..........................

kokemusta on

Siis vihaan tätä horoskooppimerkkiä (kaksosia)

Minulla on suunnilleen 4 hyvää ystävää tätä merkkiä joten tiedän mistä puhun. Ensinnäkin koskaan ei pidetä mitään lupauksia jos vaikka ollaan menossa jonnekkin saatetaan ilmoittaa viime tingassa että joo eipä mennäkkään.
Suunnitelmat vaihtuvat aina kas kummaa kaksosten mukaan ja varmasti niin että se on aina heidän oman etunsa mukaista. SIIS AINA
Heillä on mielenkiintoinen tapa ihastuttaa "omalla verbaalisella lahjakkuudellaan" johon jää helposti koukkuun.
Sitten on rasittavaa että välillä kaksoten kanssa menee "tosi hyvin" ja välillä tuntuu ettei ystävä merkkaa paljo paskaakaan.
Jos tulen joskus tapaamaan vielä jonku kaksosen ni se on varma että se ystävyys joka oli alkamassa loppuu siihen PISTE

5

603

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oli samanlaista

itse olen rapu ja kaksosen kanssa on aika ajoin hyvin.
      sitten toinen asia,että kaksoset ovat manipoloivia pässejä.omistushaluinen ja läheisriippuvainen.itselläni ei saa olla kovinkaan montaa ystävää tai miestä.
      joskus minulla on joku miesystävä tai poikkis,niin johan on kaksonen ajamassa sitä pois jos se ei mielytä tai taloudellista apua saa.olen hänen takiaan menettänyt aivan ihanan miehen,vaikka hän asuukin kaukana minulla olisi mahdollisuus mennä tapaamaan kun minulla on vapaa aikaa.nyt en tiedä haluanko tavata sitä miestä ,kun kaksonen sanoo sitä ja tätä.älä älä älä.

• aivan aivan

Juu kuulostaa liiankin tutulta. Muiden ihmisten seurassa "näytellään" että ollaan läheisempiä ja parempia kavereita mutta sitten kohdellaan miten sattuu muuten. Tuo taloudelllinenkin apu haiskahtaa liiankin edelleen tutulta...
        Siinäpä se onkin että kaksosilla on jokin ihmeellinen kyky käännyttää takasin vaikka kuinka yrittäisi pitää oman päänsä et ei tästä tule mitään. Jotenkin ne sit luikertelee takaisin taas omaan elämään.
        Joskus vaan haluaisi pitää sen oman päätöksensä et ei olla enää missään tekemisissä kun tämän tyyppisestä ihmissuhteesta tulee vain harmia.

• Be Happy
        aivan aivan kirjoitti:

Juu kuulostaa liiankin tutulta. Muiden ihmisten seurassa "näytellään" että ollaan läheisempiä ja parempia kavereita mutta sitten kohdellaan miten sattuu muuten. Tuo taloudelllinenkin apu haiskahtaa liiankin edelleen tutulta...
        Siinäpä se onkin että kaksosilla on jokin ihmeellinen kyky käännyttää takasin vaikka kuinka yrittäisi pitää oman päänsä et ei tästä tule mitään. Jotenkin ne sit luikertelee takaisin taas omaan elämään.
        Joskus vaan haluaisi pitää sen oman päätöksensä et ei olla enää missään tekemisissä kun tämän tyyppisestä ihmissuhteesta tulee vain harmia.

Pidät lujan tahtosi ettet enää ole missään tekemisissä kaksosen kanssa!!
        Näin toimin minä, vaikka kuinka yrittäisi käännyttää minut takaisin. Ei muuten onnistu!!

Kun tosissasi päätät ettet missään tekemisissä enää ole, kyllä se onnistuu!!

• Ihan huvittaa

Exä suree ja sitä harmittaa, kun puhun toiselle pojalle, joka on vain koulukaveri.
        Jopa se jos jossain kouluprojektissa suunnitellaan yhdessä jotain, niin jo se harmittaa sitä.

Mä vain nauran.

• Juurikin näin

Täällä yksi vesimies jolle riitti kaksoset!

Yhdestä tuli yhden yön suhteiden harrastaja, eipä kiinnosta nähdä sellasta enää.
      Toisella nous pissi päähän ku meni opinnoissa hyvin.

Että kyllä se siitä.

Olen kuitenkin toiveikas jos noissa miespuolisissa löytyisikin kunnollinen kaksonen, mutta taidan vain antaa olla ja etsiä toista horoskooppimerkkiä olevan kumppanin :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      23
      2413
    2. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      52
      1640
    3. Toinen toista

Hyvää sunnuntai huomenta susi rinssiltä 🤴🏼☕❄️⚜️❤️
      Ikävä
      251
      952
    4. Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.

Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu
      Maailman menoa
      276
      931
    5. Saako kantaa asetta

Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup
      Ähtäri
      11
      907
    6. Mikään ei ole ikuista

Hyvää huomenta. ☕ Susi ulvoo yksin ja tyhjyys kutsuu luokseen.⚜️❄️❤️🥱
      Ikävä
      146
      893
    7. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      56
      814
    8. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      110
      739
    9. Onko sulla mua enää yhtään ikävä

Etkö halua enää yrittääkään?
      Ikävä
      46
      725
    10. Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?

Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua
      Tuusniemi
      8
      698
    Aihe