ihana nimi.. mitä mieltä muut?
TARITA
13
707
Vastaukset
- en tykkää..
No aika kummallinen...vaikka yleensä tykkäänkin erikoisista ja uusista nimistä..tuli mieleen tarina, mutta ei kai se huono asia?
- mielestä
Aika nätti nimi = )
- minun
Sarita paljon olisi paljon parempi
- Primrose
tarjota-verbin vanhahtava synonyymi.
- Myy.
Vähän liian kummallinen mun makuun. Miten olisi vaikka Tarina? Karitakin on viehättävämpi, vaikka ei suosikkeihini kuulukaan.
- Mauriina
Talita on paljon kauniimpi kuin Tarita. Tarita on suomen kielessä verbi, joka tarkoittaa samaa kuin tarjota. Talita taas on arameaa (syyriaa siis) ja tarkoittaa suomeksi tyttö.
- bellabimba
Talita on kuin ärrä-vikaisen Tarita. Tarita ei hirveästi töki, ihan ok, pidän myös Tarlenasta.
- -kirsikka-
nätti nimi... tunnekin yhden Taritan, oikein mukava tyttö, joten myös siksi nimi on kiva =)
- ÄMiiaa
Samanlaisia nimiä löytyy: Karita, Marita, Sarita, Arita. Joten Taritalla jatkuuuu... :)
- Durgan
Tarita kyllä tarkoittaa intiassa jumalatar Durgaa ja kyllä miellumin omaperäinen nimi kun joku Anna-kaisa tai olge ei pahall.
- Hai-sieeeeeeeee
Mannenimi.
- Jeaps
Ei vältämättä nimittäin intiasta sen alkuperä tulee
Ja miksi pitää olla noin rasisti?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup634885Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1283497Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua483104Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652247Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4481921Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.771578- 621347
- 631271
- 2611097
- 471042