TÄSSÄ TIETOPAKETTI MIAMISTA:(

SUVIR86

olen käynyt 7 eri maassa ja miami oli ainutsuuri pettymys!Tyhjiä pilvelpiirtäjiä hotellejajoiden keskellä ei ole ihmisiä kauppoja baareja...ELÄMÄÄPalvelu kaupoissa ravintoloissa usein työkeää(joitakin poikkeukia)Keskustasta löytyy Bayside marketbles jossa abaut 20 kauppaa..showkras mill 45min ajomatkan päässä.Iso mutta vaatteet todella erilaisia kuin muualla.montaa vaatetta en 2vk matkalta tuonut.hotellin altaalla vartijoita aina ja tultiin valittaan et liian paljastavat bikinit:)Hesarillakin on enemmän elämää kuin tällä "kuuluisalla"Collins Avenue!JOO JA IHMISETHÄN ON NIIIN KAUNIITA JA LAIHOJA BLHAAH

12

4105

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poistaa

      Hienoa, että kukaan ei provosoitunut. Mielestäni tämän voisi poistaa ihan esimerkiksi muille. Hyvää Joulua!

      • SUVIR86

        ja sä lienet käynyt paikassa?ku näytät tietävän jos et ole tervemenoa vaan


      • vaan
        SUVIR86 kirjoitti:

        ja sä lienet käynyt paikassa?ku näytät tietävän jos et ole tervemenoa vaan

        Katos plikkaa, sähän haluut ihan kinata!

        No, ei sentään. Tavallaan oon ihan samaa mieltä kanssasi. 8 kertaa Floridassa käyneenä voin tunnustaa, että en ole kertaakaan Miamissa asunut. Johtuu juuri siitä, että se on mielestäni ankea, ja yli mainostettu. Ei edes kunnon pilvenpiirtäjiä! Jopa artdeco -alue ei ole niin erottuva, kuin kerrotaan. Hienointa Miamissa on mielestäni rannat, ilmainen metro mover ja , no eipä tuu muuta mieleen.

        Itse olen asunut Floridan etelä-, länsi-, itä-, keskialueilla. Pienissä ja isoissa kaupungeissa. Mitä isompi mesta, niin sitä huonompi. No, fort lauderdale on ihan mukava, vaikka onkin mielestäni suurMiamia. Kaupungithan erottaa toisistaan vaan kyltti tienreunassa.

        Florida itsessään onkin sitten eri juttu. Jos on auto alla, niin sitten voi olla vaikka mitä koettavaa ja nähtävää. Pitää vaan olla halua kierrellä ja mielellään tutkia asioita jo ennen matkaa. Esim. länsiranikko floridassa eroaa täysin ilmapiiriltään Miamista. Jopa Fort Lauderdale eroaa Miamista.

        Ostosmahdollisuudet suur-Miamin alueella ovat kylläkin vertaansa vailla koko mailmaankin verrattaessa. Löytyy ihan mitä vaan (paitsi moottorikelkkoja). Jos joku väittää vastaan, niin saa katsoa peiliin.


      • mie olin ArtDecolla
        vaan kirjoitti:

        Katos plikkaa, sähän haluut ihan kinata!

        No, ei sentään. Tavallaan oon ihan samaa mieltä kanssasi. 8 kertaa Floridassa käyneenä voin tunnustaa, että en ole kertaakaan Miamissa asunut. Johtuu juuri siitä, että se on mielestäni ankea, ja yli mainostettu. Ei edes kunnon pilvenpiirtäjiä! Jopa artdeco -alue ei ole niin erottuva, kuin kerrotaan. Hienointa Miamissa on mielestäni rannat, ilmainen metro mover ja , no eipä tuu muuta mieleen.

        Itse olen asunut Floridan etelä-, länsi-, itä-, keskialueilla. Pienissä ja isoissa kaupungeissa. Mitä isompi mesta, niin sitä huonompi. No, fort lauderdale on ihan mukava, vaikka onkin mielestäni suurMiamia. Kaupungithan erottaa toisistaan vaan kyltti tienreunassa.

        Florida itsessään onkin sitten eri juttu. Jos on auto alla, niin sitten voi olla vaikka mitä koettavaa ja nähtävää. Pitää vaan olla halua kierrellä ja mielellään tutkia asioita jo ennen matkaa. Esim. länsiranikko floridassa eroaa täysin ilmapiiriltään Miamista. Jopa Fort Lauderdale eroaa Miamista.

