Tuikkivat taivaan tähtivyöt
ja helmeilevät miljoonat
lumikiteet hangen
valkeudessa
värivalojen loiste ympäröi
lähitienoot palamaan
miljööseen tuikkimaan
kirpeä tuulahdus virkoaa
kasvoilleni
piristämään punaa poskipäille
alla sinitaivaan kannen
ja kaikki tämä
tunteen loisto
on silmiesi ilakointi
saapuvaan Jouluun
hymysi kare
kuunsirppinä
Taivaan juovana
juotat minut
- onneesi.
Totta - vaiko
aikuisen toiveunta ;
vain Sinä sen
tiedät
ja minä odotan !
totta vainenko
14
380
Vastaukset
- ' ' ' ' ' '
saapuu aina, toivoa voi
joku sinulle onnea soi
niin iski joulun taika sinuun..... - juna myöhäistä miestä
kuljettaa kun pääteasemaa
etsii ....
ja sinne aikoinaan pääsee.
Kiitos Sinulle tästä
taikasauvastasi,jotka
tähdillä varustan.
- *MURUKULTA*
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Hyriseviä onnentunteita
niin paljon kuin pieniä lumihiutaleta
Päivääsi näihin ennen Joulua
tämä on sitä elämänkoulua
Murukulta sulle vilkuttaa
kuunsirppinä hymyää taivaalta :)
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Kiitos hienosta runostasi, dolan,
sulkakynäsi osaa nämä kaarrokset oikein tehdä! :)Huomenta - ihka uudessa aamussa
ja samalla pahoittelen omaa
myöhäistä aikatauluani.
Ehkä Sinä eräs hyvän mielen
Opettajista olet ollut ja
minä tavallani vastaan
- nyt näin.
Hyvää viikonvaihdetta
Sinulle.
- lindalinda1
on runosi tulvillaan Dolan taivaisine tähtivöi-
neen ja lumikiteineen.
Kirpeys, poskien puna, sinitaivas, silmien
ilakointi - siinä ne makeat joulumausteet poimit-
tuna. Ja niiden lisäksi ' hymysi kare
kuunsirppinä '
Toteutukoon toiveunesi jouluna,
ainakin runo antaa siihen oivat eväät.Minä nyt tälläisen sain aikaiseksi
tällä kertaa,sillä tuota edellistä
piti hieman valottaa näin
Joulun alla ... mitä sitten
lienee minuun vaikuttavan.
Kiitän sanoistasi ja katsotaan
kuin tunnustellaan,että mitä
tuo tullessaan ja vie
mennessään.
Hyvää viikonvaihdetta
Sinulle.
- tiiger-66
Runosi paranee vaan
koko ajan,
niissä on niin paljon
kaikkia kauniita asioita,
lämpöä ja niin kauniin
herkkää odotusta,,,
,,toivois, et totta vainen on tää,,
,,siis tottavie,,
tigru sekoaa kohta sanoissaan,,,
,,liikaa jo koneella,,
,,tietystikkin sitä näin,,
,,siis toivoo,,
odotellessa tanssittaisko?
pannaanko polkaksi? :)))))
vai, joutaako nässynrunokunkku
moiseen tigrun kaa? *wirn* :))
http://it.youtube.com/watch?v=brNgMD40l54&feature=relatedOlisikohan Sinulla pientä osuutta
asiaan tuon sanojeni valkeuden
kanssa,sillä halusin edelliseeni
verrattuna valaistaa tällä
hohdollani.
Suosittelen tanssikenkiisi
varvas-suojia,sillä tässä
jo muutenkin menee tuonne
setsuuri osastolle...
... ja itselleni kylmäkääröä
otsalle tukisauvoja myöden.- tiiger-66
dolan kirjoitti:
Olisikohan Sinulla pientä osuutta
asiaan tuon sanojeni valkeuden
kanssa,sillä halusin edelliseeni
verrattuna valaistaa tällä
hohdollani.
Suosittelen tanssikenkiisi
varvas-suojia,sillä tässä
jo muutenkin menee tuonne
setsuuri osastolle...
... ja itselleni kylmäkääröä
otsalle tukisauvoja myöden.kiitos,
varpaani loistavassa kunnossa!
mä suosittelen sulle
vitamiineja näin kaamoksen aikaan,
ei oo pahitteeksi,,niih kerta,,
,,jaffoja heitinkin jo* tuliko perille? tiiger-66 kirjoitti:
kiitos,
varpaani loistavassa kunnossa!
mä suosittelen sulle
vitamiineja näin kaamoksen aikaan,
ei oo pahitteeksi,,niih kerta,,
,,jaffoja heitinkin jo* tuliko perille?- vauhtisi liian nopsa
et ees pysähtynnyt -
ja mitäs me pöljät
näin on iha hyvi.- tiiger-66
dolan kirjoitti:
- vauhtisi liian nopsa
et ees pysähtynnyt -
ja mitäs me pöljät
näin on iha hyvi.pysähdyimpäs
mut höh,
mikä haparakoura siellä
kun ei saanunna kii?!
vai heitinks
ihan mettään?!
voe minnuu höpsykkää,
suo anteeks,, *katsoo silmiin*
sit kun kelit taas suosii
niin potkuttelen taas
ja tuon perille tupaan asti,,,se on varma!! tiiger-66 kirjoitti:
pysähdyimpäs
mut höh,
mikä haparakoura siellä
kun ei saanunna kii?!
vai heitinks
ihan mettään?!
voe minnuu höpsykkää,
suo anteeks,, *katsoo silmiin*
sit kun kelit taas suosii
niin potkuttelen taas
ja tuon perille tupaan asti,,,se on varma!!Tämä on niin korkealentoista
että tarkkuutta vaativaa
insinööri ja psykologista
vaativaa teoriaa,jotta
me tämän oppisimme ja
saisimme toimimaan,
niin vaatinee uutteraa
ponnistusta kuin henkistä
tahtoa halun kanssa
- että tuvan perille
saavuttaisiin yhdessä -
alku on lupaavan
oloinen. Hyvää yötä ...
aina katse katseen ja
hymyn tavoittaa !
- pups
Linnunradan polku, sen satojen miljardien tähtien himmeä hohde ja miljoonien lumikiteiden helmeily hangella... On maailmankaikkeus runossasi, ja pieni ihminen kaiken keskellä värivaloineen ja odotuksineen. Ihminen, jolle maailmankaikkeus voisi olla hetkisen vain toinen ihminen.
Kaunis runo.Hei ja Tervetuloa tähän päivään.
Vastaanpa heti tähän kun viestisi
on tässä edessäni,jota luen.
Kovin kauniisti kuin herkällä
tavalla kirjoitat runoni
myötä ja toivonmukaan
- myös itsestäsi.
Kiitos Sinulle ja toivotan
hyvää lauantai päivää.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201101- 138993
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten306787Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82694Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514
