Millaisia kokemuksia teillä on moisio forestin risukourista ja itse yrityksestä? Mitä muita kerääviä ja karsivia kouria olette hankkineet, pystykarsinta, syke, syöttävä?
Kokemuksia moipu risukourista
5
7824
Vastaukset
- pelittää
Meillä on 300ES ja oltu ihan tyytyväisiä. Giljotiini on nopea ja katkaisee isonkin puun. Koura myös syöttää kokoisekseen yllättävän hyvin. Runko on yksinkertainen ja vankka.
- hyviä
Ihte kysyin onko ollu mittää ongelmia näissä ja ko firmassa vastattiin että parissa ekassa protossa jotka myytiin etiä päin on giljotiinin runko revenny. Mutta tämän jälkeen rautaa lisätty giljotiiniin 50kg että sen jälkeen ongelmia ei ole ollut. Kyllä nämä uudet mallit ovat ihan toimivia.
- hohoho....
Kun valmistaja itse vastaa tehtyyn kysymykseen niin saa taatusti valmistajaa itseään mainostavia vastauksia.... noi lähes sana tarkat kopiot vastaukset löytyy muiltakin foorumeilta!
Ongelmia lujuuden kanssa on ollut tuotanto versioissakin, valmistaja on kaiken lisäsi erittäin nuiva takuu käsittelyihin, vaikka valmistusvirheet on ollut täysin kiistämättömiä. - laites
hohoho.... kirjoitti:
Kun valmistaja itse vastaa tehtyyn kysymykseen niin saa taatusti valmistajaa itseään mainostavia vastauksia.... noi lähes sana tarkat kopiot vastaukset löytyy muiltakin foorumeilta!
Ongelmia lujuuden kanssa on ollut tuotanto versioissakin, valmistaja on kaiken lisäsi erittäin nuiva takuu käsittelyihin, vaikka valmistusvirheet on ollut täysin kiistämättömiä.Mulla on ollu 400es käytössä useamman kuukauden ja tolkun laite. Mitä tulee tuohon takuupuoleen, mistä edellinen kirjoittaja nillitti, niin ei pidä paikkansa. Muutaman kerran on takuuseen vaihdettu osaa ja aina on kuulunut takuun piiriin. Osat on saanut nopeasti, joko rahdilla tai sitten suoraan ite haettuna tehtaalta. Tekninen tuki on myös toiminut erinomaisesti, aina tarvittaessa on puhelimeen löytynyt joku joka osaa neuvoa. Minkäs mallin kourasta edellisellä kirjoittajalla on kokemusta, vai pohjaatko juttusi isojen poikien huoltoasemahöpinöihin?
- Ajeleskelija
Heps. Kehtaako kukaan kertoa suunnilleen ton 300ES kouran hintaa. Vaikuttaa hyvin kiinnostavalta kapistukselta, jos kestävyys vaan on kohdallaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1137097Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4945251Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1463230Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2152621Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t362302Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431272En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771232Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111159Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä681138- 1111133