Kostit minulle mustamaalaamala minua ihmisille. Olet arvoton.
Vihaan sinua loppuelämäni. Enkä ole ainoa. Pahuutesi on parantumatonta, yliluonnollista ja pelottavaa.
Tuhosti kaiken
16
1033
Vastaukset
- en yleensä
öyh. en yleensä kirjoittele tänne juurikaan, mutta että jonkun ihmisen pahuus olisi yliluonnollista?? Saa ainakin minut ajattelemaan kykyäsi ajatella oman toimintasi osuutta tapahtumiin... onko sinulla sellaista kykyä?
- Kostan jos minulle
Tehdään pahaa ja vieläpä tuhatkertaisena, ilman sääliä, sait sen minkä ansaitsit.
- mahtaako
Kostan jos minulle kirjoitti:
Tehdään pahaa ja vieläpä tuhatkertaisena, ilman sääliä, sait sen minkä ansaitsit.
olla tuttu teille? Ehkäpä häntäkin on kohdeltu huonosti ja hän antaa samalla mitalla takaisin. Ennenpitkää huomaa ympärillään petollisia ihmisiä ja luontainen puolustus lähtee käyntiin. Näin se vaan menee.
- Anonyymi
no voi sentään.
- Anonyymi
Nostelet ätmi todella vanhoja kirjoituksia tänään, sulla täytyy olla näitä tallessa aikamoinen läjä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nostelet ätmi todella vanhoja kirjoituksia tänään, sulla täytyy olla näitä tallessa aikamoinen läjä
Tää on tosi kliffaa hei!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää on tosi kliffaa hei!
Okei, mutta ätmi mitä haet tällä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei, mutta ätmi mitä haet tällä?
Ding dong kelloa.
- Anonyymi
Tämä sopisi erääseen uskovaiseen naiseen, joka tehtailee perättömiä raiskausilmoituksia ja ties mitä muuta. Sairas ja paha ihminen. Täysin parantumaton.
- Anonyymi
Järkevä ihminen tekee rikosilmoituksen silloin kun on näyttöä. Syyttäjä syyttää jos on näyttöä. Jos ei ole niin mitä täällä kohkaat. :)
- Anonyymi
Ootteko päiväkodin lapsukaisia? 😙
- Anonyymi
virpimaija
- Anonyymi
Miksi näin vanha kirjoitus? Kirjoitustyylissä tuttua, samoin nostajan kommentissa. Kuin entinen aviopari eron jälkeen. Kuin J ja M. Molempien puhetyyli tuttua.
Minä en kuulunut kuvioon, mutta sain kaiken kuran niskaani. Molemmilta. Kiitos paljon!- Anonyymi
Edelinen jatkaa... tai siinäpä se onkin... sairaan ihmisen kuviteltu maailma, jossa jonkun elämään saapuvan ihmisen edellinen historia istutetaan uuden ihmisen elämään. Ei vois kipeämpää olla...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edelinen jatkaa... tai siinäpä se onkin... sairaan ihmisen kuviteltu maailma, jossa jonkun elämään saapuvan ihmisen edellinen historia istutetaan uuden ihmisen elämään. Ei vois kipeämpää olla...
Joo, vielä jotain. Tuo on tehty minulle ainakin kahdesti ja siinä on tosiaan ollut ihmettelemistä. Ymmärtääkö joku sellaista, että jonkun toisen ihmisen kokemat ikävyydet pitää tuoda sen ihmisen elämään, joka häneen tutustuu? On siinä ollut kestämistä ja siltä osin ymmärrän, mitä aloittaja tarkoittaa, kun hän puhuu pahuudesta.
Se on ollut täysin käsittämätöntä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, vielä jotain. Tuo on tehty minulle ainakin kahdesti ja siinä on tosiaan ollut ihmettelemistä. Ymmärtääkö joku sellaista, että jonkun toisen ihmisen kokemat ikävyydet pitää tuoda sen ihmisen elämään, joka häneen tutustuu? On siinä ollut kestämistä ja siltä osin ymmärrän, mitä aloittaja tarkoittaa, kun hän puhuu pahuudesta.
Se on ollut täysin käsittämätöntä.Eikös sairaasta mailmasta, ole kirjakin tehty?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113585MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691896Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421578Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja621014Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33968Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60843- 171834
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768