henkisesti, kuin luulinkaan... Ensimmäisen odotus oli aika helppoa. Tietysti aina on pelko, että kaikki ei menekään hyvin, mutta ei sitä oikein osannut pelätä. Mutta...Toisen odotus on ihan mahdotonta; pelkään koko ajan menettäväni tämän lapsen. Etenkin yöt ovat todella hankalia. Havahdun monta kertaa ajatukseen- no nyt en ole enää raskaana. Olen nyt jo viikolla 29, mutta paniikki ei vaan lienny.
Onko muita samalla tavoin panikoivia? Onkohan tämä iahn tervettä?
Iloista joulua kaikille odottajille!!!!
Toisen lapsen odotus ollut
3
380
Vastaukset
- kanssa samanlainen
tunne ihan silloin alku raskaudessa ku alkuun laitto oli hankalaa ja kesti kauan. Sit vielä muutama keskenmeno siihen päälle. No omasta mielestä pelko oli silloin alussa ihan normaalia et ei kaikki mene ok. Puolivälissä olo helpottui ja panikoinut asiaa koko ajan, mut nyt enää muutama viikko la ja pelko tullu takaisin. Välistä kans ku yöl käy vessassa niin ei saakkaan unta ennen ku tuntee kunnolla ja pidemmän aikaa vauvan liikkeet. Ihan mahdotonta, mut minkäs ihminen luonnolleen tekee. Eiköhän kaikki hyvin mene kuitenkin niin sulla ku mullakin :)) Yritetään relata ja odotetaan innolla pienokaisiamme.
- .,.,.,.,.,.,
En muista,että olisin ensimmäisestä raskaudesta pelännyt oikein mitään,paitsi synnytystä. Silloin olin kyllä 21v.
Nyt 12vuotta myöhemmin toinen raskaus ja pelkään koko ajan ettei kaikki ole hyvin. Kuuntelen ja kokeilen mahaa ja välillä tuntuu,että sekoo. Tänään olin neuvolassa taas ja molempien sydän äänet kuului,joten taas uskoa,että kyllä ne siellä hengissä ovat.
Onkohan se tämä ikä ja kokemus,kun saa pelkäämään ihan sairaasti..?
Hyvää Joulun odotusta kaikille odottajille ja yritetään rauhoittua!!! =)- 37 v
Kun sain ensimmäisen lapsen, olin 31-32 v ja tosi hermona...sanoivat Naistenklinikalla että niin se aina on...alle 30 v synnyttäjät ottavat iisisti ja yli 30 v synnyttäjät ovat hermoraunioita. Nyt olen 37 ja odotan kolmatta...toinen meni kesken...ja olen taas ihan hermoraunio pelosta, että jotain tapahtuu...en oikein edes uskalla odottaa vauvaa...kun puhumme lapseni kanssa vauvasta, niin siinä on aina tuo "jos"...kokihan hänkin jo yhden menetyksen...ja molemmat siis valmistaudumme uuteen menetykseen samalla kun toivomme lapsukaista syntyväksi luoksemme...Mulla nyt rv 17 2.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2416746Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne664154Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1313165- 1562322
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla181860Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1701597- 821484
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o301461Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https371379Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1111061