Millaisia kokemuksia teillä on moisio forestin risukourista ja itse yrityksestä? Mitä muita kerääviä ja karsivia kouria olette hankkineet, pystykarsinta, syke, syöttävä?
Kokemuksia moipu risukourista
5
7743
Vastaukset
- pelittää
Meillä on 300ES ja oltu ihan tyytyväisiä. Giljotiini on nopea ja katkaisee isonkin puun. Koura myös syöttää kokoisekseen yllättävän hyvin. Runko on yksinkertainen ja vankka.
- hyviä
Ihte kysyin onko ollu mittää ongelmia näissä ja ko firmassa vastattiin että parissa ekassa protossa jotka myytiin etiä päin on giljotiinin runko revenny. Mutta tämän jälkeen rautaa lisätty giljotiiniin 50kg että sen jälkeen ongelmia ei ole ollut. Kyllä nämä uudet mallit ovat ihan toimivia.
- hohoho....
Kun valmistaja itse vastaa tehtyyn kysymykseen niin saa taatusti valmistajaa itseään mainostavia vastauksia.... noi lähes sana tarkat kopiot vastaukset löytyy muiltakin foorumeilta!
Ongelmia lujuuden kanssa on ollut tuotanto versioissakin, valmistaja on kaiken lisäsi erittäin nuiva takuu käsittelyihin, vaikka valmistusvirheet on ollut täysin kiistämättömiä. - laites
hohoho.... kirjoitti:
Kun valmistaja itse vastaa tehtyyn kysymykseen niin saa taatusti valmistajaa itseään mainostavia vastauksia.... noi lähes sana tarkat kopiot vastaukset löytyy muiltakin foorumeilta!
Ongelmia lujuuden kanssa on ollut tuotanto versioissakin, valmistaja on kaiken lisäsi erittäin nuiva takuu käsittelyihin, vaikka valmistusvirheet on ollut täysin kiistämättömiä.Mulla on ollu 400es käytössä useamman kuukauden ja tolkun laite. Mitä tulee tuohon takuupuoleen, mistä edellinen kirjoittaja nillitti, niin ei pidä paikkansa. Muutaman kerran on takuuseen vaihdettu osaa ja aina on kuulunut takuun piiriin. Osat on saanut nopeasti, joko rahdilla tai sitten suoraan ite haettuna tehtaalta. Tekninen tuki on myös toiminut erinomaisesti, aina tarvittaessa on puhelimeen löytynyt joku joka osaa neuvoa. Minkäs mallin kourasta edellisellä kirjoittajalla on kokemusta, vai pohjaatko juttusi isojen poikien huoltoasemahöpinöihin?
- Ajeleskelija
Heps. Kehtaako kukaan kertoa suunnilleen ton 300ES kouran hintaa. Vaikuttaa hyvin kiinnostavalta kapistukselta, jos kestävyys vaan on kohdallaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jalankulkija kuoli. Poliisi etsii mustaa BMW Coupe -autoa, jossa on punertavat vanteet.
Jalankulkija kuoli jäätyään auton alle Joensuussa – kuljettaja pakeni, poliisi pyytää havaintoja https://www.mtvuutiset.1283101Mikä vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin sinne tyhjään tilaan, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki92985Ohjelma "Rikollisjengien Ruotsi" hyvin paljasti jakautuneen maan
eli ns. ruotsalaiset yhdellä puolella, muslimit ja muut kehitysmaalaiset toisella puolella. Siinäkin hyvin näki mitä ma242724Vassarina hymyilyttää vaurastuminen persujen kustannuksella
Olen sijottanut määrätietoisesti osan Kelan tuista pörssiosakkeisiin, ja salkku on paisunut jo toiselle sadalle tuhanne452598Riikka runnoo: Elisalta potkut 400:lle
Erinomaisen hallitusohjelman tavoite 100 000 työllistä lisää yksityisellä sektorilla on kohta saavutettu. Toivotaan toiv852480PÄIVÄN PARAS: Nigerialainen haki turvapaikkaa Suomesta, lähti takas huilaamaan
kotimaahansa, koska turvapaikan saaminen kesti niin kauan. Ja tämän kertoo ihan Yle, eikä yhtään toimittaja kyseenalaist462432Pidennetään viikko 8 päiväiseksi
Ja jätetään työpäivien määrä nykyiseen 5:een. Tuo olisi kompromissiratkaisu vellovaan keskusteluun työajan lyhentämisest102284Pääseekö kuka tahansa hoitaja katselemaan kenen tahansa ihmisen terveystietoja?
"Meeri selaili puhelinta uteliaisuuttaan ja katuu nyt – Moni hoitaja on tehnyt saman rikoksen Tuttujen ihmisten asiat k801942Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua
Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle1971796- 1341705