Jos olen nyt viikolla 17 0 (kuukautiset) tai 17 5 (UÄ) niin onko kyseessä rv18 vai rv17? Kumpikohan noista on muuten luotettavampi laskutapa? Minulla oli keskenmeno ja tuo kuukautisten mukaan lasku on keskenmenoa seuraavista kuukautisista, joten tuskin kovin luotettava?
mikä viikko
7
353
Vastaukset
- .......................
Olet joka tapauksessa rv 18, koska se käsittää päivät 17 0 - 17 6 ja sitten olet jo raskausviikolla 19
- raskauslaskuri
niin saat sen omilla jutuilla aina näkymään.tosi kätsä,joku laitto mulle tääl sen aikoinaan..ihanaa avata kone kun se laskuri kertoo heti monta pv jälellä,mikä viikko menossa,hedelm.ajankohta ..laskettu aika ,painot molemmilla ynnä muuta.se on hyvä :)
- lasket
ultran mukaan! jos ultrassa on määritetty sulle laskettu aika niin sen mukaan mennään, itsellä oli np-ultraan mennessä 13 1 kuukautisten mukaan, mutta ultran mukaan vasta 12 2 eli siirryin ajassa taaksepäin kuudella päivällä ja elin yhden viikon "uudelleen" :) näin ollen siis laskettu aikanikin siirtyi eteenpäin. ei niitä kuukautisia enää muistella kun ultrassa on la määritetty!
- minä80
Laskettua aikaa muutetaan ultran mukaan, vain jos eroa kuukautisten mukaan laskettuun ajankohtaan on riittävästi. Nyt en muista onko se ero 5 vai 6 päivää. Eli aloittaja tietänee parhaiten, onko ultran mukaan määritetty uusi laskettu aika? Jos on, niin sitten lasketaan sen mukaan, jos ei niin sitten lasketaan kuukautisten mukaan.
- laskuriinhan
kannattaa sitten merkitä "laskettu aika määritetty" eikä "kuukautisten alkamispäivämäärästä" kun kerran olet 5 päivää pidemmällä ultran mukaan. tai jos tarkoitit tuota laskuria missä on dentobonin mainos (mitä itsekin käytän) niin siinä kysytään ainoastaan kuukautisten alkamispäivämäärä jonka voit itse siirtää niin että se vastaisi ultran mukaan annettuja viikkoja. itse tein näin! eli jos kuukautiset alkoi esim. 10.8 niin laitat siihen ne alkaneiksi 5.8. tällä tavalla saat sen oikean lasketunajan näkyville! toinen laskuri mitä oon ite käyttäny on oysin raskauskiekko, jossa on vähän eri tavalla asiat :)
- ainakin
minä80 kirjoitti:
Laskettua aikaa muutetaan ultran mukaan, vain jos eroa kuukautisten mukaan laskettuun ajankohtaan on riittävästi. Nyt en muista onko se ero 5 vai 6 päivää. Eli aloittaja tietänee parhaiten, onko ultran mukaan määritetty uusi laskettu aika? Jos on, niin sitten lasketaan sen mukaan, jos ei niin sitten lasketaan kuukautisten mukaan.
eroa tulee olla 4 päivää että la siirretään, itsellä siirtyi kuudella päivällä.
- eroa
ainakin kirjoitti:
eroa tulee olla 4 päivää että la siirretään, itsellä siirtyi kuudella päivällä.
6 päivää oli np-ultratutkimuksen mukaan eikä laskettua-aikaa siirretty.. Sama 16.3 laskettuaika pysyi siltikin... Tuossa pari kuukautta sitten oli tuo toinen ultra jossa totesi lääkäri että sikiö on enää vain sen 3 päivää jäljessä kehityksestä...
Ei siis kaikilla sitä siirretä niinkuin tuo edellinen antoi ymmärtää että siirretään 4 päivää jos o eroa tai enemmän...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?
Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi1453679Henkirikos kiuruvedellä
Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut1083514Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi202472Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs42285100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es282113Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa331173Läpäiseekö Martina Aitolehti Erikoisjoukot - kyllä vai ei?
Martina Aitolehti on pärjännyt mainiosti Erikoisjoukoissa. Yrittäjä on mielipiteiltään napakka ja hän sivaltaakin koulut171031- 134833
Ei ne päivät ole samanlaisia...
Toisena hymyillään ja katsellaan silmiin, toisena taas tuntuu ettei edes tunneta toisiamme, vältellään ja katseet ei vah28830Oikea syy siihen
miksi toivon ettei enää törmätä on se, että olen ihan tavattoman ihastunut sinuun. Paljon helpompi itselle kun ei saa pä34754