Älä osta trokarilta

maksimissaan normaalihintaan

Menkööt itse konserttiin saatanan limanuljaskat. Puolitoista tuntia puhelin antoi verkko varattu ja netin kauttakaan ei lippuja saanut. Perseestä koko vitun lippupalvelu.

15

1693

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MalcolminRiffi

      Itse sain kenttälipun (huoh) mutta kyllä nuo trokarit on perseestä.Hyvä keino on jättää ostamatta niiltä ja jättää lippujensa kanssa märisemään.
      Mutta kyllä se taitaa olla niin että tämän tason keikalle on niin kova tunku että saavathan ne lippunsa myytyä. Ikävä kyllä.
      Lippupalvelussa olisi parantamisen varaa ehdottomasti, niin moni halukas jää ilman lippua........
      Ja tietysti bändi(mikä taho siellä sitten keikat järjestääkin, ei itse bändi) olisi voinut toisenkin keikan heittää, kysyntäähän nyt on.

    • Clubilainen

      Vieläkin saa fanclubin kautta!Ei oo paljon lippujen päälle (n.17.5e/lippu) tuo clubimaksu!Eiku sieltä vaan ennen ku huutonetistä!!

      • bonbonscott

        Ei kiinnosta tuokaan välistäveto. Olen ollut fani kohta 20 vuotta ja tuollaisella kerholla nyt ei ole mitään tekemistä AC/DC:n fanien kanssa.


      • black ice
        bonbonscott kirjoitti:

        Ei kiinnosta tuokaan välistäveto. Olen ollut fani kohta 20 vuotta ja tuollaisella kerholla nyt ei ole mitään tekemistä AC/DC:n fanien kanssa.

        kotonas! :):) Herää nykyaikaan pappa!!


    • Älkää ostako

      Heti ysiltä aloin jonottamaan netissä ja ilman jäin. Vaikka olisin halunnut kerran eläissään kyseistä bändiä käydä katsomassa, en kuitenkaan trokareille rahojani anna. Toivoisin ettei muutkaan osta. Olisi mukava tietää että jollekkin mulkulle liput jäi käsiin.

      • saamaan aika

      • mukaan

      • tekee,
        mukaan kirjoitti:

        tämä joku on Alasen Marja Tampereelta.

        jos noita lippuja on "vaan" 32 kpl myynnissä niin tämä ihminen tekee yli 1700 euron tilin kun voittoa tulee 54 € (129 - 75) per lippu!!

        Helkkarin hyvä bisnes...pistää vaan miettimään et mistä hitosta noi kaikki liput on yhden ihmisen myyntiin päätynyt!?


      • taxbear
        tekee, kirjoitti:

        jos noita lippuja on "vaan" 32 kpl myynnissä niin tämä ihminen tekee yli 1700 euron tilin kun voittoa tulee 54 € (129 - 75) per lippu!!

        Helkkarin hyvä bisnes...pistää vaan miettimään et mistä hitosta noi kaikki liput on yhden ihmisen myyntiin päätynyt!?

        Trokarin nimi on tiedossa. Täytyypä muistuttaa verotoimistoa tarkistamaan onko ko. henkilö maksanut myyntivoittoveron lipuista.


      • verotajalle
        taxbear kirjoitti:

        Trokarin nimi on tiedossa. Täytyypä muistuttaa verotoimistoa tarkistamaan onko ko. henkilö maksanut myyntivoittoveron lipuista.

        Kannattaa vihjata verottajalle, varmaan raha kiinnostaa verottajaakin.
        Harmaatalous talous täytyy laittaa kuriin, sanoi Katainenkin.


      • blääh
        verotajalle kirjoitti:

        Kannattaa vihjata verottajalle, varmaan raha kiinnostaa verottajaakin.
        Harmaatalous talous täytyy laittaa kuriin, sanoi Katainenkin.

        en usko että kaikki trokareiden liput menee kaupaksi sen verta paljon niitä on myynnissä ja halukkaita maksajia faneja löydy niin paljoa.


      • fannnnn

      • menee kaupaksi
        blääh kirjoitti:

        en usko että kaikki trokareiden liput menee kaupaksi sen verta paljon niitä on myynnissä ja halukkaita maksajia faneja löydy niin paljoa.

        eihän nämä urpot muuten näitä lippuja hamstraisi.
        Itsekkin olen joskus joutunut ostamaan liput huutonetistä kun lippupalvelusta niitä on mahdoton saada!!!! Eilenkin meitä oli kolme kaverusta yrittämässä lippuja heti aamusta ja mä olin ainut joka sain liput. Ja tämä nimimerkki mikaala huutonetissä on oikein ammattitrokari jos myyntihistoriaa katselee. Mitenöhän huutonetti saisi nämä trokarit kuriin????


    • Vittuntunut fani

      Olen samaa mieltä lippu"palvelusta"; jos verkko ei ollut varattu, niin naisääni väitti numerovalinnan olevan virheellinen.
      Kolmella puhelimella koetin soittaa tunnin, heti 9->.
      Netti"palvelukaan" ei pelannut. Aikani jonotin kunnes tuli ilmoitus että selaimeni turva-asetukset eivät vastaa ostotapahtumaa. Jotain asetuksia olisi pitänyt muuttaa jotta olisin "ehkä" saanut vietyä ostotapahtuman loppuun.
      Ketuttaa aivan älyttömästi anataas.

      • !!!!!?????

        minulle ilmoitti saman tekstin kahdesti ja lopuksi vaati vain kirjautua uudelleen omilla tunnuksilla sisään. Liput vaivattomasti kentälle ja kesällä nautitaan 2kertaa Metallica ja kerran ac/dc. Hyvää joulua kaikille!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe