..........................

kokemusta on

Siis vihaan tätä horoskooppimerkkiä (kaksosia)

Minulla on suunnilleen 4 hyvää ystävää tätä merkkiä joten tiedän mistä puhun. Ensinnäkin koskaan ei pidetä mitään lupauksia jos vaikka ollaan menossa jonnekkin saatetaan ilmoittaa viime tingassa että joo eipä mennäkkään.
Suunnitelmat vaihtuvat aina kas kummaa kaksosten mukaan ja varmasti niin että se on aina heidän oman etunsa mukaista. SIIS AINA
Heillä on mielenkiintoinen tapa ihastuttaa "omalla verbaalisella lahjakkuudellaan" johon jää helposti koukkuun.
Sitten on rasittavaa että välillä kaksoten kanssa menee "tosi hyvin" ja välillä tuntuu ettei ystävä merkkaa paljo paskaakaan.
Jos tulen joskus tapaamaan vielä jonku kaksosen ni se on varma että se ystävyys joka oli alkamassa loppuu siihen PISTE

5

563

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oli samanlaista

      itse olen rapu ja kaksosen kanssa on aika ajoin hyvin.
      sitten toinen asia,että kaksoset ovat manipoloivia pässejä.omistushaluinen ja läheisriippuvainen.itselläni ei saa olla kovinkaan montaa ystävää tai miestä.
      joskus minulla on joku miesystävä tai poikkis,niin johan on kaksonen ajamassa sitä pois jos se ei mielytä tai taloudellista apua saa.olen hänen takiaan menettänyt aivan ihanan miehen,vaikka hän asuukin kaukana minulla olisi mahdollisuus mennä tapaamaan kun minulla on vapaa aikaa.nyt en tiedä haluanko tavata sitä miestä ,kun kaksonen sanoo sitä ja tätä.älä älä älä.

      • aivan aivan

        Juu kuulostaa liiankin tutulta. Muiden ihmisten seurassa "näytellään" että ollaan läheisempiä ja parempia kavereita mutta sitten kohdellaan miten sattuu muuten. Tuo taloudelllinenkin apu haiskahtaa liiankin edelleen tutulta...
        Siinäpä se onkin että kaksosilla on jokin ihmeellinen kyky käännyttää takasin vaikka kuinka yrittäisi pitää oman päänsä et ei tästä tule mitään. Jotenkin ne sit luikertelee takaisin taas omaan elämään.
        Joskus vaan haluaisi pitää sen oman päätöksensä et ei olla enää missään tekemisissä kun tämän tyyppisestä ihmissuhteesta tulee vain harmia.


      • Be Happy
        aivan aivan kirjoitti:

        Juu kuulostaa liiankin tutulta. Muiden ihmisten seurassa "näytellään" että ollaan läheisempiä ja parempia kavereita mutta sitten kohdellaan miten sattuu muuten. Tuo taloudelllinenkin apu haiskahtaa liiankin edelleen tutulta...
        Siinäpä se onkin että kaksosilla on jokin ihmeellinen kyky käännyttää takasin vaikka kuinka yrittäisi pitää oman päänsä et ei tästä tule mitään. Jotenkin ne sit luikertelee takaisin taas omaan elämään.
        Joskus vaan haluaisi pitää sen oman päätöksensä et ei olla enää missään tekemisissä kun tämän tyyppisestä ihmissuhteesta tulee vain harmia.

        Pidät lujan tahtosi ettet enää ole missään tekemisissä kaksosen kanssa!!
        Näin toimin minä, vaikka kuinka yrittäisi käännyttää minut takaisin. Ei muuten onnistu!!

        Kun tosissasi päätät ettet missään tekemisissä enää ole, kyllä se onnistuu!!


      • Ihan huvittaa

        Exä suree ja sitä harmittaa, kun puhun toiselle pojalle, joka on vain koulukaveri.
        Jopa se jos jossain kouluprojektissa suunnitellaan yhdessä jotain, niin jo se harmittaa sitä.

        Mä vain nauran.


    • Juurikin näin

      Täällä yksi vesimies jolle riitti kaksoset!

      Yhdestä tuli yhden yön suhteiden harrastaja, eipä kiinnosta nähdä sellasta enää.
      Toisella nous pissi päähän ku meni opinnoissa hyvin.

      Että kyllä se siitä.

      Olen kuitenkin toiveikas jos noissa miespuolisissa löytyisikin kunnollinen kaksonen, mutta taidan vain antaa olla ja etsiä toista horoskooppimerkkiä olevan kumppanin :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      180
      1345
    2. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      311
      1050
    3. Jokohan se viimein myöntäisi

      Vai onko vielä jotain epäselvyyttä sen asian suhteen?
      Ikävä
      144
      1014
    4. RIP Lauri Paavola

      Kansalaisaktivisti ja freelance-journalisti Lauri Paavola on kuollut vain 31-vuotiaana. Hän tuli tunnetuksi hyvin kärjek
      Maailman menoa
      23
      997
    5. En pidä sinusta, en kirjoita viestejäni sinulle.

      Yritä nyt ymmärtää. En koskaan tule kiinnostumaan sinusta. Jätä minut rauhaan täällä.
      Ikävä
      96
      882
    6. Upea, kaunis ja menestynyt Martina menee onnellisesti naimisiin

      Mitäs palstan vihaajamönkeröt tähän? Kiehuttaako? Kaikki vain eivät ole kauniita ja menestyviä kuten Martina.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      226
      848
    7. Tiedätkö näen

      sinun pelisi hyvin kirkkaasti.
      Ikävä
      59
      835
    8. Asuntojen reaalihinnat alimmillaan 20 vuoteen

      Sääliksi käy niitä jotka pari vuotta sitten maksoivat itsensä kipeäksi. Kohta pankki ottaa asunnon haltuunsa ja huutok
      Maailman menoa
      84
      818
    9. Nyt olis hyvä hetki tavata ja jutella

      Entinen parisuhde on paketoitu, ja nyt olisin vapaa mies sinun käyttöösi. Vieläkö tahdot mua? Aikaa on mennyt liikaa, mu
      Ikävä
      51
      768
    10. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      122
      762
    Aihe