Minulla on hirveästi syyliä käsissä ja niitä tulee vain koko ajan lisää. Aluksi laitoin niihin Verruxin-geeliä ja se ei auttanut. Olen jäädytellyt niitä Wartner jäädytysaineella vaikka kuinka monesti, ei auta. Onko enää muuta vaihtoehtoa kuin mennä lääkäriin poistattamaan ne??
Syylät!!
7
6408
Vastaukset
- Kokenut..
Osterivinokaskuuria. Luontaistuote, syö kuuri loppuun syylät lähtevät.
En uskonut itse ensin, mutta pakko oli uskoa kun kaikki syylät lähtivät. (oli kymmeniä jalkapohjissa ja monta vuotta) - kokeillut
ruokasoodaa, koska joku taisi täällä sitä suositella. Ja ihan oikeasti jalkapohjieni syylät (joista olen kärsinyt vuosia!) ovat nyt hyvää vauhtia kuolemassa ja häviämässä!
Minä olen tehnyt seuraavasti: suihkun jälkeen, kun jalkapohjien iho pehmennyt, olen hionut syyliä jalkaraspilla (sellainen 'hiekkapaperinen') niin paljon kuin olen kärsinyt. Sen jälkeen olen pessyt jalat, kuivattanut ne, kostuttanut syylien kohdat vedellä uudestaan ja sitten painellut märkiin syyliin ruokasoodaa. Sooda tarttuu hyvänä kerroksena märkään syylään. Sitten laitan syylien päälle haavateippiä (micropore-merkkistä, parempaa kuin tavallinen laastari, koska ei takerru niin jalkapohjiin). Annan noiden teippien olla jalkapohjissa seuraavaan suihkuun, jonka jälkeen toistan saman operaation.
Välillä voi ottaa jalkakylpyjä, joissa veden joukossa kunnolla ruokasoodaa. Ja se hiominen on myös tärkeää.
Syylien poisto tulee ruokasoodalla todella halvaksi verrattuna muihin keinoihin. Tuntuisi myös tepsivän tuo ruokasooda.
Voisit yrittää soveltaa tuota ruokasoodaohjetta käsiesi syyliin. Ota käsikylpyjä, hio sen jälkeen syyliä pienemmiksi ja laita niihin soodaa. Sitten haavateippiä päälle. Käsissä tuo hoito voi olla hankalampaa kuin jaloissa, mutta voisi onnistua jos syyliä ei ole ihan hirväesti.
Jokatapauksessa soodahoito on halpaa. Ainakin jalkoihin voin sitä suositella.
Itse kärsin syylistä todellakin vuosia ja ne vaan levisivät. Mutta nyt tekevät kuolemaa.
Kiitos ruokasoodavihjeestä sille ihmiselle, joka sen tänne kirjoitti aiemmin! :) - poista se
se syylä poistetaan,mikä tuli ensimmäiseksi,kaikki alkaa ja loppuu siihen,eli tehostat syylänpoistoa siihen syylään,ja jos se saadaan pois kaikki muutkin katoavat.kokeile jotain muuta syylänpoistoainetta,laitat,ja laastari päälle,noin viikko joka päivä.ps en muista enään nimiä , mutta näin minä tein
- hyvä keino
On uskoakseni sellaista hopeanväristä putkimiesteippiä. Tästä oli joku lääketietellinenkin kokemus/tutkimuskin jossain. Eipä kyllä minulla ainakaan ollut mitään tehoa. Syylät kyllä pehmenivät mutta ei mennyt juuriin asti. Joten pian tulivat uudestaan samanlaisiksi.
ehkä joku muu saanee avun sillä.- apuaa :(:(:(:(
Minulla on peukalossa TODELLA kookas syylä,
ja 2 pientä alkavaa syylää molemmissa keskisormissa. Myös jalkapohjassa on ällöttävä
iso syylä. Olen kokeillut werruxinia, ja kaikkea muuta, mikään ei tunnu tehoavan ! en voi pitää kaikissa sormissa laastareita, sillä sekin näyttää tyhmältä. Olen joskus itse leikkinyt kirurgia ja leikannut syylän irti, ja pysyi vähän
aikaa poissa mutta kasvoi uudelleen.
Nyt on sitten aikomus mennä lääkäriin... toivottavasti jäädytys toimii.
- ......................
Olen kokeillut kaikkia itsehoitoja ilmastointiteipistä jäädytykseen. Syylät sijaitsevat pääasiassa toisessa jalkapohjassa mutta jokunen pieni on ollut toisessakin jalkapohjassa. Aluksi jalassa oli vain 1 syylä mitä koitin hoitaa ja se levisi itsehoidon takia (uskoisin raspilla vetelyn takia) Mikään ei auttanut ja koska ne syylät ovat rumia ja pelkään niiden tarttumista muihin, menin laserhoitoon. Nyt iso arpi jalkapohjassa josta leikattiin laserin lisäksi pala ihoa pois joka kesti kauan parantua. Arpi on jotenkin auki (?)ja todella ruma. Kohdassa siis oli noin 5 isoa syylää ryppäässä. Olen menettänyt kaiken toivon näiden hoitamisessa kun löysin taas toisesta jalkapohjasta syylän. Jalasta oli 2 poistettu laserilla aikaisemmin. En ole enää varma onko järkeä ravata syylätohtorilla kun ne tulevat aina takaisin. Pelkään tavata tämän takia naisia. Pelkään ihmisten pelkäävän tarttumista. Kohta loppuu leikit ja vedän kirveellä koko jalan poikki perkele. Joku tohtori voisi keksiä nyt lääkkeen tähän vaivaan, antaisin puoli sydäntä sille ihmiselle joka vapauttaisi tästä taakasta.
- Itsellä auttanut
Helpoin konsti syylien poistoon on kerran kostuttaa syylä pisaralla polttoöljyä tai dieseliä ja syylä lähtee pois. Niin pieni pisara ulkoisesti ei ole terveydelle haitallista. (saattaa tarvita pari kertaa isoille syylille, itsellä riittänyt yksi kerta)
Aikaisemmin kokeilin myös ilmastointi teippiä syylän päälle toimi myös mutta on aika ikävää olla monta päivää teipit sormessa.
Aivan ensimmäiseksi lapsena kokeiltiin kryohoitoa syyliin ja en suosittele kenellekkään aivan sairaan kivuliasta ja seurauksena samanlaiset kuin palovammat (isot vesikellot) ja ikuiset arvet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961886- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693