        Ostosmahdollisuudet suur-Miamin alueella ovat kylläkin vertaansa vailla koko mailmaankin verrattaessa. Löytyy ihan mitä vaan (paitsi moottorikelkkoja). Jos joku väittää vastaan, niin saa katsoa peiliin.

        On sellainen kolkytvuotta sitten varmaan ollut tosi kiva rantapaikka - mielettömine kauppoineen ja hotelleineen.

        Nyt olen ollut- kävellyt, ajellut, ollut, istunut, kuunnellut tunnelmia. Rannat ei niin puhtaita. Ei vaan sytyttänyt.

        Rikkaat ajeli puoli kahdeksan illalliselle ja bilettää- ralli oli melkoinen. Limusiini, limusiini, avoauto, taksi, taksi, taksi, taksi ja tavallinen auto jne. Köyhät oli jo menneet siihen mennessä kotia tai töihin. Valtavat alue-erot, kymmenen km ja ihan toisenlaiset talot,ihmiset jne.

        Ja putiikkien ja ravintoloiden sisäänheittäjiä riitti...asiakkaita ei. Miksiköhän?


    • florida-fani

      Niin että hyvää joulua sinnekin ja mene sinä plikka sinne kanarialle tai tallinnaan lomailemaan tuttuihin paikkoihin!

      • SUVIR86

        Kairo Hurghada Tunisia 2*Bangkok Pattaija hua hin,Portugali..Intia.Turkis 2 kertaa. 3 matka ostettu.MISTÄ SÄ TIiT MIS OON KÄYNY?????????


      • turistirysat
        SUVIR86 kirjoitti:

        Kairo Hurghada Tunisia 2*Bangkok Pattaija hua hin,Portugali..Intia.Turkis 2 kertaa. 3 matka ostettu.MISTÄ SÄ TIiT MIS OON KÄYNY?????????

        kierretty. Oletko muuten humalassa kun tanne kirjoittelet?


      • suvir86
        turistirysat kirjoitti:

        kierretty. Oletko muuten humalassa kun tanne kirjoittelet?

        en sanoisi kairoa ja intia delhiä miksikää turistirysäks..kerjäläisiä täynnä!!mitä pahaa nois kohteis on oot ite tainnut käyä vaa tallinnas


      • jyväjemmari
        suvir86 kirjoitti:

        en sanoisi kairoa ja intia delhiä miksikää turistirysäks..kerjäläisiä täynnä!!mitä pahaa nois kohteis on oot ite tainnut käyä vaa tallinnas

        mie oon käyny kaupassa. hyvää uutta vuotta


    • chupito89

      no onneksi oot sentää jo käyny jopa 7 eri maassa :D
      onkohan sulla nyt ollu tarpeeks aihetta valittaa? :D

      • chupito89

        Alkuperäinen kirjoittaja kuulostaa iha siltä että maailman pitäisi pyöriä sen ympärillä..
        Just sellaselta perussuomijuntti valittajalta joka valittaa ulkomailla ku ei oo samanlaista ku suomessa.
        huoh.. jospa pysyisit vaa suomessa taikka korkeintaa mee laivalla viroon tai ruotsiin jos johki haluat.
        Mut älä tuu aukoo nassuas jos jossai on muualla on erilaista.. -.-


      • ihmettelemaan
        chupito89 kirjoitti:

        Alkuperäinen kirjoittaja kuulostaa iha siltä että maailman pitäisi pyöriä sen ympärillä..
        Just sellaselta perussuomijuntti valittajalta joka valittaa ulkomailla ku ei oo samanlaista ku suomessa.
        huoh.. jospa pysyisit vaa suomessa taikka korkeintaa mee laivalla viroon tai ruotsiin jos johki haluat.
        Mut älä tuu aukoo nassuas jos jossai on muualla on erilaista.. -.-

        etta minkalaisissa rihmoissa on siella altaalla pyoritty, etta on vartijat valittaneet.
        Ja vaikeatahan on englanninkielisessa maassa kun marketplace=marketbles ja Sawgrass=showkras!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1575
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1414
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1331
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      31
      1305
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1258
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1186
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1082
    Aihe