En laita joulua,en osta lahjoja ,en kirjoita ensimmäistäkään joulukorttia,mutta silti rakastan joulua.
Olen joka joulu töissä ja kaikki kiva tulee sen kautta.
olen nimittäin hoitajana ja ainut juhlanaika on joulu,kun saa kaikki semmoiset vuorot,kun haluaa ja kukaan ei kadehti pyhäkorvauksia.Aattoiltavuoron ,joulupäivän aamuvuoron jne.
Toverit juoksee tresi pepussa joulun laiton kanssa kilpaa ja itse vaan tulen töihin ja nautin.
Olen yli 50 ja mies nauttii koto rauhasta,eikä myöskään häslää joulun kanssa.
olemmeko ainoita jotka teemme näin.
Rakastan joulua
7
352
Vastaukset
- Olen toista kertaa
yksin jouluna. Ennen menin Etelään kavarin kanssa. Nyt kai nukun joulun yli tai pidän tietokonen kumppanina.
Jonkun on oltava töissä. Mutta eikö ole kadehtijoita? Outoa... Yksi tuttavani on myös aina kaikki juhlapyhät töissä ja ilkeitä juttuja kuuluu kuinka tämä mukamas haalii kaikki juhlapyhävuorot itseleen ja muut ei niitä saa tehdä. Kysyinkin kuinka moni olisi halujas tulemaan asim. aattona ilta- tai yövuoroon, kukaan ei halunnut. Sanoin että sitten suu kiinni.
Itse olen ollut yhden joulun sairaalassa potilaana ja kyselin henkilökunnalta miltä se tuntuu olla töissä kun toiset viettää joulua kotonaan. He vastasivat että joulua vietetään sitten töiden jälkeen ja niinhän se on.
Itse myös rakastan joulua ja laitan sitä ilman kiirettä, pikku hiljaa. Parasta joulussa on se rauha ja kiireettömyys. Paljon hyvää ruokaa, suklaata ja ennenkaikkea paljon hyviä kirjoja!
Rauhoitutaan viettämään joulua ja opetellaan viettämään se rauhassa ja kiireettömästi.
Sinulle rauhallista aikaa sinne töihin!- ninni*
Olen ollut muutaman joulun töissä,on aivan erilainen fiilis töissä jotenkin rauhallisempaa kuin esim. muina juhlapyhinä tai viikonloppuina.En myöskään höösää joulun perässä kiva rauhottua hetkeksi hyvän kirjan ja maittavan ruuan ääreen.Mukavaa joulun aikaa sinulle!
- menisiohi!
Turha on tunnelmoida, kun niin monet asiat ovat päin hevon-v:tä. Aivan samantekevää, siniset hämärät, kiitäisi vain äkkiä ohi.
- T-muna
Kaamoksen ja tuo elämään värikkyyttä, tuoksuja ja makuja, kera läheisten ihmisten.
- Meriläinen
teillä.
Minä myös aikanani paljon jouluina olin töissä.
Nyt sellasessa paikassa että tehdas kiinni joulupyhät ja tänä vuonna mennään vasta tammikuun puolvälissä.
Systeri hakee lahjat ja tuo huomenna ja saan hirvenlihaa. Tänään toin laatikot töistä pakkaseen.
ja voin alkaa nauttimaan joulun odotuksesta hyvien kirjojen ja varmasti myös tämän koneen kanssa.
Kivalta kuulosti ettei teillä kukaan häslää silloin jaksaa nauttiakin joulusta.
Monihan on joulun jälkeen aivan poikki kun täytyy sitä ja tätä.
Jokaisen oma valinta.
Hyvät joulut teille. - enm
- tällaisella yksineläjällä on melko yhdentekevä koko juhla... Lapset kyllä kutsuu syömään tai kahville...
Positiivisinta on ehkä se, että päivät alkaa taas pidentyä... Ja joulun jälkeen alkaa alennusmyynnit niin saa pätkäeläkeläinenkin hankittua jotain tarpeellista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271964
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001720Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy571360Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?761320Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311028Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47926Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51923Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44882- 109853
- 73846