1098
    10. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      30
      1060
    Aihe