totta vainenko

Tuikkivat taivaan tähtivyöt
ja helmeilevät miljoonat
lumikiteet hangen
valkeudessa

värivalojen loiste ympäröi
lähitienoot palamaan
miljööseen tuikkimaan

kirpeä tuulahdus virkoaa
kasvoilleni
piristämään punaa poskipäille
alla sinitaivaan kannen

ja kaikki tämä
tunteen loisto
on silmiesi ilakointi
saapuvaan Jouluun

hymysi kare
kuunsirppinä

Taivaan juovana
juotat minut

- onneesi.

Totta - vaiko
aikuisen toiveunta ;

vain Sinä sen
tiedät

ja minä odotan !

14

380

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ' ' ' ' ' '

      saapuu aina, toivoa voi
      joku sinulle onnea soi

      niin iski joulun taika sinuun..

      • ... - juna myöhäistä miestä
        kuljettaa kun pääteasemaa
        etsii ....
        ja sinne aikoinaan pääsee.

        Kiitos Sinulle tästä
        taikasauvastasi,jotka
        tähdillä varustan.


    • *MURUKULTA*

      ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

      Hyriseviä onnentunteita
      niin paljon kuin pieniä lumihiutaleta
      Päivääsi näihin ennen Joulua
      tämä on sitä elämänkoulua
      Murukulta sulle vilkuttaa
      kuunsirppinä hymyää taivaalta :)

      ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤


      Kiitos hienosta runostasi, dolan,
      sulkakynäsi osaa nämä kaarrokset oikein tehdä! :)

      • Huomenta - ihka uudessa aamussa
        ja samalla pahoittelen omaa
        myöhäistä aikatauluani.

        Ehkä Sinä eräs hyvän mielen
        Opettajista olet ollut ja
        minä tavallani vastaan
        - nyt näin.

        Hyvää viikonvaihdetta
        Sinulle.


    • lindalinda1

      on runosi tulvillaan Dolan taivaisine tähtivöi-
      neen ja lumikiteineen.

      Kirpeys, poskien puna, sinitaivas, silmien
      ilakointi - siinä ne makeat joulumausteet poimit-
      tuna. Ja niiden lisäksi ' hymysi kare
      kuunsirppinä '

      Toteutukoon toiveunesi jouluna,
      ainakin runo antaa siihen oivat eväät.

      • Minä nyt tälläisen sain aikaiseksi
        tällä kertaa,sillä tuota edellistä
        piti hieman valottaa näin
        Joulun alla ... mitä sitten
        lienee minuun vaikuttavan.

        Kiitän sanoistasi ja katsotaan
        kuin tunnustellaan,että mitä
        tuo tullessaan ja vie
        mennessään.

        Hyvää viikonvaihdetta
        Sinulle.


    • tiiger-66

      Runosi paranee vaan
      koko ajan,
      niissä on niin paljon
      kaikkia kauniita asioita,
      lämpöä ja niin kauniin
      herkkää odotusta,,,
      ,,toivois, et totta vainen on tää,,
      ,,siis tottavie,,
      tigru sekoaa kohta sanoissaan,,,
      ,,liikaa jo koneella,,
      ,,tietystikkin sitä näin,,
      ,,siis toivoo,,

      odotellessa tanssittaisko?

      pannaanko polkaksi? :)))))

      vai, joutaako nässynrunokunkku
      moiseen tigrun kaa? *wirn* :))

      http://it.youtube.com/watch?v=brNgMD40l54&feature=related

      • Olisikohan Sinulla pientä osuutta
        asiaan tuon sanojeni valkeuden
        kanssa,sillä halusin edelliseeni
        verrattuna valaistaa tällä
        hohdollani.

        Suosittelen tanssikenkiisi
        varvas-suojia,sillä tässä
        jo muutenkin menee tuonne
        setsuuri osastolle...
        ... ja itselleni kylmäkääröä
        otsalle tukisauvoja myöden.


      • tiiger-66
        dolan kirjoitti:

        Olisikohan Sinulla pientä osuutta
        asiaan tuon sanojeni valkeuden
        kanssa,sillä halusin edelliseeni
        verrattuna valaistaa tällä
        hohdollani.

        Suosittelen tanssikenkiisi
        varvas-suojia,sillä tässä
        jo muutenkin menee tuonne
        setsuuri osastolle...
        ... ja itselleni kylmäkääröä
        otsalle tukisauvoja myöden.

        kiitos,
        varpaani loistavassa kunnossa!

        mä suosittelen sulle
        vitamiineja näin kaamoksen aikaan,
        ei oo pahitteeksi,,niih kerta,,
        ,,jaffoja heitinkin jo* tuliko perille?


      • tiiger-66 kirjoitti:

        kiitos,
        varpaani loistavassa kunnossa!

        mä suosittelen sulle
        vitamiineja näin kaamoksen aikaan,
        ei oo pahitteeksi,,niih kerta,,
        ,,jaffoja heitinkin jo* tuliko perille?

        - vauhtisi liian nopsa
        et ees pysähtynnyt -

        ja mitäs me pöljät
        näin on iha hyvi.


      • tiiger-66
        dolan kirjoitti:

        - vauhtisi liian nopsa
        et ees pysähtynnyt -

        ja mitäs me pöljät
        näin on iha hyvi.

        pysähdyimpäs
        mut höh,
        mikä haparakoura siellä
        kun ei saanunna kii?!

        vai heitinks
        ihan mettään?!

        voe minnuu höpsykkää,
        suo anteeks,, *katsoo silmiin*

        sit kun kelit taas suosii
        niin potkuttelen taas
        ja tuon perille tupaan asti,,,se on varma!!


      • tiiger-66 kirjoitti:

        pysähdyimpäs
        mut höh,
        mikä haparakoura siellä
        kun ei saanunna kii?!

        vai heitinks
        ihan mettään?!

        voe minnuu höpsykkää,
        suo anteeks,, *katsoo silmiin*

        sit kun kelit taas suosii
        niin potkuttelen taas
        ja tuon perille tupaan asti,,,se on varma!!

        Tämä on niin korkealentoista
        että tarkkuutta vaativaa
        insinööri ja psykologista
        vaativaa teoriaa,jotta
        me tämän oppisimme ja
        saisimme toimimaan,

        niin vaatinee uutteraa
        ponnistusta kuin henkistä
        tahtoa halun kanssa

        - että tuvan perille
        saavuttaisiin yhdessä -

        alku on lupaavan
        oloinen. Hyvää yötä ...
        aina katse katseen ja
        hymyn tavoittaa !


    • pups

      Linnunradan polku, sen satojen miljardien tähtien himmeä hohde ja miljoonien lumikiteiden helmeily hangella... On maailmankaikkeus runossasi, ja pieni ihminen kaiken keskellä värivaloineen ja odotuksineen. Ihminen, jolle maailmankaikkeus voisi olla hetkisen vain toinen ihminen.
      Kaunis runo.

      • Hei ja Tervetuloa tähän päivään.
        Vastaanpa heti tähän kun viestisi
        on tässä edessäni,jota luen.

        Kovin kauniisti kuin herkällä
        tavalla kirjoitat runoni
        myötä ja toivonmukaan
        - myös itsestäsi.

        Kiitos Sinulle ja toivotan
        hyvää lauantai päivää.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1101
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      993
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      306
      787
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      694
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      609
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe