Eli mitä ostaisin 22v miehelle, jolla on jo kaikkea tarpeellista eikä aina viitsisi antaa sitä pehmeää pakettia. Koruja hän ei voi työnsä puolesta käyttää ja niitä on kyllä muutenkin paljon.
Tykkää paljon autoista ja kaikesta missä on moottori. Työkalujakin on riesaksi asti.
Auttakaa mua
mitä ostais 22v avopuolisolle?
4
1287
Vastaukset
- murheet
tääläki! Auttaisin mutku en ittekkää keksi. Meillä tosin melkein puolet vanhempi herrasmies, jolla todellakin on jo kaikkea. Tää on aina yhtä vaikiaa, koita tottua siihen ystävä hyvä ;D
- joulutonttu_
Juh sama ongelma täällä! Ajattelin jotain pelikonsolia, mutta kun en osaa päättää Xbox 360:n ja Wiin välillä niin en tiä jääkö sitten kokonaan ostamatta! Band of Brothers -dvdboksin ostin jo, mutta kun oon hänen suustaan muutaman kerran kuullut kuinka "olis kiva joskus pelailla jotain", niin aloin katselemaan myös noita konsoleja. Miehet on tosiaan vaikeita lahjottavia...
- markettixx
osta leatherman-veitsi
kaikki miehet tykkää niistä,
mutta osta sitten kunnollinen, ei mitään
halvinta mallia. Niitä on mm. kaikissa urheiluliikkeissä. googleta! - idea
Ostin musiikaaliselle miehelleni didgeridoon kun en mitään muuta keksinyt. Pahimmassa tapauksessa se ois menny ihan koristeenakin mutta kyllähän toi siitä jotain ääntä on saanut aikaan. Oli muuten hauska eka ilta tuon torven kanssa kun mies yritti posket pullollaan soittaa sitä :D
Meinasin tilata Thomannilta (www.thomann.de) kun hinta oli halvempi kuin Aasiakaupassa (www.aasiakauppa.fi) mutta siellä tuli vastaan toimituskulut joten tilasin ns. kalliimman Suomesta. Plussapuolena didgeridoo tuli parissa päivässä postiin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 265271
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34647- 1451577
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551426Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141260- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211064viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.189946En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61893- 37819